Harry tahmasormi

Anonyymi-ap

Prinssi harry nykyinen usalainen harry ei osannut liimata hillopurkkeihin tarroja oikein. Oli kuulemma nuollut liiman liian tarkkaan koska siitä tuli "hyvä olo". Nyt ihmiset nauraa marklen purkeille vaikka vika on oikeasti harryn.

16

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän pitäis sulle nauraa , Täähän on jo vanha juttu ja vieläpä levitetty jo ennen sitä kun edes korit on kiertoon lahjoitettu , heh
      Niitähän ei myyty ulos
      Vaan ne on jaettu 50 ihmiselle
      Näiltä onkin kovasti kiitosta tullut

      • Anonyymi

        Katen kauheat kuvat
        Niit ei voi unohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katen kauheat kuvat
        Niit ei voi unohtaa

        Carole Middletonin myytyä Party Pieces -yrityksen jäivät useat tavarantoimittajat tyhjän päälle. Useat maksut jäivät maksamatta. Lähteiden mukaan velkojat olisivat vaatineet pariskuntaa maksamaan maksamatta olevat summat omasta taskustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Carole Middletonin myytyä Party Pieces -yrityksen jäivät useat tavarantoimittajat tyhjän päälle. Useat maksut jäivät maksamatta. Lähteiden mukaan velkojat olisivat vaatineet pariskuntaa maksamaan maksamatta olevat summat omasta taskustaan.

        Mielenkiintoista tarinaa taas kerrot, mutta kerrohan vielä miten se liittyy tämän ketjun aiheeseen eli Harryn ja Megzhin tahmaisin hillosormiin?

        Ai ei mitenkään, koitit vain kääntää keskustelua pois itse aiheesta?


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­y­­­m­f­­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍒 ­­­N­y­­­m­f­­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

        Harry vai Meghan?


    • Anonyymi

      Jos oikein mokaajia haet niin
      Muistellaas vähän
      Prinssi Edwar on mokannut lähes kaikki jutut mihin on ryhtynyt
      Prinssi Daniel ja Wiktorian viimeinen hanke meni täysin flopiksi
      Näitä riittää

    • Anonyymi

      Eli myönnät että ne hillot oli floppi. Pölhökustaa taidat olla kuten idolisi Harry.

      • Anonyymi

        Eihän ne voi floppi olla kun niitä ei vielä ollut edes yleisessä myynnissä
        Harry ei ole idolini , eikä sellaista edes ole mutta
        Mutta .. en solvaisi ihan tuosta aiheesta ihmisiä enkä varsinkaan sitä joka kertoo ne faktat


    • Anonyymi

      Termi "hillotolppa" saa aivan uuden merkityksen näiden kahden ahneen montecitolaisen kanssa!

      • Anonyymi

        Eipä heittii ahneeksi voi sanoa
        Rahottavat htväntekeväisyyttä
        Reippaalla kädellä
        Meghan teki sitä jo ennen Harryn tapaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä heittii ahneeksi voi sanoa
        Rahottavat htväntekeväisyyttä
        Reippaalla kädellä
        Meghan teki sitä jo ennen Harryn tapaamista

        Tuohan on vale: hehän käärivät hyväntekeväisyyden nimissä itselleen kovia summia ja itse järjestöt saavat todistetusti kirjanpidon mukaan vain muruja.

        No me kaikki tiedämme millainen loppu ahneilla on.


    • Anonyymi

      Prinssi William on mustasukkainen Harrylle, koska Sussexin herttua "on tehnyt merkittäviä asioita"

      • Anonyymi

        Owens viittasi Harryn osallisuuteen Invictus Gamesissa. Sussexin herttua perusti kansainvälisen sotilasveteraanien ja haavoittuneiden sotilaiden moniurheilutapahtuman. Owensin mukaan tapahtumalla on "kansainvälinen läsnäolo".

        ”Harry on tehnyt merkittäviä asioita… Luulen, että kansainvälinen näyttämö on asia, josta molemmat veljet selvästi kilpailevat. Tämä kansainvälinen parrasvala todella erottaa Harryn työn muista kuninkaallisen perheen jäsenistä", Us Weekly lainasi kuninkaallista kirjailijaa.


    • Anonyymi

      Härry ei perustanut Invictus gamea, vaan joku muu, ja Harrylle tarjottiin tämä idea, jotta sillä olisi jotain tekemistä. William päinvastoin rahoitti Invictusta, mm. nämä rahat, jotka se sai tuossa mediasalakuuntelucasessa, joka sovittiin, laitettiin Harryn Invictukseen. Jos tämä asiantuntija ei edes tiedä taustoja, niin miten se pystyy edes mitään analysoimaan?

      • Anonyymi

        Kato eivät nämä äärivasemmistolaiset kuninkaallisia vihaavat antirojalistit faktoista välitä. Tylsät faktat kun vievät pohjan heidän oudoilta tarinoiltaan ja väitteiltään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe