Viime kaupunginvaltuuston kokouksessa ilmeni, että tämä valtuusto ei sitten pääsekkään päättämään suunniteilla olevien tuulivoimaloiden rakentamisesta. Tuli tuommoinen kiusallinen Maakuntakaava esteeksi. Ei tule tuo kaava valmiiksi tarpeeksi ajoissa.
Ja olipa siellä joku uusikin alue suunnitteilla, Viirreharjun alue. Mikähän tämä lienee?
Valuustonkokous 22. 04. 2024
6
493
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi ollakin Viiriharjun alue. Missä lienee?
- Anonyymi
Etsivä löytää. Viiriharju näyttää kuuluvan Kaukasen suunniteltuun lajennushankkeeseen.
- Anonyymi
Jos ei tiiä niin eipä se ole tainnut virkistysalueisiisi kuulua? Mitäpä siitä siitä sitte kyselee, nautit vain yhteiskunnan palveluista.
- Anonyymi
Siis eikö alue ole maakuntakaavassa merkitty mahdolliseksi tuulivoimarakentamiseen? Miten kuntapäättäjät ovat niin ulalla, etteivät tiedä, mitä sanotaan maakuntakaavassa.
- Anonyymi
Täällä taitaa osa kuntapäättäjistä leikkiä että kannus on oma valtio valtion sisällä ja näin ei tarvi katsoa isoakuvaa johon energian tuotanto liittyy. Strategisesti tärkeitä asioita valtio ja eu tasolla jos halutaan tulla toimeen ilman venäjää.
- Anonyymi
Täällä päättäjät elää ”KUPLASSA”. . Elämänsä täällä asuneena, ei osaa nähdä kokonaisuutta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243829Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?352509- 632414
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362217- 1412195
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512188- 341755
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi281741- 341733
- 1291470