Haitaako lumi mitän vai tuleeko tuottoo kuten luvattu jo maaliskuussa tulevan
Riita kurppa Muhammed
Tuleeko tehoja kuulemma keväällä tulee
5
244
Vastaukset
- Anonyymi
Hei latasittekom5aas autot viime yönä ja sitten töihin pöiväksi niin autot lataantuu pöivällä kotona ilmaiseksi
Sanni aiihassan Muhammed - Anonyymi
Myyntiin menne 3 kwh rahassa se on noin 0.5e
- Anonyymi
Lataan aina yöllä ja akan päivällä kesät talvet ilmaoseksi
Skuutti - Anonyymi
😊😊😊😊😊🧑🎄😊😊😊
Yritsytuet unohtui leikata
Urpo hoi herää
Yritystuki on rikaiden sosiaalietuutta ja täysin ilmaista rahaa rikaile voitollislle,yritykaille ilman tarvettta ja vastikkeeta
Yritystuki on rikaiden sosiaalietuutta ja täysin ilmaista rahaa rikaile voitollislle,yritykaille ilman tarvettta ja vastikkeeta
Yritystuki on rikaiden sosiaalietuutta ja täysin ilmaista rahaa rikaile voitollislle,yritykaille ilman tarvettta ja vastikkeeta - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18376423
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882