Mökkeilyt lähestyy ...

Anonyymi-ap

Millainen saunoja olet ?

47

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saunon pari kertaa viikossa aina vesijumpan jälkeen.

    • Anonyymi

      Vaikka joka päivä. Kunnon löylyt ja jalat likoamaan suolavedessä.

    • Anonyymi

      Läpivuoden ja jatkan syksystä läpi talven uintia. Avanto pulahdus pitää pirteenä.

    • Anonyymi

      Kiltti. Miedot. Järvi. Halkopino.

    • Anonyymi

      En kerro. En varmastikaan kerro.

    • Anonyymi

      Kerran käyty jo ja makkarat kiukaan kautta🍺🍺🍺

      • Anonyymi

        Ei kiuasmakkara vaan onnistu ikinä. Paljon mielummin rilliin niin tulee rapsakkaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viihdyn löylyissä

    • Anonyymi

      Löylytän muut ylälauteilta.

      • Anonyymi

        Katotaanko?


    • Se pitää selvittää jos kiinnostaa 😉

      • Anonyymi

        Miten tämä lukuisina eri naisina esiintyminen sujuu- pitääkö taustatarinat, eli esim skidien lukumäärä ym?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä lukuisina eri naisina esiintyminen sujuu- pitääkö taustatarinat, eli esim skidien lukumäärä ym?

        En mä kyllä esiinny edelleenkään muina ku ittenäni.. Ja lasten määrä sama kyllä. Ellei sitten uuden puolison lapsia lasketa mukaan niin ei muutu koskaan.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        En mä kyllä esiinny edelleenkään muina ku ittenäni.. Ja lasten määrä sama kyllä. Ellei sitten uuden puolison lapsia lasketa mukaan niin ei muutu koskaan.

        Niin niin aivan, kerro mies lisää, niin ei tarvi somesta kurkkia jos on pakkomielle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin aivan, kerro mies lisää, niin ei tarvi somesta kurkkia jos on pakkomielle

        Mitähän sä kurkit somesta mun juttui🙃
        Eipä vissiin mun tekemiä ainakaan oo sellasia missä ois jotain kurkittavaa.
        Muutama joku julkaisu tänä vuonna fb jotka on jotaki toiselta sivulta jaettu juttui.
        Mitää henk.kohtasta ei oo tainnu vuoteen olla missään.


    • Anonyymi

      2 kertaa viikossa
      70-80 astetta
      kylmä juoma mukana
      hiusnaamio hiuksissa
      joskus jalkakylpy samalla
      kerralla hoidettu (en mene välillä vilvoittelemaan ja palaa saunaan takaisin)
      en sauno mökillä vaan kotona

    • Anonyymi

      Esittelen vain itseäni. Ei sillä saunalla niin väliä. Miehiä, miehiä.

      • Anonyymi

        Jaa, no sehän kiva harrastus saunoa poikien kesken


    • Anonyymi

      Istun lauteilla ja heitän löylyä. En jaksa pitäkää olla. Lämpöä 60 max. Saunominen on aika tylsää.

    • Anonyymi

      Stalkkeri tietääkin et noin 2-3 krt.saunon viikossa ,makaan lauteilla ja venyttelen miedoissa löylyissä.Sen jälkeen makaan suihkunlattialla verenpaineen tasaiseksi.
      T.n

      • Anonyymi

        Mmmmm... (3) kolme sormeakin nähty kerralla.


      • Anonyymi

        Missä sä mies näitä juttuja fiilailet- kerrostalon kylmässä saunatuvassa vai?


      • Anonyymi

        Ihanasti toimit


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hänen kanssa menen mökillä saunaan ja siitä uimaan sylitysten.

    • Anonyymi

      Joka ilta sauna, saunotaan ja jäähdytellään tasaisesti ja janojuomaksi olut.

    • Uusivuosi, pääsiäinen, juhannus ja jouluaatto, niin siinä ne mun saunomiset per vuosi. Taloyhtiö ei pääse päätökseen uudesta saunasta. Sentäs saatiin purettua vanhat lauteet ja panelit pois.

    • Anonyymi

      Sen virheen teen liian monta kertaa että heitän liian monta kauhallista kiukaalle vettä kerralla koska haluan kunnon löylyt (tietenkin tuoksua veden sekaan) ja huomaan että tulipas taas liian kovat ja kipitän sukkelaan vilvoittelemaan kunnes kuumuus rauhoittuu. Tai sitten jos osaan olla pitäytyvämpi siinä heittämisessä niin makaan pyyhkeen päällä ja nautin lämmöstä jalat koukussa koska laude on muuten liian kova selälle. Joskus laitan hiusnaamion ja hiuksille vielä pienen pyyhkeen. Juon saunassa vettä.

      • Uimahallissa yks ukko heitti varmaan kymmenen kauhallista sitä vettää siihen kiukaalle, niin lopulta se toinen ukko otti siitä kauhasta kiinni ettei heitä. mutta sitten kun se meni pois niin jatkoi heittämistä. ja vielä kun mä menin pois niin tuli laskeen lisää vettä siihen ämpäriin ja oli selkä ihan punanen. siis tää sillon kun mä oli vielä pikupoika, että tuskin nykyään enää hengissäkään, ainakaan tolla menollla.


    • Anonyymi

      Tykkään semikovista löylyistä ja vastomisesta. 😀

    • Millainen saunoja? Tykkään saunoa. Ei liian kuumassa ja hapen täytyy riittää... Se on paljon siitä saunasta kiinni, että miten kauan siellä viihtyy. Vastalla on kiva huitoa kesällä ja pulahtaa järveen, jos on lämmin vesi.

      • Anonyymi

        Mulla on liian hyvä mielikuvitus. Mutta nyt kuulen vain toistuvat vastan äänet iholla...


    • Anonyymi

      Sellainen, joka ei viihdy mökeillä.

    • Anonyymi

      Löylyä lisssäää💪

    • Anonyymi

      Huono, en kestä megalöylyjen heittäjiä

    • Anonyymi

      Kyllä minusta on aina saunaseuraa saanut. Holittomia oluita nautin saunoessa mielummin kuin holillisia.

    • Anonyymi

      Pirun kova.

    • Anonyymi

      Pitkän kaavan mukaan, rentoutuen.

    • Anonyymi

      Hyvin viihdyn saunassa. Voisin päivittäin käydä. Rentouttavaa. 60-70 astetta kai on saunassa. Jos olisi mökki, kävisin mielelläni uimassa ja taas saunaan ja voisin koko päivän jatkaa.

    • Anonyymi

      Melko tavallinen, mukava istuskella juuri sopivassa löylyssä, jos ikkuna järven suuntaan, saatan pysähtyä tarkkailemaan tapahtumia pitemmäksikin ajaksi. Jos naisseuraa saunassa, ihmettelen usein kuinka hienosti pyyhe on laitettu kainaloiden alitse ja kuinka kauniit naiset kasvot ovat, kun kostunut hiussuortuva laskeutuu naisen kasvojen vierestä-

    • Anonyymi

      Koulussa itse tehdyllä löylykauhalla heitin aikoinaan vettä mökin saunankiukaalle ja koulussa myös itse tehdyllä saunanlämpömittarilla seurasin saunan lämpötilaa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mökkeily on kyllä niin junttimainen tapa tuhlata rahansa ja joutua työleirille hyttysten syötäväksi.

      Ei mulle, sori siitä.

    • Anonyymi

      En tykkää

    • Anonyymi

      Sauna ei ole minulle välttämätön. En ole saunonut uudenvuoden jälkeen kertaakaan tänä vuonna. Pystyn helposti olemaan puoli vuotta saunaamatta kertaakaan. Vappuna on kuitenkin tarkoitus saunata. En juurikaan heittele vettä kiukaalle, sillä pidän miedoista löylyistä. Itse asiassa tykkään enemmän höyrysaunasta kuin tavallisesta. Savusaunat ovat kuitenkin kivoja.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe