Tunnustus tässä

Anonyymi-ap

Luulet minusta ihan liikoja. Olen oikeasti ihan luuseri ei minulla ole ollut edes naista. Ei suhdetta eikä seksiä. Ehkä sun ei kannata minua enää miettiä.

-keskiikäinen

34

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan sitä rakastua luuseriin ja olla maailman onnellisin. Uusi parisuhde on aina uusi sisältäen omat haasteensa, vaikka kokemusta ei olisikaan karttunut. Muistathan olla toiveikas! Hullutkin asiat vois joskus jopa toteutua.

      • Anonyymi

        Tämä. Uuden ihmisen joutuu "opetella" joka tapauksessa alusta asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä. Uuden ihmisen joutuu "opetella" joka tapauksessa alusta asti.

        Jepss. Lähtöruudusta lähden itsekin taas kaikkeen uuteen tulevaisuudessa vaikka olen ollut pitkässä suhteessa aiemmin. En todellakaan edes halua samankaltaista suhdetta enää.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hohhoijakkaa joku taas kertoo mielipiteensä jostain miehestä

      • Anonyymi

        No jopa se mutkan kautta sitte tulee, vai voisko sulla olla näiden jodlausten suhteen joku ihan oma asenneongelma? Sivusta


    • Anonyymi

      Taas ajatellaan, että määrä korvaa laadun. Ajatteleeko joku, että jos vaihtaa seksikumppaniaan kuin alushousuja, et se olisi tae paremmasta seksistä. Voihan sen tehdä mielikuvittomasti vaikka tuhansia kertoja jos kukaan ei siihen puutu, jatkaa vain vaatimatonta tasoaan.

      • Anonyymi

        Mietitäämpä tätä tosiaan. Varmaan löytyy aika montakin, jotka pitää niitä samoja alushousujakin hamaan harsoutuvaan repaleisuuteen ja siitä katoamiseen puf sentään saakka.


      • Anonyymi

        Eipä se taida se seksi siittä mihinkään muuttua jos kumppania vaihtaa tämän tästä kylmä ja tunteeton toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitäämpä tätä tosiaan. Varmaan löytyy aika montakin, jotka pitää niitä samoja alushousujakin hamaan harsoutuvaan repaleisuuteen ja siitä katoamiseen puf sentään saakka.

        Minä ainakin kuulun tähän joukkoon. Mies 52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se taida se seksi siittä mihinkään muuttua jos kumppania vaihtaa tämän tästä kylmä ja tunteeton toimi

        Mä puhuinkin niistä vertailukohdan alushousuista. Älä nyt hepuloi. Aika moni käyttää tunnustamattaan pidempään samoja. Ja jopa vuosia. Ihan hiulautumiseen saakka, niitä lemppareita. Niin aika outo vertailukohta. Tunnusta pois.


    • Anonyymi

      Puhu pukille

    • Anonyymi

      Minä tiedän yhden söpön ujon keski-ikäisen miehen jota mukava katsella aina silloin kun osutaan samaan paikkaan.
      En silti kuvittele mitään. Hän voi olla ihan rauhassa. On vaan erittäin mukavan näköinen.
      Todellisuudentaju sentään vielä kuitenkin tallella 😉
      Vaikka olemmekin eri " mantereelta " en sen takia kuitenkaan hyljeksi saati riehaannu fantasioimaan.
      Mukavaa kevättä!

      • Anonyymi

        Kirjoitatko setämies kenties itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitatko setämies kenties itsestäsi?

        Sinusta kyylä kirjoitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitatko setämies kenties itsestäsi?

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Oletko jotenkin vinksahtanut? Asut täällä ja viljelet tuota ärsyttävää emojia. Luulet että kaikki on sulle. Taidat olla luulija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin vinksahtanut? Asut täällä ja viljelet tuota ärsyttävää emojia. Luulet että kaikki on sulle. Taidat olla luulija.

        Niin missä maailmassa sä elät🤣 !
        Frodon päiväkirjat? TARU SORMUSTEN HERRASTA VAI🤣🤣🤣🤣🤣🤣 asutko sä tuomiovuorella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä maailmassa sä elät🤣 !
        Frodon päiväkirjat? TARU SORMUSTEN HERRASTA VAI🤣🤣🤣🤣🤣🤣 asutko sä tuomiovuorella.

        Olet varmaan hipsuttaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä maailmassa sä elät🤣 !
        Frodon päiväkirjat? TARU SORMUSTEN HERRASTA VAI🤣🤣🤣🤣🤣🤣 asutko sä tuomiovuorella.

        Siinä maailmassa, jossa nukkumatti on käynyt viskomassa hiekkaa silmille jo aikoja sitten.


    • Anonyymi

      Miten se tekee kenestäkään luuserin itse saattaisin kokea olevani epäonnistunut jos olisin parisuhteessa jossa ei olisi seksiä sen olen jo oppinu et ikinä ole niin yksin ollutkaan kuin ollessani parisuhteessa jossa toinen ei ole ollut kanssani ainakaan samassa parisuhteessa

    • Anonyymi

      Suomitreffeillä on vähän sellaisia naisia että pari pitkää parisuhdetta takana. Se on ikään kuin jokin paras CV olevinaan. Ensin vaikka oltu nokialla töissä 12vuotta ja samaisen yhtiön insengöörin kanssa olltu sama aika. Kaksi lasta. Sitten oltu vaikka nesteellä 14 vuotta ja sama aika samaisen yhtiön jonkin päällikön kanssa. Yksi lapsi... lisää. Sitten ollaan sinkkuna treffeillä. Mielellään lapseton ihana kumppani joka ei halua lapsia...., itseä vähintään 10vuotta nuorempi kun itse koetaan olevan niin nuorekas... korvien välistä.... ihana mies jonka kanssa kokea vielä kerran ihana rakastuminen. Komea ja pitkä pitää olla, avoin... eli kertoo heti pankkitinsä saldon ettei tule vika valintaa. ja niin edelleen...... Nyt haetaan laatua. Oppirahat on jo maksettu edellisissä suhteissa.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen demoni se on, keneltä jotkut kokevat saavansa kunnian suhteilemalla ja seksillä? Kuka on opettanut että ihmisen kuuluu tuntea ylpeyttä jostain niin vähäpätöisestä ja lopulta myös melko säälittävästä ja turhasta asiasta kuin ihmissuhdesekoilut ja himojen toteuttaminen jonkun kanssa? Vastaavasti samaa demonia kumartavat ihmiset, jotka häpeävät noiden asioiden puuttumista. He häpeävät sitä etteivät ole onnistuneet palvomaan tuota demonia tavalla, jolla muut sitä palvovat.

      • Anonyymi

        ...
        Jeesuksen omin sanoin:

        Apostolien teot 26:17-18
        "Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa."

        Saatana on ihan todellinen. Ja häntä ihmiset kumartavat jos eivät kumarra Jeesusta. Vai mistä luulette että tuo demoninen taipumus pitää kunniassa haureutta tulee? Paholaisesta tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Jeesuksen omin sanoin:

        Apostolien teot 26:17-18
        "Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa."

        Saatana on ihan todellinen. Ja häntä ihmiset kumartavat jos eivät kumarra Jeesusta. Vai mistä luulette että tuo demoninen taipumus pitää kunniassa haureutta tulee? Paholaisesta tietenkin.

        Kuule! Se aatami ja eva oli ihan yhtä porttoja. Vai mistä sä luulit että lapset tuli. Pyhästä hengestä😅🤣😅😄🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Jeesuksen omin sanoin:

        Apostolien teot 26:17-18
        "Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa."

        Saatana on ihan todellinen. Ja häntä ihmiset kumartavat jos eivät kumarra Jeesusta. Vai mistä luulette että tuo demoninen taipumus pitää kunniassa haureutta tulee? Paholaisesta tietenkin.

        ....
        Filippiläiskirje 3:17-19
        "Olkaa minun seuraajiani, veljet, katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana. Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä."

        Tämä kuvaus sopii jokaiseen ihmiseen, jonain ajanhetkenä. Se osoittaa kaikkien ihmisten syntisyyden ja tarpeen vapahtajalle. Kaikki tarvitsevat anteeksiannon Jumalalta Jeesuksen kautta.


    • Anonyymi

      Kannattaa kunnioittaa itseä, silloin kunnioittaa myös muita. Hyvä saavutushan se on ihmiselle, ettei harrasta irtosuhteita tms.

      • Anonyymi

        Kyllä ja rakkaudesta on hyvä ihmisten mennä yhteen.
        Mutta ei ole oikein, että hyvin palvelleita ja kaikkensa antaneita alushousuja sotkettaisiin mitenkään asiaan moiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja rakkaudesta on hyvä ihmisten mennä yhteen.
        Mutta ei ole oikein, että hyvin palvelleita ja kaikkensa antaneita alushousuja sotkettaisiin mitenkään asiaan moiseen.

        öhöm, okei? Rauhaa sinulle!


    • Anonyymi

      Vihainen himmeli

    • Anonyymi

      Ei kannatakaan miettiä. Muttei siksi kun aloituksessa esität. Vaan siksi että olet täysin pihalla mitä elämä, ihmisyys tai vaikka mainitsemasi ”luuserius” on. Miten noin pihalla olevia voi edes

    • Anonyymi

      Irttareita harrastan 100g kerralla🍬

      • Anonyymi

        Vaan🥹


    • Anonyymi

      Ei sulla tarvitse nauti elämästä lopun ajan mieti kummoisia murheita muilla ihmisillä on grillaat vaikka makkaraa ja mietit kuinka vapaa olet naisista ja niistä riidoista mitä ne keksii päässään

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe