Mä oon yksi tosi vahvasti omia latuja kulkeva yksilö.- Meitä kohtaa on ennakkoluuloja turhankin paljon. En oo paljoa nähäny tosi vahvasti omia latuja kulkevia ihmisiä paitsi että tuossa naapurissa asuu yksi . Hän samanlainen kuin minä eli touhuaa vain kotona ja ei tapaile ketään ihmisiä. Minut vielä hänestä eroittaa siinä että mulla on omalaatuisia tapoja kuten pukeudun omalaatuisesti(moni voi pitää pukeutumistani ristiriitaisena lisäksi) ja saatan sisustaa kotiani monien mielestä ristiriitaisesti ja oudosti. Mielipiteissäni oon aika suora (mutta en ehdoton). Koen etten ole samalla aaltopituudella ihmisten kanssa vaan pikemminkin koen olevani enempi samalla aaltopituudella eläinten kanssa. Linnut esim, kissat ja pienet lentävät hyönteiset. Tykkään myös kukista ja puista. Oon myös aika itsepäinen välillä mikä juuri on yleensä vahvasti omia teitä kulkevan ihmisen perusluonteessa yksi luonnekuva, mutta osaan myös joustaa toki, mut se riippuu ehkä asiasta. En ole mikään kovin nuori vaan keski-ikäinen ukkeli.
onko täällä todella vahavasti omia teitä kulkevia ihmisiä täällä haapajärvellä?
Anonyymi-ap
2
355
Vastaukset
- Anonyymi
Olet söpö 💋
- Anonyymi
Pusi pusi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761300
- 741264
- 501177
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041088- 511065
- 34767
- 49724
- 60721
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41675Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118587