Kivetin maan pinnan loppukeväästä istutusten jälkeen ja sipulikukat eivätkä osa siemenkasveistakaan tykänneet. Toinen Ville de lyon -kärhöistäni sai aikaan n.1,5cm alun, mutta se rusehtui ja surkastui lopulta pois. Olen nyt tietenkin poistanut kivet kukkamaastani, mutta onko kärhöjeni virkoamisesta enää mitään toivoa?
tapoinko
Ville de lyonit?
1
405
Vastaukset
- onnea
Vaikka kärhöjen maanpäällinen osa on kuihtunut, voivat juuret olla kuitenkin elossa. Tosin noin alkuunsa kuihtunut kasvi saattaa olla menetettykin.
Anna juuriston olla ja odota. Ehkä viimeistään ensi keväänä kasvi taas nousee maasta.
Minulla on ollut kärhöjä, jotka ovat joskus keväällä temppuilleet esim. talven takia, mutta vironneet myöhemmin kesällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089