Suolahden Vappu cruising

Anonyymi-ap

Kerrankin jotain tapahtumaa Ääneseudulla.
Ja kun tapahtumaan kaivataan vähän jenkkiautoja, ja muita hienoja kulkineita, niin kaikilla kiire Jyväskylän tapahtumaan, eikö oman kylän tapahtumat kiinnostakkaan ?

Sitten syksyllä itkette somessa kun Ääneseudulla ei ole mitään tapahtumia.

Kannattaako täällä edes mitään järjestää, kun ketään ei kiinnosta.

Menkää Jyväskylään, syökää siellä, käykää kaupoissakin ja tankatkaa autonnekin Jyväskylässä, viekää kaikki rahanne muualle.

15

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mokomat saastepesät joutaa paaliin

      • Anonyymi

        Aasin kommentti.


      • Anonyymi

        Ei ne saastuta kun niillä reppanoilla ei ole varaa edes tankata, vaikka persut alenti maailman markkinoilla öljyn hintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne saastuta kun niillä reppanoilla ei ole varaa edes tankata, vaikka persut alenti maailman markkinoilla öljyn hintaa

        Kuule rahaa on, ei siitä jää kiinni.

        V8 Charger , ja tehoa löytyy, ei mikään köyhien auto.

        Harmittaa vaan kun joku naarmutti nokkapellin siitä, tuskin sen mallin pillukoru sitä naarmutti kun lainasin autoa kuvauksiin


    • Anonyymi

      vai suoliahden kaalisoppa ruisinki

      • Anonyymi

        Kato, kynäniska saanu taas luvan somettaa äitin puhelimella. Meinaatko mennä jahtamaan taas pokemoneja mikki hiiri kerhos kanssa


    • Anonyymi

      Suolahdessa ajellaan vaan punaisilla Ladoilla.Niitä löytyy paraatiin.

    • Anonyymi

      Aivan turhaa koko ajelu halutaan vaan tuoda itseä esille ja esittää rikasta. Roskat ja kalja tölkit lentää ikkunasta ulos nähty on! Onhan Suolahdessa hyviä ulkoilu reittejä, voisiko tilalle suunnitella ulkoilu tapahtumaa? Jossa heilutettaisiin Amerikan ja Naton lippuja.

      • Anonyymi

        Kuka sinua estää heiluttamasta kyseisiä lippuja.

        Nyt on hetkesi, tee se, vai onko vaan helpompaa kitistä netissä


      • Anonyymi

        Ne harrastaa ketkä ovat töissä ja joilla on varaa, ne itkee täällä ketkä tekee elämästään vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua estää heiluttamasta kyseisiä lippuja.

        Nyt on hetkesi, tee se, vai onko vaan helpompaa kitistä netissä

        Parempi vetää viivat nokkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne harrastaa ketkä ovat töissä ja joilla on varaa, ne itkee täällä ketkä tekee elämästään vaikeampaa.

        Perseaukiset käy töissä 😂


    • Anonyymi

      Anna mulle Hota-pulveria
      Anna Hota-pussi kokonaan
      Anna lisää Hota-pulveria
      Hota kivut hoitaa,
      Hota auttaa jaksamaan
      Hotaa
      Anna mulle Hotaa
      Hotaa
      Anna mulle Hotaaaaaa!

      • Anonyymi

        Jep jep skitsolla taas visertää korvien välissä


    • Anonyymi

      Kansantalon ajelut Ladoilla lastaaja patsaalle.Laittavat tiskirätin sitten sen päähän.Yksi kaivaa sen kitaransa sieltä peräkontista ja veisaa pari työväenlaulua.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe