Onko muita jotka on maailmassa ihan yksin? Jos joudun pulaan niin kukaan ei auta.
Maailmassa yksin
4
897
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä täälläkin ihan yksin ollaan. Tuttuja tietysti on vuosien ja vuosikymmenten takaa mutta kukaan ei pidä yhteyttä.
Itse kyllä olen heihin yhteyttä ottanut joskus ja kysellyt kuinka voi ym mutta minuun päin kun ei kukaan ota yhteyttä niin olen lopettanut yhteyden pidon. Olen tullut siihen tulokseen että eivät minua mitenkään kaipaa.
Eiköhän sitä jotenkin pärjää.
Vielä kun ikää tulee niin täytyy varmaan jostain yrittää löytää toinen joka täysin yksin. - Anonyymi
Tietyllä tavalla yksinhän sitä täällä jokainen ollaan. Itse on oma elämä elettävä, vaikka ympärillä häärisi ihmisiä kuinka paljon hyvänsä.
Monesti yksin on paljon helpompaa ja turvallisempaa kuin muista riippuvaisena. - Anonyymi
Jos joutuu pulaan, kuten aloittaja mietiskeli. Riippuen toki pulasta, mihin tai millaiseen pulaan joutuu, kyllä auttaja löytyy.
On olemassa hätänumero, jos pula vaatii pikaista sairaanhoitoa.
Auttajia löytyy, pulasta riippuen, mihin apua tarvitsee. - Anonyymi
Kyllä olen aika yksin. On muita. Epäonnekkaita ollaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184519
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283180Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082383Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342004- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131393Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61289Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 401254