Siitä on noin vuosi kun näin sinut nainen edessäni taas pitkästä aikaa. En olisi uskonut miten tärkeä sinusta tulee minulle. En olisi jaksanut, enkä välillä jaksaisi ilman näitä tunteita. Ei minua haittaa etten niihin vastakaikua saa, jos joskus kertoisinkin niistä. Eikä sinun niistä tarvitse välittää, vaikka aavistaisit jotain.
Olen kiitollinen että sinä olet olemassa ja juuri tuollainen kuin olet. ♥️
Vuosi on mennyt nopeasti
15
831
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näit
- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Joo, just hän Xxxxx. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, just hän Xxxxx. -ap
Näppärää ei oo toki kyse musta koska ei oo voinu olla mahollist
- Anonyymi
Kiitos sinulle myös. Minäpä näin sinun selän muutama viikko sitten.
- Anonyymi
Näitkö vaa vuosi sitte vai nähdääks useammin ??
- Anonyymi
Näen häntä usein, vaikken välttämättä kasvokkain. -ap
- Anonyymi
Rupea elämän tosi elämää.Tuolainen kuvitelma pässäsi on vaarallista sinulle itsellesi ja ympäristöllesi,
- Anonyymi
Koska olit tekemisissä viimeksi??
- Anonyymi
Tällä viikolla juteltiin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!! Meni ohi tämä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kaupunki. Jos olisi minulle, niin paikka missä kohdataan ei ole oikea paikka kertoa tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kaupunki. Jos olisi minulle, niin paikka missä kohdataan ei ole oikea paikka kertoa tunteista.
En kerro, ei ole niin iso kaupunki. Ja jos olisit hän, älä pelkää, tykkään salaa ihan hissukseen itsekseni. -ap
- Anonyymi
Missä näit edessäsi🤔
- Anonyymi
Töissä, missäs muualla. -ap
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4175984Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133358Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?592320Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108993- 59984
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?101973- 42882
- 78881