Tapaan Sinut erään tavallisen lauantain tavallisena, huomaamattomana aamupäivänä. Vaihdamme muutaman sanan, aihe ei ole romanttinen, roskiksista. Jotain muutakin, unohdan nopeasti mitä. Luultavasti säästä tai ehkä kiireestä. Enhän tiedä vielä pitkään aikaan, että se on jonkin alku. Jonkin, joka tulee kasvamaan suureksi.
Tämä on Sinulle
34
682
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Naiselle.
Mä en usko enää rakkauteen.
- Anonyymi
Usko vain, se voi kannattaa.
Anonyymi kirjoitti:
Usko vain, se voi kannattaa.
Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä. Pysyn luolassani masentuneena ja yksin lopun elämää...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä. Pysyn luolassani masentuneena ja yksin lopun elämää...
Ap on viisikymppinen.
mustasusi kirjoitti:
Niin olen minäkin. Elämä on takana päin...
Mä en tajua miten joku luulee elämän loppuvan viiteenkymppiin. Vielä on vuosia jäljellä. Nyt vähän uutta sutinaa jostain. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta. Sitä mä teen... Jos elämä kyllästyttää ja kaipaa uusia ihmisiä elämään, niin mä kehitän jotain uutta elämään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin olen minäkin. Elämä on takana päin...
Ei sen tarvitse olla, parempaa kevättä!
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Mä en tajua miten joku luulee elämän loppuvan viiteenkymppiin. Vielä on vuosia jäljellä. Nyt vähän uutta sutinaa jostain. Ala vaikka harrastamaan jotain uutta. Sitä mä teen... Jos elämä kyllästyttää ja kaipaa uusia ihmisiä elämään, niin mä kehitän jotain uutta elämään.
Olen kyllä harrastanut. Ei auta mitään. Mitään uutta sutinaa ei minun elämään tule mistään. Pitäis ottaa loparit ja painua metsään. En jaksa enää tätä paskaa.
mustasusi kirjoitti:
Olen kyllä harrastanut. Ei auta mitään. Mitään uutta sutinaa ei minun elämään tule mistään. Pitäis ottaa loparit ja painua metsään. En jaksa enää tätä paskaa.
No joskus se pieni retriitti voi olla paikallaan. Mutta sekin vaatii toimintaa sinulta itseltäsi.
darknessin kirjoitti:
Nuo muutamat sanat ovat kuin taidetta.. siinä on se kaikki oleellinen. Tuo on realismia.
"Mä en usko enää rakkauteen."
- mustasusi
Tuosta voisi tehdä jonkun t-paidan tai jotain... tai teemukiin tekstin. Väitän että myisi kuin häkä..darknessin kirjoitti:
"Mä en usko enää rakkauteen."
- mustasusi
Tuosta voisi tehdä jonkun t-paidan tai jotain... tai teemukiin tekstin. Väitän että myisi kuin häkä..On vapaassa käytössä.
mustasusi kirjoitti:
>>>Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä.>>
Tuossa kirjoittaa äärirealistinen filosofi, tuo on puhdasta realismia.
Kyllä jokainen yli neljäkymppinen tietää sen että se elämä on nyt jo eletty, jokainen niistä ei vaan myönnä sitä, edes itselleen. Ei uskalla.
Kyllä sitä varmasti melkein jokainen on jossain vaiheessa miettinyt että jos olisi nuorena tehnyt toisin, olisi elänyt silloin kun oli nuori vielä. Olisi pitänyt tehdä silloin jotain. Varmaan jotkut ovat tehneetkin niin, eikä ole mitään kaduttavaa sen suhteen. En vaan usko että niitä sellaisia on oikeasti kovinkaan montaa olemassa, ehkä ne ovat vaan niitä äänekkäitä.
Yli neljäkymppisellä on vain pitkä loppusuora edessä, pitkä lasku maan poveen. Niinkuin lentokone joka laskeutuu hitaasti. Joskus ne tosin rysähtää nokka edellä maahan kesken lennon. Ja ne ihmiset kyllä ovat niitä onnekkaita meistä...- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
>>>Ei minulle enää tule sellaista. Tää elämä oli tässä. Nuorilla on rakkauselämää. Vanhat poistuu näyttämöltä.>>
Tuossa kirjoittaa äärirealistinen filosofi, tuo on puhdasta realismia.
Kyllä jokainen yli neljäkymppinen tietää sen että se elämä on nyt jo eletty, jokainen niistä ei vaan myönnä sitä, edes itselleen. Ei uskalla.
Kyllä sitä varmasti melkein jokainen on jossain vaiheessa miettinyt että jos olisi nuorena tehnyt toisin, olisi elänyt silloin kun oli nuori vielä. Olisi pitänyt tehdä silloin jotain. Varmaan jotkut ovat tehneetkin niin, eikä ole mitään kaduttavaa sen suhteen. En vaan usko että niitä sellaisia on oikeasti kovinkaan montaa olemassa, ehkä ne ovat vaan niitä äänekkäitä.
Yli neljäkymppisellä on vain pitkä loppusuora edessä, pitkä lasku maan poveen. Niinkuin lentokone joka laskeutuu hitaasti. Joskus ne tosin rysähtää nokka edellä maahan kesken lennon. Ja ne ihmiset kyllä ovat niitä onnekkaita meistä...👍🏼👍🏼👍🏼
- Anonyymi
Mitä sen jälkeen on tapahtunut ja miten?
- Anonyymi
Loppu on historiaa.
- Anonyymi
Haluaisin kovasti omia.. No mutta toivottavasti tavataan ainakin alle kahen viikon päästä. Minulla on niin ikävä etten kyllä millään malttaisi kauempaa odotella 🤓.. Puhutaan vaikka säästä tms ei sen väliä.
- Anonyymi
Tapaamme luultavasti taas lauantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaamme luultavasti taas lauantaina.
… hymyilyttää nyt.. oispa ihan parasta
- Anonyymi
Eli odotat minua roskapönttöjen vieressä tulevana lauantaina 🤔
- Anonyymi
Emme tapaa roskapönttöjen lähellä vaan kadulla.
- Anonyymi
En minäkään usko rakkauteen, pettymyksiä toisen perään🫣
- Anonyymi
Usko pois, se voi tulla vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
Usko pois, se voi tulla vastaan.
Joo, vaikka vanhainkodissa! Ihan kuin olisi sama asia...
mustasusi kirjoitti:
Joo, vaikka vanhainkodissa! Ihan kuin olisi sama asia...
Tai hautuumaalla! Jos viereiseen hautaan haudataan upea nuori nainen!.. Sitä sopii toivoa....
darknessin kirjoitti:
Tai hautuumaalla! Jos viereiseen hautaan haudataan upea nuori nainen!.. Sitä sopii toivoa....
Corpse bride leffa tulee mieleen tästä.
- Anonyymi
Roskikset ja kiire..:)
- Anonyymi
tosi romanttista.....
- Anonyymi
Miten tässä kävikään?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18377754
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18377754
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032393Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352389Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761331