Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haittaako sua hitaus?

Anonyymi-ap

Jos toinen ei älyä kaikkea heti.

32

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei haittaa.

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä haittaa, jos on joku ylemmyydentuntoinen mäntti joka vastailee trolleille muka joviaalisti

      • Anonyymi

        Olen anomuumi palstazorro, joka iskee kuin hiljainen hiihtäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen anomuumi palstazorro, joka iskee kuin hiljainen hiihtäjä.

        Hyvä, niin teen minäkin


    • Anonyymi

      Hänen naisen ei häiritse..on oma itsensä, se riittää🥰

    • Anonyymi

      Joo, mua häiritsee suunnattomasti

      • Anonyymi

        Minua kans esim banaalit häiskät, jotka kertoo alentuvasti ”naiselle”, että saat olla just ku oot esim tällaisiin provoihin


    • Anonyymi

      Ikä tuo viisauttakin tai ainakin kokemusta, eikä oma ulosanti ole paras mahdollinen, se olisi itsekästä, kuin hänelle, mietin vaan viimeaikaista kokemusta, siihen oli muita syitä, epämiellyttäviä sellasia, kahden kesken ymmärrys oli saumatonta, silloin. 😊

    • Anonyymi

      Ei haittaa. Parempi oikeastaan vaan, kun itsekin aina alussa otan pakkia sillä pelkään että etenen liian nopeasti.
      Siitä tulee hiukan epävarma olo, että ymmärrätääköhän toinen nyt minut oikein.
      On niin kauan siitä kun on viimeksi ollut edes kaverisuhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, että hirvittää jos toinen onkin jo siellä puolessa välissä ja minä vasta alussa totuttelen ajatukseen yleensä.
      Hiljaa hyvä tulee, pätee suhteisiin oikein hyvin!

    • Anonyymi

      kukaan ei halua ehkä tehdä yhteistyötä tavallanne tai määräämällä tavalla. päättävät itse ja henkilöt, ei kiinnosta. vaikka olisin mammalomalla en antaisi hyötyä teille.

      • Anonyymi

        Lykkyä pyttyyn ätmi että saat puhutettua miehenä itsesi mammalomalle


    • Anonyymi

      Hitaus ei mielestäni tarkoita, ettei toisesta välitä. Päinvastoin. Jos suin päin etenee vauhdilla, toinen tai molemmat voivat ajatella, halutaanko vain pikasuhdetta. Harkitsevuus tarkoittaa juuri sitä itteään, eli mietitään ja paljon sitä mahdollista suhdetta. Tietenkin hienoa olisi, jos kaikki menisi kuin Trömsöössä, mutta elämä on.

    • Anonyymi

      Ei koska se olen minä itse, nainen kuka käyttää yöllä pimeässäkin aurinkolaseja😇

      • Anonyymi

        Mitä te olette mun verhoilla tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te olette mun verhoilla tehnyt

        Niillä on pyyhitty vessassa.


    • Anonyymi

      haittaa.

    • Anonyymi

      Haittaa

    • Anonyymi

      Se nyt riippuu ihan siitä, että tajuaako sen hitautensa itse. Sellainen, että jankuttaa miten muka tajuaa (tai tietää paremmin), vaikkei ymmärrä lainkaan, alkaa varsin pian ärsyttää.

      • Anonyymi

        Luuleeko että on jokin besserwisser?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleeko että on jokin besserwisser?

        Sellaisiakin maailmassa riittää.


    • Anonyymi

      Ei haittaa. Sehän on vaan söpöä (muiskis). Harjaantumisen myötä tullaan siihen, että toisen ajatukset tietää sanomattakin!

      • Anonyymi

        Tuossa on kyllä viisautta. Jokainen sana, ruma tai ei, kaunis tai ei, rakentaa kuvaa toisesta ja lisää tuttuuden tunnetta, jopa niin, että toisen tunnistaminen anonyymi-palstalla voi jonain päivänä olla mahdollista. Ja lisäksi tuo, ajattelun tuttuus, kertoo paljon enemmän kuin pelkät sanat.


    • Anonyymi

      No ei. Vanhusten, lasten ja miesten kanssa toimiessani olen tottunut siihen.

    • Anonyymi

      Haittaa, olen itse sähäkkä, vilkas luonteeltani ja nopea liikkeissäni. En tulisi päivääkään toimeen hitaan etanan kanssa jota pitäisi joka paikassa odottaa.

      • Anonyymi

        Eihän sen toisen tarvitsekaan olla assistentti.


    • Anonyymi

      Vihaan ihmisiä jotka sairastaa neurologisia häiriöitä joten ei jatkoon!

      • Anonyymi

        Tykkäätkö enemmän ADHD -tyyppisistä.


    • Anonyymi

      Pidemmässä kanssakäymisessä haittaa.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    • Anonyymi

      Kiirettä ei ole olemassa.

    • Anonyymi

      Haittaa. Muutoinkin se ettei kommunikaatio pelaa, olipa kyse kielimuurista tai ärsttävästä puhetavasta, ei tosiaankaan vetoa. Ehdoton no-go parisuhteessa ja ystävyydessäkin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe