Yle areenassa on tällaiset dokkarisarjat kuin Stalkkerin vainoama ja Stalkkerin vainoamat. Katsoin jo tuon ensimmäisen joka kertoi Felix nimisestä nuoresta miehestä jonka elämä meni sekaisin stalkkerin takia. Oli mielenkiintoinen juttu. Kuinka himmeitä tyyppejä tähän maailmaan mahtuukaan. Kuinka tämä liittyy Imatraan? En minä tiedä, tuskin Imatralla stalkkereita on. Sivistynyttä ja mukavan leppoisaa porukkaa.
Stalkkerin vainoama
23
1165
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kopiomies puhuu totta niin hän ei asu Imatralla. Mutta sairasta tuo on joka tapauksessa.
- Anonyymi
Pena puhuu silkkaa💩💩💩
- Anonyymi
8- vuoden stalkkerointi..
- Anonyymi
Kopio ukko sopertaa jotain vanhoista kaunoista ja on vetänyt juttuun täysin syyttömiä
- Anonyymi
Jos ovat täysin syyttömiä niin miksihän silloinen imatra ryhmän yp laittoi heidän nimet siihen penderin listaan? Oliko kysynyt luvan näiltä syyttömiltä.
- Anonyymi
Valtava penis
- Anonyymi
vaeltava?
- Anonyymi
Sitten vielä pimpotellaan ihmisten ovikelloja ja tullaan kotiovelle häiriköimään
- Anonyymi
Ai se stalkkeri? On se hurja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se stalkkeri? On se hurja.
Aarnon oven takana kävivät kiusaamassa avutonta vanhusta!!
- Anonyymi
Trick or treat.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://wbze.de/sexygirls?18380663
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
No höh.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18001494v
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Kopio tai keppana
T.Pena
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479