Skorpioni NAINEN ja NEITSYTmies

Anonyymi-ap

Siinä hän seisoi oveni takana, kasvot harmaina ja totisina. Mitä sinulle kuuluu?
Olin odottanut tätä vuoden. Olin tehnyt kaikkeni unohtaakseni hänet, oikeasti. Enkä vielä täysin onnistunut. Sillä hänen rehti, kaunis olemuksensa, suhtautumisensa työhön ja perheeseen, oli aina miellyttänyt minua.
Pyysin häntä sisään kahville ja me juttelimme 7 tuntia. Hän avautui täysin ja muisti jokaisen pikkuseikan, jokaisen sanan, jokaisen hetken yhdessäolostamme. Lopuksi tanssimme keittiössä ja suutelimme, sitten saattelin hänet ovelle.

Olen vieläkin järkyttynyt ja varovainen, sellainen on skorpioninainen. Kuin pelaisi pokeria: all in... tai ei mitään. Ja neitsytmiehessä on juuri sitä varovaista uskaliaisliaisuutta. Jouduin jopa ostamaan uuden sängyn, koska rikoimme edellisen...

Mitä sitten haluan kertoa skorpioninaisen ja neitsytmiehen suhteesta toisiinsa? Sen, että he arvostavat toisiaan ja toistensa arvoja valtavasti. Mutta kunnioitus ja arvostus on ansaittava. Ymmärrän, että nuoret ovat varmaankin kiinnostuneet muista seikoista, minä kerronkin keski-ikäisten tarinaa. Ja minulla, skorpioninaisella, on elämänkokemusta, mistä oppia.... todellakin....
Kun on kokenut paljon elämästä, nähnyt kaikkea ja ollut siellä.... on neitsytmies todella upea lahja elämälle. Sellainen mies on aito... kun hän uskaltaa avautua. Silloin, silloin skorpioninainen voi uskoa, että hän on päässyt perille. Sanan varsinaisessa merkityksessä.
En tiedä vielä mihin tämä päättyy. Minun mielestäni neitsytmies on raaka timantti, päättelen sen sillä, jos hän vihdoinkin uskaltaa avautua. Ja sehän on skorpionille ehdottomuus.
Neitsyt mies ei ole takertuja, koska hän on rehellinen omille unelmilleen ja suunnitelmilleen. Ja skorpioninainen tarvitsee vahvan miehen, joka uskoo itseensä.
Siksi en saa häntä pois mielestäni, haluan tanssia ja jutella, antautua mystiseen hetkeen. Hänen rohkeutensa saa minut hulluksi....

0

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
        Suomalaiset julkkikset
        88
        2908
      2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
        Maailman menoa
        475
        2239
      3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
        Ikävä
        89
        1572
      4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
        Ikävä
        50
        1326
      5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
        Ikävä
        70
        1178
      6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
        Ikävä
        74
        877
      7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
        Ähtäri
        30
        832
      8. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
        Suomalaiset julkkikset
        12
        820
      9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
        Maailman menoa
        75
        786
      10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
        Ähtäri
        41
        757
      Aihe