Skorpioni NAINEN ja NEITSYTmies

Anonyymi-ap

Siinä hän seisoi oveni takana, kasvot harmaina ja totisina. Mitä sinulle kuuluu?
Olin odottanut tätä vuoden. Olin tehnyt kaikkeni unohtaakseni hänet, oikeasti. Enkä vielä täysin onnistunut. Sillä hänen rehti, kaunis olemuksensa, suhtautumisensa työhön ja perheeseen, oli aina miellyttänyt minua.
Pyysin häntä sisään kahville ja me juttelimme 7 tuntia. Hän avautui täysin ja muisti jokaisen pikkuseikan, jokaisen sanan, jokaisen hetken yhdessäolostamme. Lopuksi tanssimme keittiössä ja suutelimme, sitten saattelin hänet ovelle.

Olen vieläkin järkyttynyt ja varovainen, sellainen on skorpioninainen. Kuin pelaisi pokeria: all in... tai ei mitään. Ja neitsytmiehessä on juuri sitä varovaista uskaliaisliaisuutta. Jouduin jopa ostamaan uuden sängyn, koska rikoimme edellisen...

Mitä sitten haluan kertoa skorpioninaisen ja neitsytmiehen suhteesta toisiinsa? Sen, että he arvostavat toisiaan ja toistensa arvoja valtavasti. Mutta kunnioitus ja arvostus on ansaittava. Ymmärrän, että nuoret ovat varmaankin kiinnostuneet muista seikoista, minä kerronkin keski-ikäisten tarinaa. Ja minulla, skorpioninaisella, on elämänkokemusta, mistä oppia.... todellakin....
Kun on kokenut paljon elämästä, nähnyt kaikkea ja ollut siellä.... on neitsytmies todella upea lahja elämälle. Sellainen mies on aito... kun hän uskaltaa avautua. Silloin, silloin skorpioninainen voi uskoa, että hän on päässyt perille. Sanan varsinaisessa merkityksessä.
En tiedä vielä mihin tämä päättyy. Minun mielestäni neitsytmies on raaka timantti, päättelen sen sillä, jos hän vihdoinkin uskaltaa avautua. Ja sehän on skorpionille ehdottomuus.
Neitsyt mies ei ole takertuja, koska hän on rehellinen omille unelmilleen ja suunnitelmilleen. Ja skorpioninainen tarvitsee vahvan miehen, joka uskoo itseensä.
Siksi en saa häntä pois mielestäni, haluan tanssia ja jutella, antautua mystiseen hetkeen. Hänen rohkeutensa saa minut hulluksi....

0

1708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
        Maailman menoa
        491
        3903
      2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
        Ikävä
        15
        2926
      3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
        Ikävä
        279
        2188
      4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
        Hindulaisuus
        450
        2028
      5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
        Ikävä
        84
        1384
      6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
        Ikävä
        157
        1293
      7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
        Tv-sarjat
        63
        1168
      8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
        Ikävä
        81
        1075
      9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
        Ikävä
        41
        1038
      10. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
        Ikävä
        57
        1036
      Aihe