Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Käväisen täällä katsomassa välillä

👀👍🙄 mutta eipä tänne kannata aloituksia laittaa, saati lukea noita botin nostamia vanhoja juttuja. Ei täällä asialliset kirjoitukset pääse näkyviin. 😡

17

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yölliset kuumat tytöt olivat jo siivoutuneet. Luulin että se spämmääminen olisi jo ollut loppu!

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­y­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­N­­y­m­f­­o­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Meinasin siivota mun kommenttihistoriasta ne botin kuumat tytöt. En vaam jaksa kun niitä on niin paljon. Tässäkin aloituksessa nuo alhaalla näkyvät 8 poistettua ovat niitä botin tekemiä.

      • Anonyymi

        Eli oletko ylläpidosta vai miten poistelet kommentteja ketjuistasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli oletko ylläpidosta vai miten poistelet kommentteja ketjuistasi?

        Outo kysymys? Minähän kirjoitin kommenttihustoriasta. Rekatuille käyttäjille jää vastatut kommentit näkymään historiaan. Myös ne kommentit mitkä on poistettu. Ei tarvitse olla ylläpidossa tietääkseen mitä on poistettu. Eli sius en ole ylläpidossa ja harmikseni en voi poistella aloituksieni kommentteja.


    • Anonyymi

      Oot kyllä lapsellinen ajatus , kenenköhän kuvittelet täällä sulle kirjoittavan. Hanki elämä!

      • Älä sitten kirjoita mulle! Käytä elämäsi muissa aloituksissa, kun sinulle kerran niin tärkeää on kuka mitäkin täällä kirjoittaa!


      • Hiukan tämä kommentti lapselliselta vaikuttaa myös, just saying ☺️


    • Anonyymi

      You under a rest.

      • Arvosana 7/10 koska tuosta puuttuu are sana .


    • No en tiedä niistä asiallisista aloituksista. Niitä on muutenkin ollut harvassa. No toivottavasti saavat botin kuriin.

      • Se botti oli kyllä häiritsevä, kun vuosia vanhoja aloituksia pompahti näkyviin. Mä huomasin vasta kun mun omia alkoi tulla näkyviin! Nyt näyttää olevan rauhallista toistaiseksi!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Se botti oli kyllä häiritsevä, kun vuosia vanhoja aloituksia pompahti näkyviin. Mä huomasin vasta kun mun omia alkoi tulla näkyviin! Nyt näyttää olevan rauhallista toistaiseksi!

        Hanki elämä ja hankkiudu TÖIHIN.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki elämä ja hankkiudu TÖIHIN.

        Aloitin työn teon 14 vuotiaana, enkä ole yhtään päivää ollut työttömänä. Opiskelurahatkin hankin käymällä samaan aikaan töissä.


    • Anonyymi

      "eipä tänne kannata aloituksia laittaa"

      "saati lukea"

      ❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓❓

      • Mikä sua vaivaa? Minä tarkoitin tilannetta, jossa botti ampui kommentteja palstalle, niin että oma kirjoitus oli hetken päästä monien sivujen takana. Niitä vuosia vanhoja aloituksia tuli koko ajan näkyviin.

        Muutenkaan mun ei ole pakko lukea anonyymien aloituksia jos en halua. Yleensä katson vain onko omiini tullut vastauksia.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe