Siitä on noin vuosi kun näin sinut nainen edessäni taas pitkästä aikaa. En olisi uskonut miten tärkeä sinusta tulee minulle. En olisi jaksanut, enkä välillä jaksaisi ilman näitä tunteita. Ei minua haittaa etten niihin vastakaikua saa, jos joskus kertoisinkin niistä. Eikä sinun niistä tarvitse välittää, vaikka aavistaisit jotain.
Olen kiitollinen että sinä olet olemassa ja juuri tuollainen kuin olet. ♥️
Vuosi on mennyt nopeasti
15
819
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit
- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Joo, just hän Xxxxx. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, just hän Xxxxx. -ap
Näppärää ei oo toki kyse musta koska ei oo voinu olla mahollist
- Anonyymi
Kiitos sinulle myös. Minäpä näin sinun selän muutama viikko sitten.
- Anonyymi
Näitkö vaa vuosi sitte vai nähdääks useammin ??
- Anonyymi
Näen häntä usein, vaikken välttämättä kasvokkain. -ap
- Anonyymi
Rupea elämän tosi elämää.Tuolainen kuvitelma pässäsi on vaarallista sinulle itsellesi ja ympäristöllesi,
- Anonyymi
Koska olit tekemisissä viimeksi??
- Anonyymi
Tällä viikolla juteltiin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!! Meni ohi tämä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kaupunki. Jos olisi minulle, niin paikka missä kohdataan ei ole oikea paikka kertoa tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kaupunki. Jos olisi minulle, niin paikka missä kohdataan ei ole oikea paikka kertoa tunteista.
En kerro, ei ole niin iso kaupunki. Ja jos olisit hän, älä pelkää, tykkään salaa ihan hissukseen itsekseni. -ap
- Anonyymi
Missä näit edessäsi🤔
- Anonyymi
Töissä, missäs muualla. -ap
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1273776Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3222682Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02190Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k432001Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll111748No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91344Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1311255- 931202
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu871006- 52972