Keskiviikon verhogalluppia...

Anonyymi-ap

Pidätkö verhoja auki vai kiinni päivällä?

12

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti auki, kuka nyt verhoja pitää alhaalla, ettei ulos näe,
      Illalla sitten vasta suljetaan.

    • Anonyymi

      Auki paitsi jos menossa on menoja

      • Anonyymi

        Häh? Sehän viestittää just varkaille, ettei ketään oo himas....


    • Vähän riippuu. Tällä hetkellä vain makkarin verhot on koko ajan kiinni. Talon ylin kerros, niin ei väliä vaikka ovat koko ajan auki.

    • Anonyymi

      Kiinni ,siillä tykkään pimeästä ja on myös valoherkät silmät sekä migreeniä.
      T.n
      Ps,näytän myös paremmalta pimeässä.😅

    • Anonyymi

      Pysyy ne pitämättäkin.

    • Anonyymi

      Aina auki, paitsi makuuhuoneen verhot.

    • Minulla on verhosuljin, se aukeaa aina kun näkyvillä on (tytön) paljasta pintaa.

    • Anonyymi

      Naapurissa johon melko hyvä näköyhteys ei ole verhoja tai ei ne ainakaan koskaan ole kiinni. Ei sinänsä harmita tai haittaa nähdä herkullista useasti hyvin vähäpukeista uhkeaa muodokasta naista ja jopa jonkun kerran vahingossa nähnyt kun keikistellyt täysin alasti ikkunassa.

    • Joskus auki, joskus kiinni. Nyt ovat kiinni. Silloin kun aurinko paistaa, se paistaa suoraan tänne. Silloin ei voi pitää verhoja auki yhtään.

    • Anonyymi

      Verhot auki, sälekaihtimet kiinni yötä päivää.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😋 K­u­u­­­m­a­t­­­ ­t­­y­­­t­ö­­­t­­ ­o­­d­­o­t­­t­­a­­­v­­­­a­­t­ ­­­s­­­i­­­n­u­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18378577

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2366
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1790
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1629
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      115
      1036
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe