Vuosi on mennyt nopeasti

Siitä on noin vuosi kun näin sinut nainen edessäni taas pitkästä aikaa. En olisi uskonut miten tärkeä sinusta tulee minulle. En olisi jaksanut, enkä välillä jaksaisi ilman näitä tunteita. Ei minua haittaa etten niihin vastakaikua saa, jos joskus kertoisinkin niistä. Eikä sinun niistä tarvitse välittää, vaikka aavistaisit jotain.

Olen kiitollinen että sinä olet olemassa ja juuri tuollainen kuin olet. ♥️
15868
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Missä näit

Äänestä

?????

Äänestä
  • Joo, just hän Xxxxx. -ap

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Joo, just hän Xxxxx. -ap

Näppärää ei oo toki kyse musta koska ei oo voinu olla mahollist

Äänestä

Kiitos sinulle myös. Minäpä näin sinun selän muutama viikko sitten.

Äänestä

Näitkö vaa vuosi sitte vai nähdääks useammin ??

Äänestä
  • Näen häntä usein, vaikken välttämättä kasvokkain. -ap

Äänestä

Rupea elämän tosi elämää.Tuolainen kuvitelma pässäsi on vaarallista sinulle itsellesi ja ympäristöllesi,

Äänestä

Koska olit tekemisissä viimeksi??

Äänestä
  • Tällä viikolla juteltiin. -ap

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Tällä viikolla juteltiin. -ap

Kiitos!! Meni ohi tämä!!

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Tällä viikolla juteltiin. -ap

Kerro kaupunki. Jos olisi minulle, niin paikka missä kohdataan ei ole oikea paikka kertoa tunteista.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Kerro kaupunki. Jos olisi minulle, niin paikka missä kohdataan ei ole oikea paikka kertoa tunteista.

En kerro, ei ole niin iso kaupunki. Ja jos olisit hän, älä pelkää, tykkään salaa ihan hissukseen itsekseni. -ap

Äänestä

Missä näit edessäsi🤔

Äänestä
  • Töissä, missäs muualla. -ap

Äänestä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Siitä on noin vuosi kun näin sinut nainen edessäni taas pitkästä aikaa. En olisi uskonut miten tärkeä sinusta tulee minulle. En olisi jaksanut, enkä välillä jaksaisi ilman näitä tunteita. Ei minua haittaa etten niihin vastakaikua saa, jos joskus kertoisinkin niistä. Eikä sinun niistä tarvitse välittää, vaikka aavistaisit jotain.

Olen kiitollinen että sinä olet olemassa ja juuri tuollainen kuin olet. ♥️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu