Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vai olisitko halunnut pitää vain hauskaa

Anonyymi-ap

Kanssani, mutta et erota miehestäsi?

22

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sentteriä sulle

    • Anonyymi

      En tiedä, ensin pitäis tutustua kunnolla

    • Anonyymi

      Kukaan eroa ennenkuin tietää kenen kanssa on tekemisissä.

      • Anonyymi

        Meinasin laittaa tuon jo edelliseen mutta kulti luki hyvin❤️


    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen varattujen kokoontumisajot täällä on?! Erotkaa, jos ette sen vertaa kumppanianne kunnioita, että olisitte uskollisia!

      • Anonyymi

        Tämä. Ero on jokaisen oma asia. Uusi suhde ei kuulu siihen.


    • Anonyymi

      Tiedät kyllä itsekin miten asiat ovat. Koska kirjoitat kysymyksen tälle palstalle. Mutta haaveile toki!

      • Anonyymi

        Jep pettäminen ei muutenkaan kuulu minun sanavarastoon joten suunnattomasti vituttaa lukea näitä.


    • Anonyymi

      Kaipaatko pettäjää? Etsi kunnollista seuraa.

    • Anonyymi

      Vastaus lienee selvä kysymättäkin, jos on vähänkään järkeä päässä, ei sekaannu toisten avioliittoon.

      • Anonyymi

        Joo, mutta se jäi 🦄 auki, että olisiko ko nainen lähtenyt pitämään hauskaa ätmin kanssa vai ei, ei näin voi elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta se jäi 🦄 auki, että olisiko ko nainen lähtenyt pitämään hauskaa ätmin kanssa vai ei, ei näin voi elää

        Ps sentään kaksi kommenttia muiltakin kuin itselleen vastailevalta äijältä sinun ja minun siis


    • Anonyymi

      Palstailu on mun käsitys hauskasta. En tarvitse siihen juuri erityisesti sinua tai erota.

    • Anonyymi

      Mitä nyt vielä? Kaikkihan meni hyvin. Pääsit minusta eroon ja minä eroan miehestäni.

    • Anonyymi

      Ootpa tänään hurjana siellä, nyt valoja päälle ap. Mistä moinen

    • Anonyymi

      Vai olisitko vain halunnut pitää hauskaa kanssani, mutta et erota vaimostasi? Siinä sinulle vastakysymys.

    • Anonyymi

      No en, oikeastaan minulla on ikävä vain rehellistä miestä. En ole semmoista ihmettä koskaan kohdannut, joten. Kun p@skanpuhujia kaikki uloke-elimelliset miesoletetut.

    • Anonyymi

      Sehän se oli tarkoitus - harmitonta pikku flirttiä, niin kuin itse sanoit ja suljit oven takanasi.

    • Anonyymi

      Lapsivuodeaikaan jii hakee vierasta pllua?

    • Anonyymi

      Olisin ja hauskaa olikin. Nauroin urakalla. Olisin halunnut kaikkien kanssa.

    • Anonyymi

      eroni ei liittynyt mitenkään kehenkään kuin minun liittoon ja siihen vaikuttaneisiin ihmisiin. olisin halunnut jäädä sinne tai toiseen paikkaan jos olisi ollut mahdollista. olisin halunnut pitää paljon muutakin ja hoitaa asioita toisin jos olisi ollut mahdollisuutta. viime vuodet ovat olleet jollain tapaa aika hirveitä, hyvääkin. olen itse me jossa kohti uutta ja vanhaa, sitäkään en ollut suunnitellut, ei sitten oikein ole elämää mitä ajattelin, jollain tapaa parempaa. joskus ei voi muuta, kuin elää ja ottaa vastaan mitä tulee.

    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      😋 K­­­u­­u­m­­a­t­­ ­­t­­y­t­­­ö­t­­­ ­­­o­d­o­­t­t­­­a­­­v­­­­a­t­ ­­­s­i­­­n­­­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18376573

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe