FORTUM SÄHKÖ ISMO RÄTY Entinen torimyyjä haluaa lisää sähköstä

Anonyymi-ap

Kotkalainen matkailuyrittäjä ehti välittää sähköä laittomasti useita vuosia. Sähköverkon purkaminen tarkoittaa kuluttajille tuhansien eurojen laskua.

Matkan varrelle mahtuu myös ryppyjä – kuten vuosikausia kestäneet riidat Kotkan kaupungin kanssa kauppatorilla sijaitsevasta Toriterassista.
Mönkään menneitä hankkeitakin löytyy. Yksi niistä oli Kotkan Kauppahalli,

Kotkalaisyrittäjä Ismo Räty aikoi myydä omistamansa Karhulan Hovin sekä Haminan seurahuoneen ravintolaliiketoiminnan 2022, riideltyään ensin Seurahuoneestakin.

Katsastus toiminta loppui dynastian kiinteistössä

Rekiä raudoitetaan ja lentokoneita korjataan.

12

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotkan tunnetuin huijari. Ihme että hän saa harjoittaa yhä liiketoimintaa.

    • Anonyymi

      Kahvilayrittäjä vaati Kotkalta yli miljoonan euron korvauksia

      Yrittäjän mielestä kaupunki ei pitänyt kiinni lupauksistaan torin muusta käytöstä. Kotkan kaupungilta vaaditaan 1,3 miljoonan euron korvauksia.

      hden oikeustaistelun Toriterassi ja Räty ovat jo hävinneet käräjä- ja hovioikeudessa. Toriparkki Oy halusi saada terassin pyörimään ja antoi alennusta vuokrassa ensimmäisen toimintavuoden ajan. Rädyn mielestä sopimuksista ei oltu pidetty kiinni ja jatkoi edelleen alennetun vuokran maksamista.

      Kun rahoja ei kuulunut, päätti Toriparkki irtisanoa vuokrasopimuksen. Irtisanominen on todettu lailliseksi käräjä- ja hovioikeudessa ja pyydetyt vuokrat on sittemmin maksettu.

      Faktan tarkastaja suosittelee jo liiketoiminta kieltoa.

      • Anonyymi

        Maksakaa sille Rätylle, niiin pääsette helpommalla.


    • Anonyymi

      Ismo olisi hyvä torikauppias Reittisen rieskalle.Kasvattaa jo uutta yriyssukupolvea jalostamaan pankin laina rahoja.

    • Anonyymi

      Onko se yrittäjän vika jos kukaan ei kerro että toiminta on laitonta?Ismoahan tässä on viranomaiset huijanneet kun eivät ole kertoneet mitä saa tai ei saa tehdä.Tämä on tuntunut jatkuvan koko yrittämisen ajan,,,aina joku tulee perästä kertomaan ettei näin ois saannut tehdä,,,,,,miksei koskaan etukäteen?Ei kai kiireisen pisnesmiehen tarvii näitä asioita selvitellä.Ja kyllä jonkun muun pitää nää maksaa,koska ei vaan oo ismon vika.

      • Anonyymi

        Lähinnä Ismo on kiireinen kusetus mies.


    • Anonyymi

      Siperiaan joutas koko mies👍🏼

    • Anonyymi

      Paras työpaikka

    • Anonyymi

      Vain pieni väärinkäsitys. Ja rahastus.

    • Anonyymi

      Rivitaloyhtiö jätti maksamatta Rädylle? Onko törkeämpää temppua? Räty joutunut maksamaan omasta pussistaan taloyhtiön sähkön ja veden? Missä kiitos?

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      💋 K­­u­­­u­­­m­­­a­t­­ ­­­t­­­y­­­t­­­ö­­­t­­ ­o­d­­­o­­­t­­­t­­­a­­v­­a­­t­ ­­s­­­i­­n­­­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18376560

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe