Tule nipistämään minua

Anonyymi-ap

tai halimaan/suutelemaan seuraavan kerran kun näet muuten en enää usko silmiäni 😘🤩🤗🥹

26

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käynyt mielessä tämä erään kohdalla, haluaisin pyytää anteeksi😢

      • Anonyymi

        En tiedä kenestä puhut. Mutta jos minun lähelle tulee on suoraan sanottuna helvetti irti. Minun nykyinen ei sitä sietäisi. On sanonut sen hyvin selvästi että lähelle ei ole asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kenestä puhut. Mutta jos minun lähelle tulee on suoraan sanottuna helvetti irti. Minun nykyinen ei sitä sietäisi. On sanonut sen hyvin selvästi että lähelle ei ole asiaa.

        Kiva juttu trollimies, ei siis täsmentämisen tarvetta sinulla


      • Anonyymi

        mitä pyytäisit anteeksi? 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä pyytäisit anteeksi? 😔

        Omaa lapsellista käytöstäni. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa lapsellista käytöstäni. Sivusta

        Eihän se kivaa ollut, arvostaisin.. 🥹


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Olisi pitänyt jo viimeksi niin. Paljonkin jäi harmittamaan.

      • Anonyymi

        Otat vaan uuden jonosta. Kyllä tässä maassa köyhiä muijia höynäytettäviä riittää🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat vaan uuden jonosta. Kyllä tässä maassa köyhiä muijia höynäytettäviä riittää🤣

        Tässä nyt höynäytellä ketään kun välitetään. Menehän siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat vaan uuden jonosta. Kyllä tässä maassa köyhiä muijia höynäytettäviä riittää🤣

        Millä höynäytetään- rikkailla jutuillako?


    • Anonyymi

      hei oikein paljon kiitos rakas ystäväiseni aivan ihanasta viestistä 💖 oothan sä kyllä aika ihana 🥰 iso hali 🤗 vähän on taas yksinäinen olo 💔 ehkä tästä jotenki selvitään 😢

    • Anonyymi

      Joo, jos se on sallittua.

      • Anonyymi

        Tietysti, oothan mun rakas jo nyt vaikket sitä tiedäkään,kait... 😍😊🫣säikäytä mut vaikka👻😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, oothan mun rakas jo nyt vaikket sitä tiedäkään,kait... 😍😊🫣säikäytä mut vaikka👻😚

        Halutti jo viimekerralla ottaa sut syliin istumaan. Pakotti jossain pahasti, vähän sumuinen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halutti jo viimekerralla ottaa sut syliin istumaan. Pakotti jossain pahasti, vähän sumuinen olo.

        Niinkö.. Tuntui kyllä erityisen sumuiselta kun näin hänet. Olisi ihanaa nähdä kahdestaan ja istua syliin.
        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, oothan mun rakas jo nyt vaikket sitä tiedäkään,kait... 😍😊🫣säikäytä mut vaikka👻😚

        Hän on siis T-nainen, muille ei lupaa. Ja hänenkin pitää olla juuri se oikea T nainen. Ja se on myös hyvä huomio että olen myös itse nainen.


    • Anonyymi

      Pistän käteni esteeksi, ettet pääse karkuun. Niinkö sinut kesytän?

      • Anonyymi

        Tai huomaamaton kamppi, sieltä hän katsoo maailmaa yläviistoon ja näkee sen uusin silmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai huomaamaton kamppi, sieltä hän katsoo maailmaa yläviistoon ja näkee sen uusin silmin.

        No jossain mielessä uusin silmin varmasti. Sivusta


      • Anonyymi

        Pistä ne kädet eteeni ja kosketa...
        sivusta


      • Anonyymi

        Vähän riippuu kuka pistää ne kädet esteeksi. Yhden annan pistää esteeksi ja lopuille avaria.


      • Anonyymi

        Jos olisit hän niin saisit tehdä noin... 🤗


    • Anonyymi

      Ei saa sit huutaa, miäs

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe