Apteekissa sanottiin, joka käyttää jatkuvasti nukahtamislääkettä voi alkaa kaatuileen päivälläki,
ja vaikuttaa myös pitemmänpäälle muistin heikkenemiseen,
jos on kauan käyttäny nukahtamislääkettä
siihen jää koukkuun,
keho vaati jatkuvasti sen käyttötä,
KYSYMYS KUULUU :
KUINKA PÄÄSEE EROON jatkuvasti käytetystä nukahtamislääkkeestä,
kun luultavasti äkki-lopetusta ei saa tehdä ?
ja vaikuttaa myös pitemmänpäälle muistin heikkenemiseen,
jos on kauan käyttäny nukahtamislääkettä
siihen jää koukkuun,
keho vaati jatkuvasti sen käyttötä,
KYSYMYS KUULUU :
KUINKA PÄÄSEE EROON jatkuvasti käytetystä nukahtamislääkkeestä,
kun luultavasti äkki-lopetusta ei saa tehdä ?
Vastaukset 10
Vanhimmat
Haloo YLLÄPITO
kuinka on mahdollista että tuo rikollinen hakkeri hyökkää kaikkiin ketjuihin,
YLLÄPITO PITÄÄ TEHDÄ RIKOSILMOITUS POLIISILLE
MISSÄ VIIPYY POLIISI ?
YLLÄPITO VOITKO ESTÄÄ ja POISTAA KOKONAAN TUON RIKOLLISEN HAKKERIN TIETOJEN KALASTAJAN KOKONAAN ESTÄÄ POISTAA !
Minun normaalit kommenttiin kyllä estää "Oletko botti" ilmoituksella....
No ei se mitään auta että kirjoittelet suurilla kirjaimilla ylläpidolle täällä, heille tehdään ilmoitus erikseen , eivät he lueskele keskustelupalstoja
Siinähän on mahdollisuus jokaiselle omin sanoin kuvata tilanne joka häiritsee palstalla , joten ilmoittele heille asiasi , kuten muutkin tekevät jos näkevät epäkohtia
Jee
Apteekit ja terveysasemat kertovat miten yleensä päästään eron eri lääkkeistä.83 vuotias sisareni joka kulkee rollatorilla, Jos käy kaupassa vaikka loppuen lopuksi lyhyt matka ja näkee tutuja kauppa matkalla yksin asuvana leskenä.Sanoo nukuu yönsä hyvin ilman kyseisiä lääkeitä,Eli ulkoilu,toisten ihmisten kohtaaminen vaikka vain tutujen kadtu tie.Piristää,Joka merkitsee yksin asuvalle ei ilta synkkiä syviä ajatele ja tuijota koko valveilla olo aikaa Tv .Mutta kun hän vain tai hänet saa ulos kaupalle 3 kertaa viikossa.Sepä se,
Duodecum opastaa:
"Unilääkeannoksia tulee aina vähentää asteittain, esimerkiksi 10-25 % viikon-kuukauden välein, ja vieroitettavia tulee informoida annosten pienentämisestä aiheutuvasta unettomuuden tilapäisestä pahenemisesta ja muista rebound-vaikutuksista."
https://www.duodecimlehti.fi/duo14941
Melatoniini on täysin vaaraton,,häviää aamuun mennessä elimistöstä kokonaan.
Höpötystä tuollaiset kaatuilujutut.
MELARONIINI ei ole vaaraton vaikka joku niin sanoo tai lääkäri.
Todellakin ap, kokeile seuraavana iltana melatomiini tunti ennen nukkumaanmenoa. Käytin pitkään nukahtamislääkettä ja ihan saman asian ajoi melatoniini
Kuukauden kuluttua kokeilin yhden kerran entistä lääkettä ja se vaikutti hyvin. Elikkä kun unilääkkeeseen tai rauhoittavaan elimistö tottuu , niin se enää tehoakkaan.
Kaatuilu todella usein aiheutuu lääkkeestä ja vanhoilla heiveröisillä naisilla pienistäkin määristä alkoholia ,kun meillä on kaikenlaisia lääkkeitä muutenkin.
Kaatumisista ja putoamisista jodtuvat kuolemat ovat iäkkäillä hyvin yleisiä.
Kuolemaan johtaneita kaatumisia ja putoamisia tapahtuu muuten enemmän miehille, mutta 85- vuotta täyttäneiden ikäryhmissä naisille.
Jos ei nuku tarpeeksi sekin on ongelma ja aiheuttaa heikkoutta. Tajuatteko?