Avaa sydämesi mulle

Anonyymi-ap

❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle

Sillä ilmeisesti puhumalla
Avoimesti välillämme
Kaikki taas selviää
Kerro kaikki, tahdon sua ymmärtää
Tahdon jotakin kestävää
Jonka ainoastaan saa
Silloin kun toista rakastaa

Hyvää Yötä

Fredi / Avaa sydämesi mulle
https://youtu.be/PvHlonCnHh8

36

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kääk taas tuo mainos neukkulandiasta! Sotkee koko suomi24:n, kun vanhat keskustelut nousee toppiin!

      • Anonyymi

        Joko se spämmäys on loppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko se spämmäys on loppu?

        Lisään vielä, että naiselta miehelle kun se jäi aloituksesta pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että naiselta miehelle kun se jäi aloituksesta pois!

        Niinpä olet kova poika tuhertamaan itsellesi syrämmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko se spämmäys on loppu?

        Tuo Kääk kommenttini näyttää nyt oudolta, kun se spämmiviesti edestä on poistettu. Kiva kun asialle on löytynyt ratkaisu, ettei ne spämmit sotke palstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Kääk kommenttini näyttää nyt oudolta, kun se spämmiviesti edestä on poistettu. Kiva kun asialle on löytynyt ratkaisu, ettei ne spämmit sotke palstaa.

        Kuseta ihmeessä mies tyhmempiäsi


      • Anonyymi

        Tekee hyvää tämän palstan mt-avohoidokeille👌


      • Anonyymi

        Hottikset.www.com.


    • Anonyymi

      Olisipa tämä minulle. Omin tämän ihanan viestin. Toivon myös pelkkää hyvää sinulle. Sydän on ollut avoinna. Kahdestaan täytyy luottamuksellisesti päästä puhumaan. Rakastan sinua. Hyvää yötä ja kauniita unia rakas.

      • Anonyymi

        Tämä ei varmaankaan ole aloittajalle. En odottanut näin imelää vastausta!


    • Anonyymi

      En avaa enää mitään tänne.
      Oli aika jolloin avasin aivan liikaa omasta elämästäni.

      Oman kantapään kautta oppiminen lienee paras oppi.
      Suora yhteys olisi ollut vielä mahdollinen keskenämme.
      Se olisi vaatinut rehellisyyttä aiemmista vuosista ja vaiheista. Luottamus rakentuu luottamuksella ja puhumalla.


      Levollisiin uniin.

      • Anonyymi

        No niin kelle olikaan tämä..
        Olisi ollut kyllä mahdollista mun puoleltani,
        Ei toisen.. t


      • Anonyymi

        Tuntuu vähän vieraalta tämä kommentti. Tuskin tunnetaan, mutta toivottavasti oikea näkee /Aloittaja


      • Anonyymi

        Ne oli just ne aiemmat vuodet sun puoleltasi, mitkä oli f- up ettei mitään voinut tullakaan.


      • Anonyymi

        Sen verran pitää auittaa ajattelussa, että luottamus ei todellakaan rakennu puhumalla vaan teoilla.


    • Anonyymi

      Minun oma 🎶 Muru

      • Anonyymi

        Kivaa kevään alkua sinulle ja Murullesi / Aloittaja


    • Anonyymi

      Oletko joku mummuikäinen

    • Anonyymi

      älä toivo edes hyvää, älä puutu tai edes kaipaa kaikki on vahingollista. jätä rauhaan.

      • Anonyymi

        Turha kommentti. Aloitus ei koske sua millään tavalla!


    • Anonyymi

      Ikävähköä todeta mutta mieshän avaa korkeintaan sepaluksensa sulle, ei mitään muuta. Näin on koska miehillähän ei ole sydäntä.

      • Anonyymi

        Tarjoais siis koko kapasiteetin kuitenkin joviaalisti käyttöön? Olet itseksesi jupiseva mies erittäin outo kaveri


      • Anonyymi

        Sepalus seljällään


      • On ilmeisen katkeria kokemuksia miehistä sitten.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On ilmeisen katkeria kokemuksia miehistä sitten.

        Nari nari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nari nari

        No niin arvasinhan. Semmoinen ikäneito siellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin arvasinhan. Semmoinen ikäneito siellä.

        Olen 20 v. ja tosi söpö, just sun makuun, pus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 20 v. ja tosi söpö, just sun makuun, pus.

        Tosi uskottavaa. Ja mitä sitten vaikka olisitkin? Ei tuon tyylinen ivallisuus ja pilkka oikein herätä mitään tunteita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tosi uskottavaa. Ja mitä sitten vaikka olisitkin? Ei tuon tyylinen ivallisuus ja pilkka oikein herätä mitään tunteita.

        Osalla naisista on silmät miesten suhteen auenneet, ei tosin aloittajalla. Saattavat olla jo iäkkäämpiä tai ainakin kokeneempia kuin nuo parikymppiset elämääkokemattomat heitukkasi, joita kuola valuen kyttäät, kädet samalla hapuillen sepalustasi.


      • Anonyymi

        Mikähän motiivi sulla on tulla neuvomaan aikuista ihmistä omien mieskokemustesi perusteella. miehetkin on yksilöitä, jos et ole sattunut huomaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osalla naisista on silmät miesten suhteen auenneet, ei tosin aloittajalla. Saattavat olla jo iäkkäämpiä tai ainakin kokeneempia kuin nuo parikymppiset elämääkokemattomat heitukkasi, joita kuola valuen kyttäät, kädet samalla hapuillen sepalustasi.

        Pitäsköhän sun rauhoittua negatiivisten kommenttiesi kanssa. Et oikein vaikuta ikävöivän ketään täällä. Tämän palstan nimi on ikävä!

        Sitäpaitsi aloittajasta et tiedä yhtään mitään. Aloitus on kirjoitettu biisin sanoja lainaten.


    • Anonyymi

      Musiikkimaku sopisi häneen, mutta hän ei minua kaipaa. Toivotaan että löydät etsimäsi.

      • Anonyymi

        En erityisesti etsi ketään. Tiedän vain, että minulle sopiva on olemassa, kun olen häneen tutustunut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä oli siis aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli siis aloittajalta.

        Mikshän lopusta on lähtenyt mun kommentti ja tuo alla oleva spämmi saa olla!


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe