Satutit minua tietämättäsi

Anonyymi-ap

Satutit paljon enemmän kuin koskaan pystyt kuvittelemaan. Itken usein iltaisin. Itken sinua ja itken niitä syviä iskuja ja haavoja, joita olen joutunut ottamaan vastaan vaikka kaikkeni olen yrittänyt välttääkseni ne. Lohdutonta itkua, ja vapisen. Mutta kun et voinut tietää, niin en moiti sinua, ja suurimmaksi osaksi olit oikeassa. Mutta silti, uudestaan ja uudestaan aukeavat haavat 😢

20

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin ja miten?

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://rdre.me/finngirl

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä tää nyt oikein on...

      • Anonyymi

        Ei minulta. Mene nukkumaan. -sivu


      • Anonyymi

        Ai tämä miehen toistuvan teeman provo uli uli lumi suli kesä tuli? Miten tämä liittyisi padawan esim sinuun tai mihinkään?


    • Anonyymi

      😢😢

    • Anonyymi

      Ehkä hän olisi halunnut tietää. Ikävää, jos paha olosi johtuu siitä, ettet kertonut.

    • Anonyymi

      Rakas! Halaisin sinua jos pystyisin. En halua haavoittaa sinua. Haluan suojella ja hoivata sinun haavoja. Minä rakastan sinua.

    • Anonyymi

      Onko tämä kenelle, naiselle vai miehelle? Sanon tämän nyt kuin kaivatulleni. Olen pahoillani, että olen loukannut sinua tietämättäni. Miehen käytöksessä olen huomannut muutoksen tai sitten ei vain pidä minusta enää! Irl se selviää, kun nyt saisi sen yhteyden takaisin.

      • Anonyymi

        Älä ole noin pessimisti. Mies voi hytistä takatalvea passiivisena neljän seinän sisässä. Kesän lähestyminen ja lämpö sulattavat kaikenlaisia jäitä ja parantavat mahdollisuuksia yhteyksiin -sivusta


    • Anonyymi

      Olen pahoillani inhimillisesti. On niin helppoa loukata jos ei tiedä hänestä tarpeeksi. Esim. kuvittelee olevansa vitsikäs, mutta hänelle se iskeekin suoraan haavoihin eikä huumorisuoneen. Samoin toista voi luulla ilkeäksi tai ajatella, että toinen tekee sitä tahallaan, vaikka oikeasti toiselle tuollainen ei tulisi mieleenkään. Siksi olisi hyvä ottaa haavojen historia puheeksi heti alkuun, vaikkakin voivat olla hyvin vaikeasti puhuttavissa ensimmäisinä asioina.

      • Anonyymi

        Parempi on katsoa. Ja oppia. Ajan kanssa. Kaikille tulee miltei väistämättä näitä. Mutta ei tarvitse ensimmäiseksi ajatella sen olevan tarkoituksellista. Vaan inhimillistä eri tasoisuutta ajattelussa tai juuri huumorissa. Kukaan ei selviä kolhuitta. Joskus on viisautta katsoa pidemmälle eteenpäin. Kuin alkuun selvittää kaikkea. Kuulostat kyllä siltä. Että luot toivoa ja hyvää tahtoa. Elämä ja ihmiset vain ovat monimutkaisia. Ja siksikin juuri ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi on katsoa. Ja oppia. Ajan kanssa. Kaikille tulee miltei väistämättä näitä. Mutta ei tarvitse ensimmäiseksi ajatella sen olevan tarkoituksellista. Vaan inhimillistä eri tasoisuutta ajattelussa tai juuri huumorissa. Kukaan ei selviä kolhuitta. Joskus on viisautta katsoa pidemmälle eteenpäin. Kuin alkuun selvittää kaikkea. Kuulostat kyllä siltä. Että luot toivoa ja hyvää tahtoa. Elämä ja ihmiset vain ovat monimutkaisia. Ja siksikin juuri ihania.

        Niin. Ehkä ajattelin liikaa omalta kannaltani, miten voisin mahdollisia haavojani tuoda esiin. Jokainen on itsensä paras asiantuntija ja toisilta tulevat hyvää tarkoittavat neuvot eivät aina osu nappiin. Katsoa ja oppia on kyllä hyvä oivallus, siinähän riittää kun on toiselle avoin, aito, ja rehellinen. Kaikki ihmiset ovat kuitenkin erilaisia ja aiheuttavat juurikin eri tasoisuutta ajattelussa. Ihmisten välisissä suhteissa tärkeää ei mielestäni ole se, miten hyvä ihminen olet yksilönä vaan miten joustava ja ymmärtäväinen olet toista kohtaan. Saa olla välillä eri mieltä ja näyttää jopa kieltä, mutta sekin voi tuoda rikkautta elämään.


    • Anonyymi

      Ei ole minun vikani jos itse raivoat ja pelleilet kustannuksella luulis jo sun oppivan mutta hulluus näköjään toistuu ja toistuu kerta toisensa jälkeen ei kylllä ole yhtään ikävä kun et osaa käyttäytyä

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      💋 K­­­u­u­­­m­a­­t­­­ ­t­y­­t­­­ö­­­t­­­ ­­­o­­d­­­o­­­t­­t­a­­­v­­­a­t­­­ ­­­s­i­­n­­­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18377899

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe