Mikä sisustukseen liittyvä asia tuo

Anonyymi-ap

sinulle iloa päivittäin ?

37

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      85 tuumainen TV.

    • Anonyymi

      Runsas kaappitilaa toimii arjessa

    • Anonyymi

      Täydellisessä kodissa olisi parveke

    • Anonyymi

      Kuva exästä. Katsella kuinka vanha mies hän on. Jotenkin säälitää. Hänen pitäisi joku löytää vielä. Piiaksi. Välillä nauraa rätkätetään sitä ukon kaa. Tarjotaan sille maistiaisia🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Sinun juttujen taso on saavuttanut huipputasonsa naisena esiintyvä mies alttarinsa kanssa


    • Anonyymi

      Freesi ilme keittiössä

    • Anonyymi

      Puhtaat pinnat. Kuljen erittäin usein mikrokuituliina heiluen.

    • Anonyymi

      Vallilan pöytäliina😉🤨😠

      • Anonyymi

        Ihan hirveitä🤭


    • Anonyymi

      Mun sisustuksesta puuttuu se mies..
      Ilman sitä miestä tää ei ole täysin valmis koti.

      • Anonyymi

        Haluaisin takan

        Avotuli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin takan

        Avotuli

        Palaa koko talo kun kipinät lentää..


    • Anonyymi

      Kukat ja viherkasvit tuovat iloa. 🌹🪴

      • Anonyymi

        Taidan heittää roskiin tosta kukan.


    • Anonyymi

      Kokonaisuus, johon viherkasvit antavat vielä lisää kodikkuutta.

    • Anonyymi

      Kylpyhuone😂

    • Anonyymi

      Rakkaiden valokuvista teetetyt taulut.

    • Anonyymi

      No, 100 tuumaisen telkkarin ripustaminen seinälle, ensikäynnistyksen jälkeen, niin 0 5 sekuntiin tuhoaminen, sillä televisio ei ollutkaan sisustuselementti, hyi helvetti...

      https://m.youtube.com/watch?v=IVX4tumzsn0

    • Anonyymi

      Pienet, erikoiset, antiikkiselta vaikuttavat esineet esimerkiksi, kirpputorilta tai kotoa, viimeksi dominopelilaatikko 🎰

    • Anonyymi

      Puhdas koti. Sotkuista on välillä mutta likaista ei ole kodissani koskaan. Asioille on myös selkeästi omat paikkansa.

    • Anonyymi

      Sekasorto huvittaa....😊

    • Anonyymi

      Rento meininki.

    • Anonyymi

      Kiva olohuoneen matto. Hyvät värit, tuntuu mukavalta jalkojen alla.

      Pari leivontapyyhettä, joissa on ihanat, syksyiset värit.

      Tuoksukynttilät kaapeissa tuoksumassa (en ole raaskinut niitä polttaa).

      Kristalliset, isot 490 ml:n juomalasit neljässä eri värissä. Pientä luksusta arjessa.

    • Anonyymi

      Modernista tykkään! Iso töllö seinällä mieluiten. Hyvä iso sänky.

    • Anonyymi

      Satiiniset pehmoiset lakanat. Hyvät pyykinpesuaineet omat kombo vakkarit löytyy, niitä en vaihda koskaan. Kammottavaa jos pyykinpesuaine haisee liian pistävästi, eikä ole semmonen fresh..

    • Anonyymi

      Keittiössä pitää olla työtilaa ja toimivasta kodarista haaveilen. Siihenkin on mielessä muutamakin toive (jos rakennuttaa) toiminnalisuuksien puolesta.

    • Anonyymi

      Flyygeli

    • Anonyymi

      Taiteesta tykkään paljon ja sitä haluaisin ehdottomasti kotiini tulevaisuudessa. 🖼️

    • Anonyymi

      Ehdottomasti värit ja sisustuksessa erityisesti ne mieleiset. Tunnelmallinen valaistus, ei liian räikeitä ja koristevalot. Tämän on puhdasta haavetta mutta haluaisin joskus vielä tosi leveän sängyn, on mulla joskus ollutkin sellainen mutta se vei niin paljon tilaa pienessä asunnossani ja oli muutenkin jo vähän rikki niin vein pois. Ehkä seuraavassa elämässä sitten.

      • Anonyymi

        🤗🤗🤗


    • Sängyn koko mun mielestä paras 1,2 metrii, se 1,4 metrin ns. levee sänky siinä on kauhee kyömy siinä keskellä, ikävä nukkua. kun taas 90 senttinen on turhan kapee. Mulla on tossa toisessa makkarissa sellaset ja omassa huoneessa toi 1,2 metrinen. Huoneessa on ledivalo, jossa voi vaihtaa väriä ja sitten seinille on noita mun ottamia kuvia. tuolla julkisella puolella on sitten jotain sukulaisten tekemää taidetta. Mulla on kuvakin tosta mun omasta huoneesta joskus linkkinä täällä vai oliko sinkut palstalla. mutta se on tosiaan vaan teille eli mun yksityisasia mitä en muille ala jakaa. Että mikä sisustus esine antaa iloa, no niin hassu en oo, että laittasin kädet yhteen ja sanoisin OI, jos jonkin mööpelin näkisin. mutta sitäkin enemmän voin sanoo mitä vihaan. Eli komeroita, tollasii idiootti mööpeleitä, mistä ei oo mitään iloa. mulla on siinä vieras makkarissa sellaset muuratut ja oon aatellu pistää ne lekalla hajalle. Omassa huoneessa on ihan pieni kaappi ja lipasto, se riittää mulle, mutta jotenkin oksettaa sellanen koko seinän peittävä kaappirivi.

    • Anonyymi

      Ikoni.

    • Anonyymi

      Teko,teko, tussu..

      • Anonyymi

        Tuhmeliini


    • Anonyymi

      Ei ainakaan toisten kotiin pahaa tuovat tai kilpailevat häiriköivät naiset. Kokonaisuus ratkaisee,ja elämä yleensä mikä näkyy kotona ja kodin ulkopuolella. Käytännöllinen,asukkaiden näköinen, historiaa mukana ja tehty asukkailleen. Meille kutsutaan asukkaiden takia, vaikka tykkään kyllä puuhastella. Koti on ihana turvallinen hyvää oloa tuova, jossa ihmiset on keskiössä. Ei kilpailukohde. Ei palkinto ja voi muuttua.

    • Anonyymi

      Tutut, pitkään käytössä olleet esineet, ja kaikki sellainen jossa näkyy ihmisen kädenjälki. Lasten ja muiden taitelijoiden taidetuotokset. Kirjaillut kankaat. Vanhojen huonekalujen käsinveistetyt osat. Tavara täynnä muistoja rauhoittaa vaikka ei ulkopuolisen silmin kovin kaunista sisustuselementtiä olisikaan. Olen jnkl. anti-konmarittaja, sisustuksen takanakävijä tai kohteliaasti grandmacore.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe