Urheiluruudusta katsottuna näytti siltä, että Heljanko pelasi maalin takana kiekkoa mailallaan. Miksi häntä ei silloin voi taklata.
Antaako Pelicans Tapparalle höskiin?
Onko jääkiekkoasiantuntija kuulolla
11
270
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu tälle palstalle jos kerho ei pelaa.
- Anonyymi
Heljanko filmasi hyvin ja kun tuomio oli annettu niin....koki ihme parantumisen.
Torjui heti notkeana kun peli jatkui - Anonyymi
Mitä tällä on tekemistä Hämeenlinnan kanssa, muuta kuin idiotismi.
- Anonyymi
Jääkiekko. Peli. Miehet luistimilla. Sattuu ja tapahtuu…
- Anonyymi
Kysymys taisi olla ”saako molaria taklata, kun tämä pelaa kiekkoa maalin takana”? Jos kysymys loukkaa jotakuta, voi tietenkin kertoa halutessaan vaikka omista kalaretkistään.
- Anonyymi
Typerään kysymykseen saa typeriä vastauksia.
- Anonyymi
Maalivahtia ei saa taklata mutta mikäli hänellä on kiekko lavassaan sitä saa yrittää ottaa pois jolloin tahaton vartalokontakti sallitaan vrt. laitavääntö.
Minusta sen perusteella minkä olen nähnyt Pelicansin pelaaja ei tavoittele ensisijaisesti kiekkoa.- Anonyymi
ihan puhdas sääntöjen mukainen taklaus mutta Tappara on nyt vaan taas saatava mestariksi keinoja käyttämättä, itse olisin antanut Heljangolle 2 minuutin rangaistuksen estämisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan puhdas sääntöjen mukainen taklaus mutta Tappara on nyt vaan taas saatava mestariksi keinoja käyttämättä, itse olisin antanut Heljangolle 2 minuutin rangaistuksen estämisestä
Keinoja käyttämättä?
Keinoja kaihtamatta olisi oikeampi ilmaisu.
- Anonyymi
Kerho esitteli nipun ukkoja. Mitä mieltä hankinnoista?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097