30kg tai yli painonpudotus, mitä söit ja kauanko meni?

Anonyymi-ap

Te jotka olette onnistuneesti pudottaneet 30kg tai yli painoa, voisitteko antaa esimerkkejä mitä söitte päivän aikana? Kauanko urakkaan meni? Onko paino pysynyt poissa - oletko siis pystynyt tekemään muutoksista pysyviä?

Ja nyt ei kiinnosta mitkään nutrilett-kaalisoppa-atkins -tarinat, vaan ihan terveelliset elämäntapamuutostarinat.

5

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      30 kg.yli paino ei hetkessä tullut. ei myöskään lähde hetkessä.Tässä ohje henkiöstä joka oli ikuinen laihduttaja aikuisena. Kolme vuotta meni kun 30 kg.lähti. Kellotti ja jatkaa yhä kelotamista ravinnon otolta.Ihan koti ruokaa,ei kuitenkaan kivenäsvesiä,ei alkoholia,ei tupakka ei sokeria,paljon kasviksia : Kello 8. aamiainen. Kello 12. Lounas, Välipala kello 14, ja päivälinen kello 16.30. ilta pala kello 19. sopi menot tapaamiset ravinon oton mukaan tai otti ravintoa sisältävän purkin mukaan,Kahvitelut sitten vain kello 14. esim.kahvilat.Lonalakin lounaspaikat joskus. Askeleita joka päivä sällä kuin sällä keräsi 12000. Jopa noudataa kelotetua ruokailua loma matkat ja koko perhe.Toinen samalla sytemillä 40 kg, painoa lähti kesti vain 5 vuotta.Molemat jakaa samaa eivät lipsu vaikka on jo vuosia kun kilot lähtivät pois.Sinä pätät,Sanotko kitos ei karkille,pullalle,limulle viinalle,Kivenäis ainetta sisältävät juomat kasos laajentaa vatsalaukua sinne sitten mahtuu enemän ruokaa.Jos vaan makaat koti soffa,helomin napostelet jotain ja et sitä itse huomaa. Samalla sytemill'' laihdutin 10 kg.ylipainoni vuosi sitten.Kesti vuoden.Joten sanon kitos ei pullat,herkut ymm.Ja todella syön kellon mukaan eli ravinnon ottoni kello 8-12- 14-19.sen jälkeen vaain vettä.Nukun myös hyvin kun semparina askelmitari joka päivä kerän 12000 askelta.Ps,tulee muuten jo helposti humaamatta 15000-18000 askelta,en käytä hissiä,Ei omaa autoa, Pystn surtta kävelle sivu 10 km.joten väistän pussit ymm

    • Anonyymi

      paino ei tipu millään konstilla. olen 3-4 vuotta yrittänyt laihduttaa. painan 130kg nainen. olen jättänyt alkoholin, makeiset, limut pois. poljen joka päivä suurella vastuksella puoli tuntia kerrallaan 2 kertaa päivässä kuntopyörää. syön kasviksia n.puoli kg päivä ja broilerinkoipia n.2 päivässä tai muuta lihaa. ei paino muutu miksikään.jos syön viikonloppuna paremmin, niin nousee pari kiloa. tuntuu turvauttavalta, kun en tiedä enää mitä voi syödä että laihtuu.

      • Anonyymi

        Jos et tiedä mitä voi syödä ja miten paljon niin itse ainakin löysin siihen ratkaisun. Tiedän että tästä ei moni tykkää, mutta excel taulukko.

        Mulla on excelissä hiilarit, proteiinit, rasvat, sokerit ja tyydyttyneet rasvat. Sen lisäksi syön määräajoin niin että aamupäivän annokset on 25% isompia, illalla 20% pienempiä.

        Jos toi on liian haastava tapa niin sitten voi alkaa ostamaan s kaupoista ruoat ja katsoo heidän apistaan missä menee pieleen. Sieltä näkee ostettujen asioiden energiamäärät, proteiinin, hiilarien, rasvan, suolan ja tydyttyneen rasvan määrät.

        Olen itseasiassa huomannut että hiilarin eikä rasvan määrän jääminen alhaiseksi, aiheuta mitään oloja, mutta jos proteiinin määrä jää alakanttiin, alkaa tehdä mieli kaikenlaista ei-toivottua. Makeaa pääasiassa.

        Sopivan reilusti, ei kuitenkaan överisti, proteiinia ja vähän liikuntaa niin lihaskin kasvaa ja paino laskee.


    • Anonyymi

      lisäksi teen harjoituksia kuntoilukuminauhalla

    • Anonyymi

      Minulla ei ole ollut 30 kg laihdutettavaa, vaan vain noin 20 kg. Se lähti vuodessa. Vielä lähtee ehkä kilo tai kaksi.
      Ei tässä mitään dieettejä eikä erikoisruokavalioita ole tarvittu. Ei kaloreiden laskemista eikä kirjanpitoa tai kellon vahtimista. Aterioiden puolittaminen on riittänyt, makeiset yhteen viidesosaan entisestä. Liikuntaa sopivasti hyvällä säällä.
      Sama meno on tarkoitus jatkua pysyvästi.

      Kaikki laihdutuskuurit ovat turhia, jos kuurin jälkeen palataan vanhoihin syömätapoihin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe