Kesäisin vois Puijon tornista joku huutaa aamuisin ämyrillä "Hyvää huomenta Kuopiooooo! Valtakunnassa kaikki hyviiiiin"!
Vastaukset 10
- Anonyymi
Sieltä vois huutaa samalla vaikka jotain mainoksia vaikkapa näin: "****marketissa luomubanaanit 1,7e kilooooo"!
- Anonyymi
Heti seihtemän aekaan huutammaan. Kuulaana kesäuamuna kuuluis pitkälle kunnon ämyreillä.
- Anonyymi
Jollakin on pitkä banni höhähää
- Anonyymi
Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.
- Anonyymi00029
Älä nyt, kuopiolainen, mieltäsi pahoita. Ihan hyviä ja Kuolioon sopivia ehdotuksia nämä ovat.
- Anonyymi
Kuopion häpeä on rappiolla oleva Puijo ja hylätty Ritoniemi.
- Anonyymi
Puijo
- Anonyymi00021
Up!
- Anonyymi00023
Puijontorni
- Anonyymi00028
Tai sitten voisi kaapunnin oma poeka kuosmas-saku "tulkita" Kallavesj piimävesj iltalauluna joka päivä samaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931195Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991108Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11548