Tanssilavoille kesällä

Nuorimies

Paritanssissa tutustuu luontevasti vastakkaiseen sukupuoleen.
Seuratanssi on hyvä vaihtoehto esimerkiksi perinteiselle bailaamiselle.

Kesän tanssipaikat aloittaa juuri tanssikautensa ja vielä ehdit käydä
tanssien peruskurssit.


Suomalainen tanssilavakulttuuri on harvinaislaatuinen asia koko maailmassa
ja sitä kannattaa ainakin kerran kokeilla.


Tanssipaikat on tarkoitettu kaikenikäisille, mutta erityisesti
nuoret ovat löytäneet suomalaiset tanssipaikat.
Yleisö vaihtelee tosin hieman tanssipaikkojen ja esiintyjien mukaan.

Useimmille tanssilavoille ei ole sitäpaitsi ikärajoja paitsi sinne baarin puolelle.



Tanssiaiheisia artikkeleita

http://www.tanssi.net/fi/artikkelit.html




Tanssipaikkojen etiketistä lisätietoa

http://www.tanssi.net/fi/tausta/etiketti.html



Tanssipaikat maakunnittain ( ja paikkojen esiintyjät )

http://www.tanssi.net/fi/paikat/maakunnat.html



Tanssipaikkojen esiintyjät ( ja esiintymispaikat )

http://www.tanssi.net/fi/esiintyjat.html



Tanssipaikkojen ohjelmakalenteri

http://www.tanssi.net/fi/kalenteri/index.html



Tee suosikkitanssipaikoistasi ja esiintyjistäsi
oma tanssikalenteri

http://www.tanssi.net/fi/valinta.html




Ja lisää tarvittavia tietoja tansseista löydät
Suomen Tanssipalvelimesta

http://www.tanssi.net

5

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satunnaistanssahtelija

      Antti Huovila ja Yölintu vetävät paljon nuoria.

      • Tosi on....

        Asian laita on sillä tavalla et oon käyny monissa tanssipaikoissa poruoitten työn takii mut vaan yks on jääny hyvin mieleen...Viihdekeskus Hojo Hojo....Se on Tuusniemell Kuopiosta 60km. Joensuuhun päin...Ja osote on:Mustolantie 9.....Kannattaa tulla!!!!!!!!!!!!Suosittelen lämpimästi...Ja Jos oikein muistan niin netti sivut ois sellaset ku:www.tuusniemi.fi/hojohojo En oo kyl ihan varma mut tuolta Tuusniemen sivuilta se löytyy....Käykää kahtoo ja tulkaa Hojoon!!!"Viihdekeskus Hojo hojo,ja olet siellä missä huvittaa!"


    • Nuorinainen

      kiinnostas tosi paljon lähtee johonki tanssilavoil kesäl, mut kaveriporuaks ei ketää muu oo innostunut asiasta..löytys vaa seuraa ni oisin heti menos...:))
      milläs vedät kaverit mukaa??

      • tyttö

        mee yksin!!! Mä oon käyny monta kertaa tanssilavoilla yksin :) ja todella kivaa on ollu! ja siellähän sitä tutustuu uusiin ihmisiin... oon muuten itse 18.. kävin nuorempanakin jo yksin lavoilla!


      • maria
        tyttö kirjoitti:

        mee yksin!!! Mä oon käyny monta kertaa tanssilavoilla yksin :) ja todella kivaa on ollu! ja siellähän sitä tutustuu uusiin ihmisiin... oon muuten itse 18.. kävin nuorempanakin jo yksin lavoilla!

        käyt yksin tanssilavoilla..mulla ei olisi kyllä rohkeutta ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe