Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saataispa olla enemmän

Anonyymi-ap

Kahdenkesken... Oli tosi kiva olla vähän aikaa ihan kahdestaan ja jutskata niitä näitä. Miten tämän nyt sanoisi siis siinä hetkessä en ois kaivannu mitään muuta. Kun olemme kahdestaan rauhassa niin semmoinen hetki se merkitsee niin paljon... Rakastan sinua 💗 naiselle hänelle minulta mieheltä

13

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tunnen samoin miestä kohtaan. Rakastan❤️‍🩹 vaikka ei pitäisi.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • No sitten sun pitää järjestää sellainen kahdenkeskinen hetki taas, eiks vaa? 🤩

    • Anonyymi

      Mikäs teitä estelee?

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, oli tosi kivaa jutella kanssasi ihan rauhassa kahdestaan silloin. Jotenkin juttumme osuivat niin hyvin yhteen ja huomasin, että haluat tutustua minuun aina vain paremmin ja paremmin. Olit liiankin kiinnostunut minusta ja asioistani! Mutta silti, ja tästä kaikesta huolimatta, on käynyt mielessä että halusitkohan kuitenkin vain loppujen lopuksi päästä pöksyihini, olisitko sinä niin taitava näyttelijä.. ja oletit että minä olisin ns. helppo kohde siihen. Toivottavasti asia ei ole näin, mutta tällaisia ajatuksia on tullut mieleen viime aikoina kun olen sinua miettinyt. Ehkä asia selkenee jos joskus pääsemme juttelemaan kaksin uudestaan.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani jos koet minut liian uteliaaksi... En ole semmoinen että olisi se mielessä. Ihan hyvä että kerroit tuntemuksistasi että tiedän. Ehkä mun pitää olla vähän etäämmällä koska jos minusta saa tuommoisen kuvan niin olen pettynyt itseeni ja koen itseni ällöttäväksi. Pitää olla neutraalimpi jatkossa.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani jos koet minut liian uteliaaksi... En ole semmoinen että olisi se mielessä. Ihan hyvä että kerroit tuntemuksistasi että tiedän. Ehkä mun pitää olla vähän etäämmällä koska jos minusta saa tuommoisen kuvan niin olen pettynyt itseeni ja koen itseni ällöttäväksi. Pitää olla neutraalimpi jatkossa.

        ap

        Nyt ymmärsit väärin, mutta hyvä niin paljastui heti alkuun. Minä nimenomaan halusin intohimoisen suhteen, jossa on paljon seksiä. Minulla on ihan riittävästi ystäviä ja juttelu seuraa, joten ei kiitos.
        Ole pliis jatkossa niin neutraali, ettet puhu minulle mitään, äläkä katsele. Jos keskustelua tarvitset niin mene juttelemaan terapeutille tms. Hyvää jatkoa sinulle.


      • Anonyymi

        Huomasin, meinasin ehdottaa keskustelu avun lisäksi myös vahvaa lääkitystä. Yhdessä niiden vaikutus on parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani jos koet minut liian uteliaaksi... En ole semmoinen että olisi se mielessä. Ihan hyvä että kerroit tuntemuksistasi että tiedän. Ehkä mun pitää olla vähän etäämmällä koska jos minusta saa tuommoisen kuvan niin olen pettynyt itseeni ja koen itseni ällöttäväksi. Pitää olla neutraalimpi jatkossa.

        ap

        En halua, että muutut neutraaliksi, Uteliaisuus on hyvästä. Niin oppii tuntemaan toista ja osoitat, että olet kiinnostunut hänen asioista. Toinen nainen sivusta(ensimmäinen kommentti mun)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua, että muutut neutraaliksi, Uteliaisuus on hyvästä. Niin oppii tuntemaan toista ja osoitat, että olet kiinnostunut hänen asioista. Toinen nainen sivusta(ensimmäinen kommentti mun)

        Huomasin, että tuli toinen nainen sivusta väliin.
        Naiset osaa olla ällöttäviä, että mä inhoan niitä.
        Sä oot poikkeus. Ymmärsit minua tässäkin asiassa. Kiva, että saan tutustua sinuun paremmin. Mikä sun kuppikoko muuten on?? Välillä katsellut ja miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin, että tuli toinen nainen sivusta väliin.
        Naiset osaa olla ällöttäviä, että mä inhoan niitä.
        Sä oot poikkeus. Ymmärsit minua tässäkin asiassa. Kiva, että saan tutustua sinuun paremmin. Mikä sun kuppikoko muuten on?? Välillä katsellut ja miettinyt.

        Sanotaan nyt näin et hyvin mahtuu sen miehen kämmeniin. Sopivan kokoset. Vähän pienentyny, ku liikkunu enemmän😅 oonhan mä erilainen, ku muut naiset. pakko kysyy mikä alue? Et meneekö ihan metsään..


    • Anonyymi

      Jaaha

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe