👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asialliset kirjoitukset pääse näkyviin. 😡
Käväisen täällä katsomassa välillä
17
304
Vastaukset
Yölliset kuumat tytöt olivat jo siivoutuneet. Luulin että se spämmääminen olisi jo ollut loppu!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Meinasin siivota mun kommenttihistoriasta ne botin kuumat tytöt. En vaam jaksa kun niitä on niin paljon. Tässäkin aloituksessa nuo alhaalla näkyvät 8 poistettua ovat niitä botin tekemiä.
- Anonyymi
Eli oletko ylläpidosta vai miten poistelet kommentteja ketjuistasi?
Anonyymi kirjoitti:
Eli oletko ylläpidosta vai miten poistelet kommentteja ketjuistasi?
Outo kysymys? Minähän kirjoitin kommenttihustoriasta. Rekatuille käyttäjille jää vastatut kommentit näkymään historiaan. Myös ne kommentit mitkä on poistettu. Ei tarvitse olla ylläpidossa tietääkseen mitä on poistettu. Eli sius en ole ylläpidossa ja harmikseni en voi poistella aloituksieni kommentteja.
- Anonyymi
Oot kyllä lapsellinen ajatus , kenenköhän kuvittelet täällä sulle kirjoittavan. Hanki elämä!
Älä sitten kirjoita mulle! Käytä elämäsi muissa aloituksissa, kun sinulle kerran niin tärkeää on kuka mitäkin täällä kirjoittaa!
- Anonyymi
You under a rest.
No en tiedä niistä asiallisista aloituksista. Niitä on muutenkin ollut harvassa. No toivottavasti saavat botin kuriin.
Se botti oli kyllä häiritsevä, kun vuosia vanhoja aloituksia pompahti näkyviin. Mä huomasin vasta kun mun omia alkoi tulla näkyviin! Nyt näyttää olevan rauhallista toistaiseksi!
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Se botti oli kyllä häiritsevä, kun vuosia vanhoja aloituksia pompahti näkyviin. Mä huomasin vasta kun mun omia alkoi tulla näkyviin! Nyt näyttää olevan rauhallista toistaiseksi!
Hanki elämä ja hankkiudu TÖIHIN.
Anonyymi kirjoitti:
Hanki elämä ja hankkiudu TÖIHIN.
Aloitin työn teon 14 vuotiaana, enkä ole yhtään päivää ollut työttömänä. Opiskelurahatkin hankin käymällä samaan aikaan töissä.
- Anonyymi
"eipä tänne kannata aloituksia laittaa"
"saati lukea"
❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓Mikä sua vaivaa? Minä tarkoitin tilannetta, jossa botti ampui kommentteja palstalle, niin että oma kirjoitus oli hetken päästä monien sivujen takana. Niitä vuosia vanhoja aloituksia tuli koko ajan näkyviin.
Muutenkaan mun ei ole pakko lukea anonyymien aloituksia jos en halua. Yleensä katson vain onko omiini tullut vastauksia.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214