Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

On se hyvä, että äitiyspakkauksessa on kondomeja...

Anonyymi-ap

on näköjään yhdenkin kanssa aivan pulassa....hah hah...
Onhan se vauva-arki rankkaa, mutta kyllä siitä parhaimmat äidit selviää ilman apuja...toista kuin eräät.

44

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut on yhden kanssa pulassa ja vailla apua. Toiset toivoo toista pikkuista nopeastikin eikä tunnu missään vaikka on kaksi pientä. Ihmiset on erilaisia. Lapset on erilaisia.
      Äitiyspakkaus on kyllä klassiko ja ne vaatteet on oikeesti kestäviä. Kondomit hyvä lisä pakkauksessa.

      • Anonyymi

        Miksi sä kirjoitat täällä tällaista?!


      • Anonyymi

        Taitaa ne kondomit tulla hieman myöhässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kirjoitat täällä tällaista?!

        Anna nyt miehen eläytyä perheenäidin osaan, on saattanu itekki jopa vaipat joskus vaihtaa


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      En minä pärjää...siksi asun vanhempien luona....mies asuu yksin talossamme.

      • Anonyymi

        HÄH???????????Ootsä tosissas??


      • Anonyymi

        Kyllä minä haluan asua mieheni kanssa, enkä vanhempien.
        Tietysti jos ukko ei halua asua muijansa kaa, niin ehdottaahan se tuollaista ratkaisua.
        Onnenpäivät siellä kaukana ilman ämmää jälleen... :D


      • Anonyymi

        Onhan sekin ehkäisykeino...ku pysyy miehestä kaukana...:D


    • Anonyymi

      Lapsellista, tietämätöntä tekstiä. Että joku kehtaakin.. niin, kukahan..

      • Anonyymi

        Koita etsiä🦄jotain muuta elinkeinoa kuin tämä vammaspinnaus mikä ei sinua elätä..


      • Anonyymi

        No, kerros sitten, miten asia on?
        Eihän tollanen oo normaalia.
        Aaaa... ämmä otti hatkat vai saiko lähteä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita etsiä🦄jotain muuta elinkeinoa kuin tämä vammaspinnaus mikä ei sinua elätä..

        Mistäs sinä tiedät jonkun asioita, mistä saa rahansa? Et mistään...pöljä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita etsiä🦄jotain muuta elinkeinoa kuin tämä vammaspinnaus mikä ei sinua elätä..

        Koita sinä harjoitella ruoanlaittoa ja pyykinpesua, ettei tarvi turvautua ulkopuoliseen apuun... jotkut ne osaa nekin ja kuule aivan omilla rahoilla ostettu..... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita sinä harjoitella ruoanlaittoa ja pyykinpesua, ettei tarvi turvautua ulkopuoliseen apuun... jotkut ne osaa nekin ja kuule aivan omilla rahoilla ostettu..... :D

        mammmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nälkäääääääääääääääääääää......ja pyykitkin paskassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita sinä harjoitella ruoanlaittoa ja pyykinpesua, ettei tarvi turvautua ulkopuoliseen apuun... jotkut ne osaa nekin ja kuule aivan omilla rahoilla ostettu..... :D

        Mistäs sinä tiedät mikä pulsaattori mulla pöhisee ja mitkä apurit kampea vääntää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät mikä pulsaattori mulla pöhisee ja mitkä apurit kampea vääntää?

        Ei sulla mitään oo...raijaat niitä pyykkipusseja niin kauan, ku se on täällä keskuudessamme...


    • Anonyymi

      Itse asiassa äidin taitoja ei kuvaakaan sillä, että kuka pärjää mahdollisimman yksin.. on hyvä pyytää apua, mitä useampia rakastavia aikuisia lapsella on, sen parempi.

      Kuin sellainen joka vain väkisin yksin tekee eikä anna muiden auttaa.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa.
        sivusta


    • Anonyymi

      Mitä laitettu miespakkaukseen?
      Mars planeetalle lentolippu?

      • Anonyymi

        Frisbeekiekko :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Frisbeekiekko :D

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • Anonyymi

      Ensimmäisen kanssa yleensä vaikeinta kaikki uutta ja jokainen tuputtaa neuvojaan. Toisen kanssa jo pystyi enemmänkin nauttimaan vauva arjesta kun tiesi mitä tekee ja luotti itseensä.

      • Anonyymi

        Näin juuri


      • Anonyymi

        Kyllä. Yllättynyt ei ole osannut olla enää mistään muusta kuin lapsien isoista luonne eroista. Että ne voi kyllä yllättää… Asiat mitkä toimii esikoisen kohdalla ei välttämättä toimi lainkaan toisen kanssa. Mutta niin ne vaavitkin on yksilöitä tietysti.💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Yllättynyt ei ole osannut olla enää mistään muusta kuin lapsien isoista luonne eroista. Että ne voi kyllä yllättää… Asiat mitkä toimii esikoisen kohdalla ei välttämättä toimi lainkaan toisen kanssa. Mutta niin ne vaavitkin on yksilöitä tietysti.💕

        Miten sulle voi tulla yllätyksenä tollaienn asia?


    • Anonyymi

      Mihin sitä kortsua äitiyspakkauksessa ees tarvii? Myöhästähän se enää siin vaihees on.

    • Anonyymi

      Niin! Ei se yksi montaa pesukertaa kestä.

    • Anonyymi

      Vauvojakin on erilaisia. Minä en sanoisi vauva-arjen olleen edes rankkaa. Se oli äärimmäisen helppoa, suorastaan tylsyyteen saakka. Se on kuitenkin vain minun kokemukseni ja ymmärrän, että toiset vauvat ovat vaativampia. Omani vain oli erittäin helppo lapsi.

      • Anonyymi

        Miksi sä puhut täällä tällaista asiaa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä puhut täällä tällaista asiaa?!

        Puhun aloituksen aiheesta. Valita aloittajalle, jollei sinusta tällainen aihe ole ok. Tosin ei se ihan uutta ole, että kolmea seuraavaa asiaa ei saisi muka sanoa.

        1. Voin ihan superhyvin raskausaikana. Minulla ei ollut yhtään ainoaa "oiretta", josta voisin valittaa. Kun menkat olivat poissa, niin mulla ei ollut edes anemiaa, vaan rauta-arvonikin olivat parhaat koskaan.

        2. Synnytykseni oli erittäin helppo ja kivuton. Kuukautiskipunikin ovat kivuliaampia kuin se oli.

        3. Lapseni vauva-aika oli äärimmäisen helppo. Hän ei edes kertaakaan herättänyt mua yöllä, vaan päinvastoin mulla oli kello soimassa ja herätin lapseni syömään.

        Jostain syystä noista asioista on luvallista vain valittaa ja kertoa miten vaikeaa se kaikki oli. No kun mulla ei ollut, niin ei viitsi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun aloituksen aiheesta. Valita aloittajalle, jollei sinusta tällainen aihe ole ok. Tosin ei se ihan uutta ole, että kolmea seuraavaa asiaa ei saisi muka sanoa.

        1. Voin ihan superhyvin raskausaikana. Minulla ei ollut yhtään ainoaa "oiretta", josta voisin valittaa. Kun menkat olivat poissa, niin mulla ei ollut edes anemiaa, vaan rauta-arvonikin olivat parhaat koskaan.

        2. Synnytykseni oli erittäin helppo ja kivuton. Kuukautiskipunikin ovat kivuliaampia kuin se oli.

        3. Lapseni vauva-aika oli äärimmäisen helppo. Hän ei edes kertaakaan herättänyt mua yöllä, vaan päinvastoin mulla oli kello soimassa ja herätin lapseni syömään.

        Jostain syystä noista asioista on luvallista vain valittaa ja kertoa miten vaikeaa se kaikki oli. No kun mulla ei ollut, niin ei viitsi valehdella.

        Tietämätön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämätön

        Tietämätön mistä?


    • Anonyymi

      Lestadiolaiset eivät saa käyttää kortsuja.

    • Anonyymi

      No, pistetääs galluppia tähän: Moniko asuu mieluummin vanhempien luona kuin OMAN AVIOMIEHEN?

      • Anonyymi

        Aviomiehen luona , TIETYSTI! :D


      • Anonyymi

        Miksi ei voi valita asua itsekseen? Mä en voi valita noista kumpaakaan. Tai no, ennemmin vanhemmat kuin AVIOmies. AVIOmiestä ei koskaan tule.


      • Anonyymi

        En mä suostu asumaan kenenkään luona. Asunto, jossa asun, on joko kokonaan tai osittain minun. Vähintään olen tasaveroinen vuokralainen vuokrasopumuksessa.


    • Anonyymi

      toista Heidiä ei tarvitse, mutta joku muu tekee, iva tulee itselle takaisin 😃

    • Anonyymi

      anteeksi, mutta aika hirveää, ei perhe elämää eikä pärjää vauvansa kanssa. anteeksi mutta kun itse pitää pärjätä joukkohakattavana ja hoitaa useampi, työ, mukula, talouspaskat ja ottaa raiskauksia ja syömistä vadtasnniin ei ymmärrä kun joku sanoo ei pärjää 1 vauvan kanssa. muistan kyllä että minuakin syötiin eräs tussukka jos muutkin, piti vaan pärjätä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ai nekö on palautettu siihen. Olihan ne vuoden pari poissa, mutta kai niitä sitten on pyydetty takaisin.

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe