Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

Anonyymi-ap

Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi
En voi kuin miettiä että miksi
Olitko vain rikki edellisestä suhteesta
ja halusit vain jonkun laastariksi
ja halusit uskotella rakastavasi minua
vaikka todellisuudessa rakastit exääsi kokoajan
koska hylkäsit törkeästi
ja jätit traumoja

32

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun ongelmasi on ettet osaa elää suhteessa sen ajatuksen kanssa, että joku saattaa lähteä. Et näytä vieläkään pitävän itseäsi kovin suuressa arvossa. Sekin teki hallaa suhteelle. Eksä puutteineen ei nyt liittynyt siihen mitenkään. Nämä ovat kovin itsekkäiden ihmisten pelejä alusta loppuun. Pelejä missä pelataan kokonaisilla sieluilla oman miellyttämiseksi. Yhdellä sekunnilla pidellään sylissään kuin maailmaa ja seuraavalla pidetään pelkkänä hetken muistona. Se kun omistetaan kuiskaten loppuelämästä ja silti tuota kaikkea peläten ollaan jo puolivälissä ovesta ilman että olisi rohkeutta päästää armeliaasti menemään, ikäänkuin ihmissydän olisi vailla arvoa. Lähdin ettei olisi mennyt pahemmaksi.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen vimma kaikilla on miettiä kumppaninsa exiä? Jos sitä olisi rakastanut niin ei siitä olisi eronnut. Jos se oli ihan hirveä kusipää ja siitä jäi syvät traumat niin traumojen käsittely on parantumistyötä eikä exän rakastamista. Vihoviimeinen kumppani on henkilö jonka elämä pyörii puolisonsa exän ympärillä. Pipipää mikä pipipää ja joutaa erota.

      • Anonyymi

        Ensinnäkin niistä existä ei edes ole tarve puhua ollenkaan uudessa suhteessa. Moni jätetty jauhaa exästään niin ja näin sille uudelle. Ei se ole mitään mikä kuuluu sille uudelle ihmiselle jonkun exät . Ja siksi toiseksi se joka exäänsä haukkuu ei ole päässyt hänestä irti koskaan, aikai jauhaa samaa asiaa koko ajan kun se oli niin pirullinen ei ymmärtänyt teki sellaisenkin asian että . . . Jne.
        Minä en ainakaan olisi jäänyt kuuntelemaan hetkeksikään. Juttuja existä, . Ero on tehty se merkitsee ettei enää olla yhdessä siis ei silloin se uusikaan hänestä nalkuta


    • Anonyymi

      Netistä katoin. Olet kyllä vanha kurppa naama kyrpärä päässä😅🤭ruma piru

      • Anonyymi

        Taidat ite olla piru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ite olla piru.

        No kato sen kuvaa. Kamalan näköne! On siinä kuvassa jotain tosi huvittavaa vanha mies... mut joo ei kyllä enää kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ite olla piru.

        Älä sinä yksäri jaksa pelata tätä lapsellista peliä poimimalla näitä miehen avautumisia millä manipuloida näitä raiteilta ajautuneita tolloja, jotka on aikuismaisesti lähtenyt sinun bipolaarisen populismipeliin, on noloa jo muutenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä yksäri jaksa pelata tätä lapsellista peliä poimimalla näitä miehen avautumisia millä manipuloida näitä raiteilta ajautuneita tolloja, jotka on aikuismaisesti lähtenyt sinun bipolaarisen populismipeliin, on noloa jo muutenkin

        Mukavaa tietenkin jos tylsiä juttu tylsän elämän keskellä voi maustaa jauhamalla täyttä paskaa ja vetää tätä onnetonta kiusaamisretoriikan kehystä, vaarallisia nämä piiloaggressiiviset yksilöt kunhan ”syy” löytyy


      • Anonyymi

        Aint no wayyyy dawggg


      • Anonyymi

        Yritän nyt sanoa ystävällisesti mutta tuo oli tarpeetonta. Ei se kysyny voitko antaa rehelliseen mielipiteen ulkonäöstäni vaan parisuhde asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat ite olla piru.

        Hmm... Luulin minä sinuakin mukavammaksi ja varakkaammaksi kuin olitkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Luulin minä sinuakin mukavammaksi ja varakkaammaksi kuin olitkaan...

        Rahaa vaan tarpeeks akalle ni mikä vaan naama miellyttää😂


    • Anonyymi

      Olet paha.

      • Anonyymi

        Mikä hänestä tekee pahan ? Millälailla hän on paha ?


    • Anonyymi

      Rakastan sinua yhä ! Muistan yhtä sänkyleikkimme ja olit ihana siinäkin ! yksinkertaisesti en vieläkään tiedä mitä haluan. Haluan palavasti sinua mutta olen sitoutunut muualle ! Mielestäni et ole ruma, sillä en tuijota pelkkiä kasvoja vaan kokonaisuutta ! Elämä vain on mennyt näin ! Haluaisin yhtä ottaa sinut takaapäin ja 2-3 kertaa illassa ! Tiedän että sinä tykkäät siitä . Kaipaat kuitenkin läheisyyttä ja kosketuksia, halauksia, pusuja ja rakkautta.....odota niin vielä tulen.

      • Anonyymi

        Aloitus oli mieheltä naiselle.


      • Anonyymi

        Ja kauanko luulet et tää nainen aikoo odottaa sua?


    • Anonyymi

      harhoissa oli on kenties

      • Anonyymi

        Luultavasti


      • Anonyymi

        Oi heräjä harppu sieluni kannell.Ollos sointusi viittana elämäni maisen.


    • Anonyymi

      Halusin silloin kokeilla miltä seksi tuntuisi simpanssin kanssa ja tykästyin hetkeksi kokemukseen. Se oli samalla jännittävää ja oksettavaa, kuin vegaani olisi salaa maistanut pekonia. Palasin taas sosiaaliseen lokerooni kun löysin nykyisen mieheni ja lasteni isän. Ymmärrän kuitenkin esim. kääpiöseksin harrastajia nykyisin paremmin.

      • Anonyymi

        Reps 😂😂😂 -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reps 😂😂😂 -sivusta

        sairas


      • Anonyymi

        Kuule ukko ota mustekala menee joka koloon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sairas

        No sori oli niin odotomaton vastaus jotenkin huvitti. Muut selittää ethän ole ym. Mua nyt vaan typerät jutut naurattaa välillä.


    • Anonyymi

      Kaikki kävi jotenkin luonnostaan. En katsonut ulkokuorta. Enkä hakenut laastaria. Vaikka olen rakastanut exääni ja ehkä tulen omalla tavallani vielä rakadtamaan, se jättää aina jäljet. Eletyn elämän, historian.
      Eräs läheisesi oli myöhemmin minuun yhteydessä!

    • Anonyymi

      Ei se mitään seurustelua ole, jos tätä kautta pitää kommunikoida suhteen päätettyä.

    • Anonyymi

      Suhteet on aina hyväksikäyttöä!

    • Anonyymi

      Olen kysynyt itseltäni.Mitä teen käytetyllä tytöllä?
      Minä en yksin kertaisesti,tarvitse toisten käyttämää.
      On kyllä hyvä että.avioliitosta eronneet saavat uuden mahdollisuuden.
      Siinäkin pitää kysyä itseltään:Mitä teen käytetyllä naisella?
      Vanhanakin voi palkata kotiavustajia,työllistää Omaishoitajia pienellä palkalla.
      Oikeasti harmaat hiukset ovat kaunistus,varmaankin monesta,tytöstäkin puhumattakaan naisesta.Eurotkaan ei ole pahaksi monellekaan.
      Suomessa on yli miljoona yksin asuvaa,moneen veneeseen ja osa jopa putoaa kyydistä ennen aikojaan.

    • Anonyymi

      Rumat miehet on intohimoni ❤️

    • Anonyymi

      Naisia ei kiinnosta homofoobikot

    • Rumat he sai helpompi naisia kuin komeat ja komea

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe