Kaipaatko mies minua

Anonyymi-ap

vai tuota toista joka kyselee sitä täällä jatkuvasti?

25

858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät erottaa?

      • Anonyymi

        En tiedä. Hän väitti että sinä mies tiedät kyllä. Älä minulta kysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Hän väitti että sinä mies tiedät kyllä. Älä minulta kysy.

        Auttaisi paljon jos jokainen olisi täällä omalla kuvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaisi paljon jos jokainen olisi täällä omalla kuvalla.

        Se olisi varmin tapa ja säästäisi monilta kuvitelmilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi varmin tapa ja säästäisi monilta kuvitelmilta.

        Bua hah ja ha ha


      • Anonyymi

        Mistä nämä miehen höpöhöpönonpersoonat ym ylipäätään erottaisi ja minkä takia kukaan näkisi vaivaa edes moisen eteen?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sinua kaipaan.

    • Anonyymi

      Ei se mies uskalla omaa kuvaa laittaa. Liian monta naista. Siksi se ei voi vakiintua. Koko puoli valtakuntaa on sen perässä ja tuntee. Koittakaa saada se johonkin.😁

      • Anonyymi

        Jos tuollainen tilanne olisi menossa, luuletko miestä iloiseksi veikoksi tämmöisessä paikassa. Pahimmassa tapauksessa jotkut tunnistaisivat hänet melko varmasti, mies puolestaan olisi epävarma kuka voisi olla hänestä oikeasti kiinnostunut ja millä motiiveilla. Helposti asiat menisivät vaan enemmän sekaisin ja solmuun. Siinä olet oikeassa, että sellaisen miehen pitäisi pysyä pois täältä palstaltakin.


      • Anonyymi

        Kukaan tervejärkinen ei tänne mitään kuviaan laita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan tervejärkinen ei tänne mitään kuviaan laita.

        Mutta tämä naisena esiintyvä mies jolle nohevana puhut järkeä esiintyy muiden kuvilla erittäin uskottavissa profiileissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuollainen tilanne olisi menossa, luuletko miestä iloiseksi veikoksi tämmöisessä paikassa. Pahimmassa tapauksessa jotkut tunnistaisivat hänet melko varmasti, mies puolestaan olisi epävarma kuka voisi olla hänestä oikeasti kiinnostunut ja millä motiiveilla. Helposti asiat menisivät vaan enemmän sekaisin ja solmuun. Siinä olet oikeassa, että sellaisen miehen pitäisi pysyä pois täältä palstaltakin.

        Niin kaunis kuva sulla, että joutuisi epäilemään itseään? Lol


    • Anonyymi

      Otan varman päälle ja sanon kyllä.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus ja palstalla rehellinenkin.


    • Anonyymi

      Minusta teidän pitää keskenämme sopia kumpi jättää leikin kesken. Minä en voi teitä nyt tässä alkaa laittasn keskinäiseen paremmuusjärjestykseen etenkään kun en täysin vielä edes tunne tai tiedä mitä minulta odotatte.

      • Anonyymi

        Minä joka sua aloin kaipaan Toukokuusta lähtien täällä olen tosissani sun suhteen..se vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä joka sua aloin kaipaan Toukokuusta lähtien täällä olen tosissani sun suhteen..se vapaa.

        No onhan tuossa edellytyksiä sit jo vaikka enempäänki, mutta pitääkö kuulla kuitenki vielä tätä toista mitä hänellä on tarjottavanaan.


    • Anonyymi

      Kaipaan kaipaan tietysti

    • Anonyymi

      Kaipaan ja varsinkin kun kerran pääni oli rintojasi vasten. Haluan kokea sen uudestaan

      • Anonyymi

        No ei varmasti ollut minulle tämä, olen satavarma kerrankin! Tällä pituus erolla, se olisi toisinpäin, ei tarvitse polvistua😅🙈 - ihan pientareelta


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Kaipaan sitä tummaa, pyöreää, kaunista M- naista. T: Pm

    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🔞 K­­u­u­m­­­a­­t­ ­t­y­t­­­ö­­t­ ­­o­­­d­o­t­t­a­­­v­­­­a­­­t­­­ ­s­­i­­n­­u­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18376224

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe