Tuota oon miettinyt. Vai kytkeekö joku pyörimisen seis.
Pyöriikö se koko nuppi vai pelkkä ravintolan lattia. Itse keittiö ei varmaan pyöri.
Pyöriikö Puijon torni myös yöllä?
15
611
Vastaukset
- Anonyymi
Alaovi on aina samassa paikassa. Kellona ei voi tornia käyttämään.
- Anonyymi
En tarkoittanut kauan että se varsi pyörii vaan se nuppi tai peräti pelkkä ravintolan lattia. Pyöriikö yöllä.
Eikös tuon nupin vois laittaa pyörimään tuulivoimalla. Sitten se kehittäisi sähköäkin.
Myrskyllä olisi kyllä aika haipakkaa juoda kahvia tornissa. Kahvikupin juomisen aikana ehtisi pyörähtää myrskyllä toista tuhatta kierrosta.
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi
Pyöriikö Puijon torni silloin kun sinä et satu katsomaan sitä?
- Anonyymi
Eehän sitä nyt kannata pyörittee sillon jos kukkaan ee satu kahtomaan ies sitä tornia, immeesijä siellä sisällä vuan ketuttaa se aenaenen äkkipyssääs ja takasi liikkeelle rytkähys.
- Anonyymi
Onko se torni olemassa silloin kun sitä ei katso? Onko Kuopio olemassa, jos kukaan ei sitä katso? Entäs jos minä en katso, mutta joku muu katsoo, niin onko se...
Hulluksihan tässä tulee, kun kaikki katsoo. Tai, niin.., voiko hulluksi edes tulla, jos ei kukaan katso...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se torni olemassa silloin kun sitä ei katso? Onko Kuopio olemassa, jos kukaan ei sitä katso? Entäs jos minä en katso, mutta joku muu katsoo, niin onko se...
Hulluksihan tässä tulee, kun kaikki katsoo. Tai, niin.., voiko hulluksi edes tulla, jos ei kukaan katso...?Ei ole olemassa mitään muuta kuin minä ja minun ajatukseni. Koko muu maailma - tai osa siitä - lakkaa olemasta, kun suljen silmäni tai suljen sen osan pois ajatuksistani.
Mitähän Putin sanoisi, jos olisi niin älykäs, että ymmärtäisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään muuta kuin minä ja minun ajatukseni. Koko muu maailma - tai osa siitä - lakkaa olemasta, kun suljen silmäni tai suljen sen osan pois ajatuksistani.
Mitähän Putin sanoisi, jos olisi niin älykäs, että ymmärtäisi?Selkäsi takana näkökenttäsi katveessa on pelkkä tyhjä vihermusta Matrix rautalankaverkko, johon Matrix näyttää aina kuvajaisen kun katsot siihen suuntaan. Puijon tornikin on pelkkä kuvajainen, kun et katso sinne, siinä paikalla ei ole mitään muuta kuin mustaa tyhjyyttä.
Ihan kuin Star Trek - The Next Generationin holokansi.
- Anonyymi
Kyllä torni pyörii nykyään kai hyvin, samoin kuin se puijon majakin. Niitä pyörittävä yrittäjä osaa hommansa. Kohta alkaa se konttilakin pyöriä, kun tulee uudet yrittäjät. Pistetään pyörät pyörimään ja käytetään palveluja!!
- Anonyymi
Käättäs kaet sitä vuan ensin pitäsj olla rahhoo siihen.
- Anonyymi
Nooo pittää kahtoo missä sitä tulloo pyörittyä.
- Anonyymi
Kuopiossa on tosiaan salainen keskusvalvomo, josta säädellään moninaisia kuopiolaisten itsestäänselvinä pitämiä asioita -Puijon tornin pyöriminen on yksi niistä.
- Anonyymi
Kuopion häpeä on rappiolla oleva Puijo ja hylätty Ritoniemi.
- Anonyymi
Miksi Puijon torni pyörii niin pitkästyttävän hitaasti? Ehdotan, että nopeutta lisättäisiin niin, että keskipakoisvoiman avulla voisi kävellä seinäpintaa pitkin. Silloin kävellessä ei tarvitsisi kaartaa koko ajan loivasti vasemmalle tai oikealle, vaan sen sijaan voisi kävellä suoraan eteenpäin. Tämä toki saattaisi edellyttää seinien ja nykyisten ikknapintojen suoristamista. Toki alkuvaiheessa testejä voisi tehdä henkilöillä, joilla on eri pituiset jalat.
- Anonyymi
Pyörii se, mutta vesivoimin sähkön säästämiseksi.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886