Kuvitteleeko moni mies,

Anonyymi-ap

että ”naiset juoksevat hänen perässään”

35

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehillä näyttää olevan ristiriitaista. Jotkut kuvittelevat olevansa haluttuja,
      vaikkeivät olekaan ja ne, jotka ovat haluttuja eivät aina tajua sitä itse.
      Ovatko ujoja ... ? Kirjoitan siis menneisyydestä.
      En ole ajatellut tällaisia pitkiin aikoihin. Toisaalta on naisillakin luulonsa.
      Narsistit, ihmisistä epämiellyttävimmät uskovat olevansa kaikkien
      ihailun ja kateuden kohteena.
      Onko miehissä kuitenkin vähemmän narsismia, suuria luuloja itsestään ?

      • Anonyymi

        Ihan niin mistä yleensä saavat niin kovan itseluottamuksen sitä olen ihmetellyt
        Ja ne jotka todella ovat haluttuja eivät edes tajua sitä itse
        Näin minäkin muistan nuoruudestani


    • Anonyymi

      Onhan noita naisia hihoissa roikkunut.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti kyse on Hesarin artikkelista? No sehän selvisi mikä miestä lopukta vaivasi.


      • Anonyymi

        Niin niitä roikkuu miehiäkin vaan kun tekee heti selväksi ettei kiinnosta niin eivät roiku


    • Anonyymi

      Artikkeli ei luettavissa ilmaiseksi...Josko joku voisi tiivistää?

    • Anonyymi

      Hesari kirjoittaa että mies johdatti jaraiskssi vaikka kyseessä on matu ei sentään kirjoittanut että suomalainen mies Helsingin käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1991 syntyneen Ousman Ceesayn viiden vuoden vankeuteen lapsenraiskauksesta. Hänet määrättiin maksamaan uhrille yhteensä 7 700 euroa erilaisia korvauksia, Tuomio ei ole lainvoimainen.

      Persaukinen matu ei maksa mitään sinä maksat sen korvaukset

      • Anonyymi

        Nyt selität täyttä huuhaata, kyseinen artikkeli ei nyt kyllä tuollaista koskenut
        Kyse oli miehestä joka oli sitoutumiskammoinen ja hänellä todettiin pakkoajatuspainotteinen häiriö mikä ilmenee mm.siten että jokin asia naisystävässä alkaa häiritsemään valtavasti ja aiheuttaa ikäviä , ahdistavia ajatuksia, vaikka nyt tilapäinen ylipaino joka herättää inhoa ja se taas pakko- oireita ja ne taas ovat niitä että on pakko katsoa tyttöystävän somekuvia jotta taas tuntisi ihastumisen tunteita tätä kohtaan.
        Eli jokin piirre alkaa inhottamaan toisessa ja siitä aiheutuu häiritseviä pakko- oireita.. Ylensä se pakkoajatuspainotteinen häiriö johti siihen että mies ei kyennyt pitkäaikaisiin suhteisiin lainkaan koska se inhottava pikku juttu toisessa alkoi niin vahvasti häiritsemään..
        Itsellä on muuten varmaan sama ongelma ollut aina . Joku mies voi alkuun olla kiinnostava mutta jokin pikku juttu alkaa suorastaan kuvottamaan ja suhde ei etene yhtään mihinkään ja myönnän olen myös sitoutumiskammoinen.
        Ihan hullun lailla pelkään mm. rakastumista tai en oikeastaan sitä vaan oikeammin seksuaalista halua itsessäni koska se johtaa täysin harhaan. Ja jos sitten näkeekin toisessa jotain ällöttävää, se inho tarttuu kuin takiaispallo itseen ja alkaa inhoamaan itseään samalla ja sitä miten on voinut tuntea jotain kohtaan tuollaista kun seksuaalinen halu? Kuvottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt selität täyttä huuhaata, kyseinen artikkeli ei nyt kyllä tuollaista koskenut
        Kyse oli miehestä joka oli sitoutumiskammoinen ja hänellä todettiin pakkoajatuspainotteinen häiriö mikä ilmenee mm.siten että jokin asia naisystävässä alkaa häiritsemään valtavasti ja aiheuttaa ikäviä , ahdistavia ajatuksia, vaikka nyt tilapäinen ylipaino joka herättää inhoa ja se taas pakko- oireita ja ne taas ovat niitä että on pakko katsoa tyttöystävän somekuvia jotta taas tuntisi ihastumisen tunteita tätä kohtaan.
        Eli jokin piirre alkaa inhottamaan toisessa ja siitä aiheutuu häiritseviä pakko- oireita.. Ylensä se pakkoajatuspainotteinen häiriö johti siihen että mies ei kyennyt pitkäaikaisiin suhteisiin lainkaan koska se inhottava pikku juttu toisessa alkoi niin vahvasti häiritsemään..
        Itsellä on muuten varmaan sama ongelma ollut aina . Joku mies voi alkuun olla kiinnostava mutta jokin pikku juttu alkaa suorastaan kuvottamaan ja suhde ei etene yhtään mihinkään ja myönnän olen myös sitoutumiskammoinen.
        Ihan hullun lailla pelkään mm. rakastumista tai en oikeastaan sitä vaan oikeammin seksuaalista halua itsessäni koska se johtaa täysin harhaan. Ja jos sitten näkeekin toisessa jotain ällöttävää, se inho tarttuu kuin takiaispallo itseen ja alkaa inhoamaan itseään samalla ja sitä miten on voinut tuntea jotain kohtaan tuollaista kun seksuaalinen halu? Kuvottavaa.

        Ylipainollkasn ei ole mitään tekemistä siinä jos kiinnostuu jostain ihmisestä olen sen nähnyt niin monet kerrat kun ihmiset löytävät toisensa . Joten kaikki riippuu ainoastaan siitä että ihminen ihmisenä on kiinnostava ei siin jos miehellä sattuu olemaan vatsaa tai naisella keveä takamus. Kemiat kun menee yksiin niin syntyy rakkaus


    • Anonyymi

      Moni mies todella kuvittelee, että hänen hurmaustaitonsa ovat niin ylivoimaiset, että katsoo oikeudekseen hivellellä ja lähennellä ketä tahansa naista, joka pahaksi onnekseen hänen lähelleen joutuu. On uskomatonta, kuinka moni mies sitä harrastaa.
      Kuvittelevatko miehet todella, että naiset ovat niin hyväilynkipeitä, että he ilahtuvat jokaisesta hiplausyrityksestä!
      MeToo-kampanja on tuonut esiin tämän törkeän asenteen. onneksi, sillä meidänkin nuoruudessamme nuoret naiset olivat melko aseettomia niissä tilanteissa.

      • Anonyymi

        Muistan nuoruudessa erään tälläisen kuvittelian

        tansseisa Tuli hakemaan minua lattialle ja koska minä tiesin että oli niitä parhaita tanssioita niin jännitin kovasti että kädet vapisivat että osaanko seurata hänen askeliaan
        Oli sitten kylällä puhunut että olin niin kiimassa ollut että Olin oikein vapissut .
        Ensinmäkin hän ei ollut mikään naisten ihailema tyyppi sanoivat rumaksi joten ei ollut minullakaan mitään mielenkiintoa häntä kohtaan etenkin kun Olin Juuri mennyt aviooon ja usein kävimme tansseissa mieheni kanssa enne kun lapsia alettiin hankkimaan
        Joten kovat luulot olivat sielläkin miehellä omasta viehätyksestään , että oli muka niin hurmaava että naiset oikein vapisivat halusta hänen.

        Täytyykö sanoa ettei enää koskaan halunnut tanssia hänen kanssasi sanoin vaan ei kiitos kun Tuli pokkaamaan Niin ettäkovat luulot oli itsestään


      • Anonyymi

        Ihan niin minun tuttavapiirissä on ollut aina yksi sellainen joka yrittää hivellä ja kopeloida kun hänen rouvansa silmä välittää
        Ei edes ikä Ole saanut häntä huomaamaan ettei hän Ole mikään Casanova
        Kukaan ei sano rouvalle mitään koska tietävät että Rouva kääntäisi asian päinvastoin koska on naivi ja uskoo siihen hurmuriinsa . Itse keksin Keinon millä sain sen loppumaan , ja se keino tepsi. Joten naisten on sanottava päin naamaansa ettei Ole kiinnostunut lääppijästä mitenkään


      • Anonyymi

        Sen verran aina naisia juoksee perässä, että rumimpia saa potkia sivuun.
        Kun on vakavammaksi homma mennyt, niin ne ovat kiittäneet, jotka eivät ole pyörtyneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan nuoruudessa erään tälläisen kuvittelian

        tansseisa Tuli hakemaan minua lattialle ja koska minä tiesin että oli niitä parhaita tanssioita niin jännitin kovasti että kädet vapisivat että osaanko seurata hänen askeliaan
        Oli sitten kylällä puhunut että olin niin kiimassa ollut että Olin oikein vapissut .
        Ensinmäkin hän ei ollut mikään naisten ihailema tyyppi sanoivat rumaksi joten ei ollut minullakaan mitään mielenkiintoa häntä kohtaan etenkin kun Olin Juuri mennyt aviooon ja usein kävimme tansseissa mieheni kanssa enne kun lapsia alettiin hankkimaan
        Joten kovat luulot olivat sielläkin miehellä omasta viehätyksestään , että oli muka niin hurmaava että naiset oikein vapisivat halusta hänen.

        Täytyykö sanoa ettei enää koskaan halunnut tanssia hänen kanssasi sanoin vaan ei kiitos kun Tuli pokkaamaan Niin ettäkovat luulot oli itsestään

        Ei kai sitä silloin voinut edes kieltäytyä tanssimasta kaikenmaailman kuvatusten kanssa kun kerran kelpuutettiin tanssipartneriksi ja haettiin lattialle. Se olisi ollut hyvien tapojen vastaista,
        Ainoastaan jos hakija oli niin umpikännissä ettei oikein pysynyt tolpillaan, oli lupa kieltäytyä. Jos tanssittaja sitten käyttäytyi "epäasiallisesti" tanssin aikana elikkä asetteli tahmaisia kouriaan ei-sallittuihin paikkoihin, voi hänet jättää sitten seisomaan lattialle.

        Onneksi tapakulttuuri on muuttunut niistä ajoista.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei kai sitä silloin voinut edes kieltäytyä tanssimasta kaikenmaailman kuvatusten kanssa kun kerran kelpuutettiin tanssipartneriksi ja haettiin lattialle. Se olisi ollut hyvien tapojen vastaista,
        Ainoastaan jos hakija oli niin umpikännissä ettei oikein pysynyt tolpillaan, oli lupa kieltäytyä. Jos tanssittaja sitten käyttäytyi "epäasiallisesti" tanssin aikana elikkä asetteli tahmaisia kouriaan ei-sallittuihin paikkoihin, voi hänet jättää sitten seisomaan lattialle.

        Onneksi tapakulttuuri on muuttunut niistä ajoista.

        Mistä tiedät, että tapakulttuuri on muuttunut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että tapakulttuuri on muuttunut?

        Koska olin mukana muuttamassa sitä 60-luvun puolivälissä :)


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Koska olin mukana muuttamassa sitä 60-luvun puolivälissä :)

        Voin sitten todeta, että jälki siitä "muuttamisesta" on huono. :)

        (eikä koske vain suomalaisia miehiä)


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei kai sitä silloin voinut edes kieltäytyä tanssimasta kaikenmaailman kuvatusten kanssa kun kerran kelpuutettiin tanssipartneriksi ja haettiin lattialle. Se olisi ollut hyvien tapojen vastaista,
        Ainoastaan jos hakija oli niin umpikännissä ettei oikein pysynyt tolpillaan, oli lupa kieltäytyä. Jos tanssittaja sitten käyttäytyi "epäasiallisesti" tanssin aikana elikkä asetteli tahmaisia kouriaan ei-sallittuihin paikkoihin, voi hänet jättää sitten seisomaan lattialle.

        Onneksi tapakulttuuri on muuttunut niistä ajoista.

        Ihan niin ei ne enää hipelöi ja käpälöi sillä nuoret naiset ovat tänään tietoisia mitä nämä tyypit ovat, Ennenvanhaan sitä oli hiljaa ja häpesi vaikkei ollut oikein se oma syy edes siihen käpälöimiseen .
        Hyvä se on että naiset ovat laittaneet stopin sellaisille olijoille .
        Ja miehetkin on kasvatettu hieman toisella tavalla , ei nuoret miehetkään tänään ole sellaisia , kun ne oli ennen . Tasarvo on hyvä asia olemassa . Ja aiten syntyy hyviä ystävyys suhteitakin nuorten välille , kun ei nuoret miehet pidä naista minään seksiobjektina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin ei ne enää hipelöi ja käpälöi sillä nuoret naiset ovat tänään tietoisia mitä nämä tyypit ovat, Ennenvanhaan sitä oli hiljaa ja häpesi vaikkei ollut oikein se oma syy edes siihen käpälöimiseen .
        Hyvä se on että naiset ovat laittaneet stopin sellaisille olijoille .
        Ja miehetkin on kasvatettu hieman toisella tavalla , ei nuoret miehetkään tänään ole sellaisia , kun ne oli ennen . Tasarvo on hyvä asia olemassa . Ja aiten syntyy hyviä ystävyys suhteitakin nuorten välille , kun ei nuoret miehet pidä naista minään seksiobjektina

        Nyt ei tarvi myöskään keksiä kaiken maailman tekosyitä ellei halua tanssia jonkun miehen kanssa. Tyyppi "jalkani on nyrjähtänyt" tai "en osaa tätä tanssia", riittäö kun sanoo, kiitos, mutta jätän tämän väliin :)
        Nykyisin on kyllä mukavampaa olla nainen. Tasa-arvo rules!


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Nyt ei tarvi myöskään keksiä kaiken maailman tekosyitä ellei halua tanssia jonkun miehen kanssa. Tyyppi "jalkani on nyrjähtänyt" tai "en osaa tätä tanssia", riittäö kun sanoo, kiitos, mutta jätän tämän väliin :)
        Nykyisin on kyllä mukavampaa olla nainen. Tasa-arvo rules!

        et voisi vastustaa tenhoani

        tanssissa mies vie
        nainen kiltisti perässä

        yks kaks sivulle yhteen foxtrot
        olen hiukan harrastanut kymmenkilpatanssiakin

        amerikkalainen jive on yksi urheiluhenkinen
        https://www.youtube.com/watch?v=qMglBwfhsN4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin ei ne enää hipelöi ja käpälöi sillä nuoret naiset ovat tänään tietoisia mitä nämä tyypit ovat, Ennenvanhaan sitä oli hiljaa ja häpesi vaikkei ollut oikein se oma syy edes siihen käpälöimiseen .
        Hyvä se on että naiset ovat laittaneet stopin sellaisille olijoille .
        Ja miehetkin on kasvatettu hieman toisella tavalla , ei nuoret miehetkään tänään ole sellaisia , kun ne oli ennen . Tasarvo on hyvä asia olemassa . Ja aiten syntyy hyviä ystävyys suhteitakin nuorten välille , kun ei nuoret miehet pidä naista minään seksiobjektina

        Kirjoitat nyt täysin tietämättömänä asiasta.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Nyt ei tarvi myöskään keksiä kaiken maailman tekosyitä ellei halua tanssia jonkun miehen kanssa. Tyyppi "jalkani on nyrjähtänyt" tai "en osaa tätä tanssia", riittäö kun sanoo, kiitos, mutta jätän tämän väliin :)
        Nykyisin on kyllä mukavampaa olla nainen. Tasa-arvo rules!

        Näin kirjoittaa ihminen, joka ei varmaankaan ole ollut tanssipaikalla. (en nyt tarkoita mitään laivaristeilyn tanssimestaa).

        Niin nyt, kuin aina ennenkin on sanottu "kiitos, ei", vain niille, jotka ovat humalassa.

        Nirppanokat, jotka hyvikseen sanovat "kiitos, ei", saavat jäädä seinänokkosiksi.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Nyt ei tarvi myöskään keksiä kaiken maailman tekosyitä ellei halua tanssia jonkun miehen kanssa. Tyyppi "jalkani on nyrjähtänyt" tai "en osaa tätä tanssia", riittäö kun sanoo, kiitos, mutta jätän tämän väliin :)
        Nykyisin on kyllä mukavampaa olla nainen. Tasa-arvo rules!

        Miksi sinun pitäisi jollekin miehelle sanoa "kiitos, ei". Miten sen miehen valitset, jonka kanssa et lähde tanssiin, toisen kanssa taas lähdet. Mikä vaikuttaa siihen.

        Itse en näe tuossa mitään tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Ei kai sitä silloin voinut edes kieltäytyä tanssimasta kaikenmaailman kuvatusten kanssa kun kerran kelpuutettiin tanssipartneriksi ja haettiin lattialle. Se olisi ollut hyvien tapojen vastaista,
        Ainoastaan jos hakija oli niin umpikännissä ettei oikein pysynyt tolpillaan, oli lupa kieltäytyä. Jos tanssittaja sitten käyttäytyi "epäasiallisesti" tanssin aikana elikkä asetteli tahmaisia kouriaan ei-sallittuihin paikkoihin, voi hänet jättää sitten seisomaan lattialle.

        Onneksi tapakulttuuri on muuttunut niistä ajoista.

        Muistan hyvin, kun kerran nuoruudessani kävin lavatansseissa.
        Kumarsin kohteliaasti eräälle naiselle ja vein hänet tanssimaan.
        Kesken tanssin huomasin tämän pituuden oudosti kasvaneen.

        Kun ihmettelin asiaa, niin nainen sanoi:
        "Minulla on kierteellä kiinni oleva puujalka ja sinä pyörität väärään suuntaan!"


    • Anonyymi

      Juu Moni tulkitsee tavallisen ystävällisen keskustelun väärin ja luulevat että heitä muka jahdataan

      • Anonyymi

        "Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään"
        J.Vainion sanoja lainaten.

        Ei siis pelaa ylä/alapää ja se on hyvin monelle 70-80 v. miehille tyypillistä.
        Kovat luulot heillä kyllä on itsestään. Jos naiset kohteliaisuudesta huomioivat
        heidät niin rinta rottingilla ja henkselit paukkuen esittävät alfaurosta.
        Tosi asiassa esitys on alle arvostelu asteikon.

        Vanhat miehet, olkaa rehellisesti vanhoja aidosti niin, teidät huomioidaan
        ja hyväksytään juuri sellaisena kun olette.

        Naiset ei kaipaa enää 70-80 v. alfa uroksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mies kun tulee tiettyyn ikään, niin ei sillä pelaa mikään"
        J.Vainion sanoja lainaten.

        Ei siis pelaa ylä/alapää ja se on hyvin monelle 70-80 v. miehille tyypillistä.
        Kovat luulot heillä kyllä on itsestään. Jos naiset kohteliaisuudesta huomioivat
        heidät niin rinta rottingilla ja henkselit paukkuen esittävät alfaurosta.
        Tosi asiassa esitys on alle arvostelu asteikon.

        Vanhat miehet, olkaa rehellisesti vanhoja aidosti niin, teidät huomioidaan
        ja hyväksytään juuri sellaisena kun olette.

        Naiset ei kaipaa enää 70-80 v. alfa uroksia.

        Harvempi uros kaipaa enää 70-80 v. hampaatonta luumusukkaa riesakseen.


    • Anonyymi

      Ihan niin ei se Ole perässä juoksemista jos puhuu jollekkin luomakunnan kruunulle.
      Joten Moni Mies yliarvioi tälläiset tilanteet että häntä nyt muka jahdataan jotenkin.
      Itse olen ollut leskenä muutaman vuoden eikä Kyllä Ole edes mielessä että pitäisi jahdata ketään.
      Itse luulen että jos on meinattu että olisin jonkun kanssa niin ei ainakaan niin että lähtisin jahtaamaan
      Ketään
      Sellaiset asiat hoituu ihan itsestään

    • Anonyymi

      Hellareiden älynlahjat ketjussa näkyvissä.

      • Anonyymi

        Mitä hellari tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Tuo käsitys johti vanhemman veljeni raastupaan jossa sai tuomion naisen pahoinpitelystä.

    • Anonyymi

      Totta se vaan on että niiden "jännämiesten"perässä juostaan ainakin niin kauan kun herra ei potki perseelle ja poista kuvioista.

      Tämä on niin totta.

      • Anonyymi

        Viime aikoina muutamia eturivin taiteilijoita on nimeltä mainiten syytetty naisten ahdistelusta. Se hämmästyttää, sillä perheellisinä ihmisinä pitäisi ymmärtää, että joutuu käpälälautaan, koska aina joku tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime aikoina muutamia eturivin taiteilijoita on nimeltä mainiten syytetty naisten ahdistelusta. Se hämmästyttää, sillä perheellisinä ihmisinä pitäisi ymmärtää, että joutuu käpälälautaan, koska aina joku tunnistaa.

        Viimeksi tänään on lehdissä moinen syyte.


    • Anonyymi

      Minä olen vanhemmiten huomannut naisissa piirteen, joka on lähinnä naurettava.

      Oletetaan vielä vanhana olevan nuoruuden vetovoimaa, kun tarvitsee remonttiapua niin yritetään keimailla, kuten nuorena ja saavuttaa haluttu asia.

      Ei se enää mene toiminta silleen, pitää käydä veskissä vetämässä luikkaria ja näytellä pantteria ja lopulta ukoltakin adoniksena näytteleminen kokee mahalaskun.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe