Työeläkkeestä....

Anonyymi-ap

Uudet työeläketilastot on seuraavanlaiset, alle 2000 euroa brutto eläke 73%, yli 3000 euroa 7% ja yli 4000 euroa 2% eläkkeen saajista, huomattavan suuret eläkkeet on niin vähän että ne ei edes näy kaaviossa lainkaan...

tämä on vakava asia, huonoimmat eläkkeet on kansa ja takuueläkkeiden saajat, heitä on pääosin yksin yrittäjien joukossa, eikä heillä ole juurikaan varallisuutta, heitä koskevat uudet yel lainmuutoksen jolla yritetään parantaa yrittäjien eläketurvaa...
By NumBall HHN 63v.

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varo Pasanen! Senssu tulee kohta kysymään että miksi "Pattayan rakkaat lahkolaiset" puhuu aina pienistä eläkkeistä ja köyhyydestä ikäänkuin maailmassa ei muita olisi.
      Hän siis luokittelee sinut lahkolaiseksi. Aiotko antaa hänelle palautetta?

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­­N­­y­m­f­­­o­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Yrittäjät ovat eläkevakuutusmaksujensa kanssa toimineet kuten suomalaisilla on tapana, kusseet omiin muroihinsa.

      • Anonyymi

        Joo kaikki on joo. Herlinin Anttikin tuossa valitteli Kakkosen Köpille kun kovin pieneksi jää yrittäjän eläkkeet.


      • Anonyymi

        Hauska loppu elämä kun takuu eläkkeellä pitää pärjätä, siinä ei oikein juhlita,


      • Anonyymi

        Otin kolmekymppisenä 1997 vuonna Skandia Life- nimisestä yhtiöstä sijoitussidonnaisen henki- ja eläkevakuutuksen, lähinnä huvikseen, kun oli ylimääräistä rahaa liikaa.

        Sattuipa hyvään saumaan, kun nuori sijoitusneuvoja ehdotti että laitetaan masseista ja kuukausittaisesta kertymästä 80% Kiinaan. En muista enää minne silloin se 20% sijoitettiin.

        Kiina aloitti juuri silloin rakettimaisen nousun pörssissä ja jo ensimmäisen vuoden aikana olin tuplannut alkupääoman ja kuukausittaiset rahat. En noteerannut koko asiaa vuosiin, koska se ei ollut relevanttia ja pidin 25 vuoden päähän asetettua maalia kovin kaukaisena.

        Skandia Life vaihtoi kaksi kertaa matkan varrella omistajaa, ja on nykyisin nimellä OP Henkivakuutus. Sijoitussumma tarkistettiin euroihin siirryttäessä ja omistajavaihdosten yhteydessä.

        Maaliksi asetettu 25 vuoden sijoitus tuli täyteen viime vuonna, kun täytin 56v. Jokaisen kuukauden puolivälissä pompsahtaa tilille summa, jota en viitsi mainita, koska se aiheuttaisi loputonta pahaa mieltä Saarikärsäkkäässä.

        Lohduksi kerron että summa ei ole minulle relevantti millään tavalla, enkä tarvitsisi sitä elantooni, mutta en ole siitä kyllä pahoillanikaan. Jokainen sentti siitä tulee sijoitusmarkkinoilta ja siitä menee vero.

        Vapaaehtoisen yksilöllisen eläkevakuutuksen maksut saa vähentää pääomatuloista maksuvuonna. Tuotosta maksetaan vero sitten nostovaiheessa.

        Saamahuhdan ei tarvitse olla huolissaan kaikista suomalaisista yrittäjistä. Samaa mieltä olen siitä kuitenkin että YEL on ollut puhdasverinen kaikki tunnusmerkit täyttävä ryöstö yrittäjältä.

        Pienyrittäjän on järkevää edelleen ottaa vapaaehtoinen yksilöllinen eläkevakuutus. Mihinkään muuhun eläkejärjestelmään ei ole luottaminen.

        En ihmettelisi, jos Suomi tekisi Putinit eli tyhjentäisi eläkeyhtiöiden kassat lakimuutoksilla valtion käyttöön. Itse olen sillä kannalla että se olisi hyvä asia Suomelle ja samalla haistatettaisi EU:lle paskat.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin kolmekymppisenä 1997 vuonna Skandia Life- nimisestä yhtiöstä sijoitussidonnaisen henki- ja eläkevakuutuksen, lähinnä huvikseen, kun oli ylimääräistä rahaa liikaa.

        Sattuipa hyvään saumaan, kun nuori sijoitusneuvoja ehdotti että laitetaan masseista ja kuukausittaisesta kertymästä 80% Kiinaan. En muista enää minne silloin se 20% sijoitettiin.

        Kiina aloitti juuri silloin rakettimaisen nousun pörssissä ja jo ensimmäisen vuoden aikana olin tuplannut alkupääoman ja kuukausittaiset rahat. En noteerannut koko asiaa vuosiin, koska se ei ollut relevanttia ja pidin 25 vuoden päähän asetettua maalia kovin kaukaisena.

        Skandia Life vaihtoi kaksi kertaa matkan varrella omistajaa, ja on nykyisin nimellä OP Henkivakuutus. Sijoitussumma tarkistettiin euroihin siirryttäessä ja omistajavaihdosten yhteydessä.

        Maaliksi asetettu 25 vuoden sijoitus tuli täyteen viime vuonna, kun täytin 56v. Jokaisen kuukauden puolivälissä pompsahtaa tilille summa, jota en viitsi mainita, koska se aiheuttaisi loputonta pahaa mieltä Saarikärsäkkäässä.

        Lohduksi kerron että summa ei ole minulle relevantti millään tavalla, enkä tarvitsisi sitä elantooni, mutta en ole siitä kyllä pahoillanikaan. Jokainen sentti siitä tulee sijoitusmarkkinoilta ja siitä menee vero.

        Vapaaehtoisen yksilöllisen eläkevakuutuksen maksut saa vähentää pääomatuloista maksuvuonna. Tuotosta maksetaan vero sitten nostovaiheessa.

        Saamahuhdan ei tarvitse olla huolissaan kaikista suomalaisista yrittäjistä. Samaa mieltä olen siitä kuitenkin että YEL on ollut puhdasverinen kaikki tunnusmerkit täyttävä ryöstö yrittäjältä.

        Pienyrittäjän on järkevää edelleen ottaa vapaaehtoinen yksilöllinen eläkevakuutus. Mihinkään muuhun eläkejärjestelmään ei ole luottaminen.

        En ihmettelisi, jos Suomi tekisi Putinit eli tyhjentäisi eläkeyhtiöiden kassat lakimuutoksilla valtion käyttöön. Itse olen sillä kannalla että se olisi hyvä asia Suomelle ja samalla haistatettaisi EU:lle paskat.

        2010

        En usko sanaakaan mita kirjoitat, tuolla osaamisella mika sinulla on tietaa vain kolhuja, ja siina ei tulla miljonaariksi, varmasti., olet todellisuudessa niin kaukana esittamastasi, haaveita vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko sanaakaan mita kirjoitat, tuolla osaamisella mika sinulla on tietaa vain kolhuja, ja siina ei tulla miljonaariksi, varmasti., olet todellisuudessa niin kaukana esittamastasi, haaveita vain.

        Maailmalla loppunut ä-pisteet kesken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmalla loppunut ä-pisteet kesken?

        Ei loppunut mutta kirjoitan koneella mista puutuu skandit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei loppunut mutta kirjoitan koneella mista puutuu skandit...

        Vanhalla Commodorella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhalla Commodorella?

        commadore ei saa nettiin, tai saa mutta vain ascii merkkejä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        commadore ei saa nettiin, tai saa mutta vain ascii merkkejä-

        Ei edes tietotekniikkanero, Oraclen avulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei loppunut mutta kirjoitan koneella mista puutuu skandit...

        Näinhän se menee ja kerran kerroit että "englanninkielinen ennakoiva tekstinsyöttö" oli syypäänä siihen että kirjoitit sellaisia sanoja joita ei ole olemassakaan.

        Voin kertoa sinulle että ennakoivat tekstinsyötöt eivät kirjoita sanoja kuten "porpeli", kun tarkoituksena on kirjoittaa propelli.

        Mikäli haluat, niin voi laittaa sinulle otteen vapaaehtoisesta eläkkeestäni ja rinnalle tiliotteen vaikkapa viime kuukauden tilityksestä OP Henkivakuutukselta, niin kävisikö ne todisteena?

        Vastineeksi en pyydä kuksaa Chiang Maissa, koska tiedän että kuksaa ei tulla koskaan näkemään Chiang Maissa.

        Pyydän vain tositteen siitä että vaimollesi maksetaan Suomesta työkyvyttömyyseläkettä melkein 800 euroa kuukaudessa, vaikka hän oli vain pari vuotta töissä Suomessa kielitaidottomana harjoittelijana ja on työkykyinen edelleen puheidesi mukaan.

        2010


    • Anonyymi

      Miksi Pattayalla ei makseta eläkkeitä bahteina?

      • Anonyymi

        Maksaahan ne paikallisille. kolmisenkymmentä euroa kuussa, joka pitäisi riittää turisteillekin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10722
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3043
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2859
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 83
      1496
    Aihe