Naiselta taas

Anonyymi-ap

Tämän aloituksen tekeminen on turhaa kiusaanko tällä vain itseäni ja häntä.
Hänen edessään olen voimaton sydän tahtoo muuta ja järki yrittää jarruttaa. Haluaisin tehdä niin kuin oikein on.
Miehelle

31

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turhaahan tämä palstailu on siitä ei pääse mihinkään. -naiselta sivusta

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­N­­y­m­­­f­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Asiaa voisi lähestyä ihan elämän realiteetin pohjalta. Jos on aidosti ja pitkäikäisesti tunteita, niin mitä sydän sanoo, sehän on staattista. Sen sijaan järjellä ajattelu on dynaamista, esim. huomenna elämän tilanne voi olla hieman toinen ja järkisyytkin voivat muuttua hetkessä. "Sydämen" ehdoilla eläminen vaatii enemmän rohkeutta ja ehkä riskin ottoa, mutta mielestäni on selvää, että järjellä et saa sitä sydämeen juurtunutta tunnetta pois.

      • Anonyymi

        Oo hiljaa. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oo hiljaa. Sivusta

        Hetkinen, miksi? Edestä


    • Anonyymi

      Et sinä kiusaa itseäsi tai häntä vaan meitä tuntemattomia lukijoita. Laita jotain tunnistetta itsestäsi tai hiljene.

      • Anonyymi

        En laita tunnisteita.


    • Anonyymi

      Kuuntele sydämesi ääntä. Et sinä tältä trollisaitilta löydä vastausta.

      • Anonyymi

        Eipä tuollainen muuallakaan saa huomiota mistään. Ei taida olla vaihtoehtoja.


    • Anonyymi

      Sydäntä ei voi huijata tuntemaan jotain mitä ei ole olemasssa.
      Luottaisin siihen aina. Toivottavasti sinäkin luotat omaasi.

      • Anonyymi

        Hyvä sitten. Annetaan olla. Hyvästi rakas mieheni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sitten. Annetaan olla. Hyvästi rakas mieheni

        No näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä sitten. Annetaan olla. Hyvästi rakas mieheni

        Se on minun rakas mies eikä sinun. Jatka sinä vaan näitä hylkäämisaloituksien tehtailua. Muuta et tule saamaan.


    • Anonyymi

      Sama vika. Tosin olen nyt taipuvainen hyväksymään sen, että hän on VAIN ihastunut. Eikä mitään muuta. Kaikki mitä saan on etäältä ihastelu, toisinaan.

      • Anonyymi

        Jos joku on oikeasti toisesta kiinnostunut, niin kyllä hän sen sille toiselle varmasti ilmaisee ennemmin, tai myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku on oikeasti toisesta kiinnostunut, niin kyllä hän sen sille toiselle varmasti ilmaisee ennemmin, tai myöhemmin.

        Niinpä ja jättää ilmaisematta sikäli mikäli ei.


      • Anonyymi

        Ainakin itse olen rakastunut ja odotan vain joka päivä, että yhteinen elämämme alkaisi. Mutta en uskalla yksin kertoa hänelle, että rakastan häntä, vaikka hän sen tietääkin, koska en halua olla tyrkyttämässä itseäni. Tänäänkin olisin halunnut kirjoittaa viestiin hänen nimensä eteen sanan "rakkaalle", mutta en uskaltanut niin tehdä.

        Vaikka en oikeastaan muuta tee, kuin odota hänen luokseen pääsemistä, se, että hän ihan oikeasti haluaisi olla kanssani, tuntuu niin uskomattomalta. Olen pohjimmiltani todella ujo ja epävarma, ja koska hän on elämäni rakkaus, niin olen vieläkin ujompi.

        Joka päivä mietin, missä voisin edes törmätä häneen, ja samalla olen todella epävarma itsestäni, kun lääke on turvottanut minua niin paljon.

        Se melkein pitäisi takoa päähäni rautalangalla, että hän ihan oikeasti haluaisi olla kanssani.

        Olen myös maailman huonoin aloitteissa, koska en voi ymmärtää, että hän oikeasti haluaisi olla kanssani, joten aloitteen tekeminen tuntuu vaan kauhealta itsensä tyrkyttämiseltä. Aloitteideni tökeryys tai niiden puute ei merkitse sitä, ettenkö haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin itse olen rakastunut ja odotan vain joka päivä, että yhteinen elämämme alkaisi. Mutta en uskalla yksin kertoa hänelle, että rakastan häntä, vaikka hän sen tietääkin, koska en halua olla tyrkyttämässä itseäni. Tänäänkin olisin halunnut kirjoittaa viestiin hänen nimensä eteen sanan "rakkaalle", mutta en uskaltanut niin tehdä.

        Vaikka en oikeastaan muuta tee, kuin odota hänen luokseen pääsemistä, se, että hän ihan oikeasti haluaisi olla kanssani, tuntuu niin uskomattomalta. Olen pohjimmiltani todella ujo ja epävarma, ja koska hän on elämäni rakkaus, niin olen vieläkin ujompi.

        Joka päivä mietin, missä voisin edes törmätä häneen, ja samalla olen todella epävarma itsestäni, kun lääke on turvottanut minua niin paljon.

        Se melkein pitäisi takoa päähäni rautalangalla, että hän ihan oikeasti haluaisi olla kanssani.

        Olen myös maailman huonoin aloitteissa, koska en voi ymmärtää, että hän oikeasti haluaisi olla kanssani, joten aloitteen tekeminen tuntuu vaan kauhealta itsensä tyrkyttämiseltä. Aloitteideni tökeryys tai niiden puute ei merkitse sitä, ettenkö haluaisi.

        Jatkan vielä omaa kommenttiani sen verran, että kaupan kassojen ja tuntemattomien ihmisten kanssa on kyllä helppo jutella niitä näitä, mutta mitä tärkeämpi ja merkityksellisempi ihminen minulle on, sitä ujommaksi ja epävarmemmaksi muutun.


    • Anonyymi

      Voi voi pientä kun niitä "häntä" on täällä parikymmentä parhaillaan. Miten se nyt juuri häntä kiusaisi.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti otsikossa paino on sanalla TAAS ?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Noinko on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko on?

        On kyllä, kun tähdätään oikeaan ja toimitaan sitten sen mukaan. 😉


    • Anonyymi

      Kun nyt ensin näkisi häntä...

    • Anonyymi

      Ymmärrän sinua. Nainen olen itsekin ja nyt jo yli viikon punninnut mitä tunnen ja miksi? Voinko ottaa yhteyttä koska yllättävä tapaaminen sattui työpaikallani? Tunsiko hän samoin? Onko hän aviossa? Kysymyksiä on kymmeniä ja tunteet solmussa. Ihastuinko minä 10 minuutissa? Se tuttuus, lämpö, katse, hymy, nauru ja koko olemus oli kuin huumetta minulle. Jäin koukkuun. Mietin hänen tuoksuaan joka päivä monta kertaa.

    • Anonyymi

      Turhaa tämä on. Mutta saa täältä joskus totuuden esiin. 😁

      • Anonyymi

        Minkä totuuden oot saanut tai mihin viittaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä totuuden oot saanut tai mihin viittaat?

        Kaikki ei ole siltä miltä näyttää. Sen.


    • Anonyymi

      Teet niitä töitä vain kyllä se siitä. Loppu hyvin kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Meillä oli hetkemme

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe