Politiikka kuinka hankalaa se on!

Anonyymi-ap

Että se voi olla uhka tulevaisuuvessa että eri leiriin jakautuu ihmiset eli ns rikkaat vastaan köyhät -asetelma joka oli tuttua jo 1900-luvun alkupuolella jolloin ääriliikkeetkin yritti saada jalansijjaa suomen poliittisela kentällä joista pahimpana IKL joka onneksi poistettiin kokonaan. IKL oli puolue joka ajoi rikkaitten asioita ja oli fasistinen joka halusi tuhota heikommat ihmiset. Onko nykyään tällaisia puolueita suomessa ? En tiedä enkä usko. Mutta on se mahdollista. Moni epäilee persuja että ne voi olla iso uhka ja jotkut kokee vihreät isona uhkana. Ehkä yleensäkin pitäs ymmärtää se politiikassa(niin kannattajien kuin päättäjien) että mitkään äärijutut ei ole hyväksi. Monessa eri puolueessa kun voijaan viedä jutut äärilinjalle, niin vihreässä aatteessa kuin vasemmisto tai oikeistoaatteessa. Onko nykyinen hallitus miten hyvä? On se hyvä että pyrkii leikkaamaan, mutta jotenki tuntuu että enimmäkseen leikattu pienituloisilta. Hyvä ryhtiliike oli (pitkälti purran ansiosta )se että leikkaavat nyt rikkailta eläkeläisiltä. Miten sitten tämä sote ja sairaanhoitopalvelut? Mitenköhän tuossa käy oikein? Jotkut väittää että digisairaanhoitopalvelut on tulevaisuus. Minäpä sanon että ei se toimi tuollainen että muka etähoitona voitas suorittaa. Ei käy järkeeni.

Suomessa on heiluriliikettä äänestämisessä. Yleensä aina suomen historiassa kun on ollut oikeistohallitus niin seuraavana demarihallitus. Keskusta tasapainoilee oikeiston ja vasemmiston välillä. Keskustalla olisi nyt minusta näytön paikka! Keskusta puhuu paljon huoltovarmuudesta että EU ei saisi liikaa määrätä eikä tietyt puolueet(pääosin vihreät ja osa demareista) maanviljelijöitä, koska maanviljelijät on pitkälti kaikkein tärkeimmässä roolissa jotka tuottaa meille ruokaa. Enpä jaksa uskoa että kovin moni pystyis ennää jatkamaan maanviljelyä jos EU liikaa puuttuu heidän asioihin. Ei ainoastaan EU vaan tietyt puolueet myös. EU on kuitenkin hyvä juttu myös, mutta kyllä EU;ta pitäisi muuttaa hieman eri suuntaan joka tapahtuu sillä että sinne valtaan tulee enempi keskustalaisia. Keskusta tuntuu nykymaailmassa useissa eri valtioissa olevan aika aliarvostettu.

politiikka on hankalaa kun maailma on monimutkaistunut. Sen takia voi olla riski että asiat voi mennä persiilleen vielä pahemmin.

1

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😍 K­­­u­­­u­m­a­t­ ­t­­­y­­­t­­­ö­­­t­ ­­o­­­d­o­­­t­­t­a­­­v­­­­a­t­­­ ­­s­i­­n­­­u­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18378591

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe