Sinulla on siis tietty miestyyppi

Anonyymi-ap

Josta tykkäät ja kun sellainen löytyy niin otat sen, tai pyrit ottamaan, ja ilman mitään romanttisia vaateita? Kunhan käytäntö ja sks toimii

32

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin naiset usein toimii. Vaikka kuvitellaan että naiset ajattelevat vain tunteillaan, niin miesten valinnassa käyttävät järkeä. On monenlaista osaamista oltava miehellä, että siitä on johonkin parisuhteessa ja pitää pystyä olemaan ylpeä miehestään.

      • Anonyymi

        Ja niillä tunteilla ei oikeastaan ole niin väliä, jos mies kuitenkin sytyttää sks jutuissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niillä tunteilla ei oikeastaan ole niin väliä, jos mies kuitenkin sytyttää sks jutuissa?

        Niin ei niistä tunteista ota selvää. Ne voi myös kadota yhtä nopeasti kuin tulivatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei niistä tunteista ota selvää. Ne voi myös kadota yhtä nopeasti kuin tulivatkin.

        Tietenkin. Mitä kriteerejä sinulla sitten on miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin. Mitä kriteerejä sinulla sitten on miehelle?

        Tietenkin vasaraa ja muita työkaluja pitää osata käyttää ja remppahommia osata tehdä. Se sytyttää kyllä naisen kuin naisen. Miehen pitää olla myös miehen kokoinen. Ei mikään alle 180cm pätkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin vasaraa ja muita työkaluja pitää osata käyttää ja remppahommia osata tehdä. Se sytyttää kyllä naisen kuin naisen. Miehen pitää olla myös miehen kokoinen. Ei mikään alle 180cm pätkä.

        Remppahommia? Tarkistatko sen jotenkin ennen suhteen alkamista? Siis tämä ei liity minuun mitenkään, minä olen kätevä käsistäni, mutta miten tuo siis on olennainen asia? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Remppahommia? Tarkistatko sen jotenkin ennen suhteen alkamista? Siis tämä ei liity minuun mitenkään, minä olen kätevä käsistäni, mutta miten tuo siis on olennainen asia? 😂

        Se on äärettömän hyvä kun mies on sellainen handyman, jolta käy käden käänteessä vaikka putkihommat sun muut. Auton renkaiden vaihtamiset, eikä valita yhtään, vaan tekee ja auttaa kaikessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on äärettömän hyvä kun mies on sellainen handyman, jolta käy käden käänteessä vaikka putkihommat sun muut. Auton renkaiden vaihtamiset, eikä valita yhtään, vaan tekee ja auttaa kaikessa.

        Joo o... Tottakai... Toisaalta noita palveluita saa myös ostaa. Itse esimerkiksi handlaan kyllä nuo asiat, mutta mielelläni kyllä ostaisin myös noita juttuja muilta. Esimerkiksi marraskuussa en välttämättä rupea könyämään parkkipaikalla autonrenkaiden kanssa, vaan maksan muutaman kympin että ne vaihdetaan yrityksen toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo o... Tottakai... Toisaalta noita palveluita saa myös ostaa. Itse esimerkiksi handlaan kyllä nuo asiat, mutta mielelläni kyllä ostaisin myös noita juttuja muilta. Esimerkiksi marraskuussa en välttämättä rupea könyämään parkkipaikalla autonrenkaiden kanssa, vaan maksan muutaman kympin että ne vaihdetaan yrityksen toimesta.

        Aina näin ja käteisellä ilman kuittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niillä tunteilla ei oikeastaan ole niin väliä, jos mies kuitenkin sytyttää sks jutuissa?

        Minulle taas se kaikki muu mitä tapahtuu sängyn ulkopuolella on tärkeämpää kuin sks.
        Ihminen nyt kuitenkin ainakin normaalisti viettää aikaa enemmän muualla kuin sängyssä harrastamassa sks.


    • Anonyymi

      Kuka haluaa suhteeseen ilman rakkautta wtf

      • Anonyymi

        Rakkaus voi tulla myöhemmin, kun ensin mies on osoittanut olevansa rakkauden arvoinen.


      • Anonyymi

        No jotkut on käytännöllisiä enemmän kuin tunteellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus voi tulla myöhemmin, kun ensin mies on osoittanut olevansa rakkauden arvoinen.

        Jaaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut on käytännöllisiä enemmän kuin tunteellisia.

        Aivan samalla tavalla miehilläkin on.


    • Anonyymi

      Yli menee taas että heilahtaa

    • Anonyymi

      Taas joku mies luulee tietävänsä mitä naiset ajattelevat eikä uhraa ajatustakaan sille, että on oletuksineen väärässä... 🙄

      • Anonyymi

        Ihmiset on erilaisia..


      • Anonyymi

        Jep tyhmyyttä


    • Anonyymi

      Miehet ajattelee ja valitsee naisen ilmeisesti juurikin noin. Niin outo ajatusmalli.

      • Anonyymi

        Jotkut miehet. Ei kaikki.


    • Anonyymi

      no minä en kyllä ota ketään miestä, tai ole miesten nielijä. jostain syystä moni minuunihasruu ei kaikki, toisia suorastaan puistattaa ja jotkut haluaa olla vain kavereita. mutta ihastujia riittää kyllä, otan kohteliaisuutena, en kaikkea. minä en ole ikinä tehnyt aloitetta, se on osa minun periaatetta, miehen tulee tehdä aloite, se kertoo sopivasta ihnistyypistä, aina ei riitä. onhan minulla päättyneitä suhteitakin.en myös ikinä aloita suhdetta varatun kanssa, jos tiedän että on varattu, siis avioliitossa tai suhteessa. minusta toisten suhteita tulee kunnioittaa mutta ihastuminen ei ole vielä suhde.

      • Anonyymi

        Tuskin on ollut


    • Anonyymi

      itseasiassa en ole ikinä tehnyt aloitetta miehille, nuorena flirttailu paljon, nykyään vähemmän.

    • Anonyymi

      Ei niin minkäänlaista tyyppiä. Joskus vaan jokin toisessa saa sydämen huutamaan sen perään. So simple. Sivusta

    • Anonyymi

      Outo oletus minusta. Yleensä sillä "miestyypillä" kain nyt kuitenkin tarkoitetaan sellaista miestä, johon ihastuu ja rakastuu. Noin minä ainakin olen sen aina ymmärtänyt. Itselleni on kyse lähinnä itsetuntemuksesta, siitä että olen oppinut mihin ja millaiseen rakastun ja mitkä asiat vain ärsyttävät ja ovat vastenmielisiä.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Surullista kyllä ilmeisesti ylipainosta johtuen tiettyjen kulttuurien miehet ottavat minuun kontaktia ja minua he eivät sytytä tippaakaan. Laihiksella siis, jos vaikka jossakin vaiheessa vetoaisin myös niihin miehiin, joihin minä rakastun.


    • Anonyymi

      Aluksi on valo ja sitten halu, huuma koukuttaa,
      ihan kaiken, ihanaa, haluun ja otan jos saan.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Joo, vain jännikset kelpaa.

    • Anonyymi

      𝖯𝖺𝗋𝗂𝗌𝗎𝗁𝖽𝖾𝗍𝗍𝖺 𝗆𝗎𝗈𝖽𝗈𝗌𝗍𝖾𝗍𝗍𝖺𝖾𝗌𝗌𝖺 𝗈𝗇 𝗌𝗒𝗒𝗍𝖺̈ 𝖾𝗇𝗌𝗂𝗇 𝗌𝖾𝗅𝗏𝗂𝗍𝗍𝖺̈𝖺̈ 𝖾𝗍𝗍𝖺̈ 𝗌𝖾𝗄𝗌𝗂 (𝖼𝗈𝗂𝗍𝗎𝗌) 𝗃𝖺 𝗌𝗂𝗂𝗁𝖾𝗇 𝗅𝗂𝗂𝗍𝗍𝗒𝗏𝖺̈𝗍 𝗅𝖾𝗂𝗄𝗂𝗍 𝗈𝗏𝖺𝗍 𝗇𝖺𝗎𝗍𝗂𝗇𝗇𝗈𝗅𝗅𝗂𝗌𝗂𝖺, 𝗄𝗎𝗆𝗆𝖺𝗅𝗅𝖾𝗄𝗂𝗇. 𝖵𝖺𝗌𝗍𝖺 𝗌𝖾𝗇 𝗃𝖺̈𝗅𝗄𝖾𝖾𝗇 𝖺𝗅𝖾𝗍𝖺𝖺𝗇 𝗌𝖾𝗅𝗏𝗂𝗍𝗍𝖺̈𝗆𝖺̈𝖺̈𝗇 𝗆𝗎𝗂𝗍𝖺, 𝖾𝗇𝖾𝗆𝗆𝖺̈𝗇 𝖺𝗂𝗄𝖺𝖺 𝗏𝗂𝖾𝗏𝗂𝖺̈ 𝗈𝗆𝗂𝗇𝖺𝗂𝗌𝗎𝗎𝗄𝗌𝗂𝖺 𝗃𝖺 𝗅𝗎𝗈𝗇𝗍𝖾𝖾𝗇 𝗉𝗂𝗂𝗋𝗍𝖾𝗂𝗍𝖺̈. 𝖮𝗅𝗂𝗌𝗂 𝗃𝖺̈𝗋𝗃𝖾𝗍𝗈̈𝗇𝗍𝖺̈ 𝖾𝗇𝗌𝗂𝗇 𝗄𝗎𝗅𝗎𝗍𝗍𝖺𝖺 𝗄𝗎𝗎𝗄𝖺𝗎𝗌𝗂𝖺 𝗍𝖺𝗂 𝗃𝗈𝗉𝖺 𝗏𝗎𝗈𝗌𝗂𝖺 𝗃𝖺̈𝗅𝗄𝗂𝗆𝗆𝖺̈𝗂𝗌𝗂𝖺̈ 𝖺𝗋𝗏𝗂𝗈𝗂𝖽𝖾𝗌𝗌𝖺 𝗃𝖺 𝗏𝖺𝗌𝗍𝖺 𝗌𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗁𝗎𝗈𝗆𝖺𝗍𝖺 𝗁𝖾𝗍𝖾𝗄𝖺𝗅𝗅𝖺 𝖾𝗍𝗍𝖺̈ 𝖾𝗂𝗁𝖺̈𝗇 𝗍𝖺̈𝗌𝗍𝖺̈ 𝗆𝗂𝗍𝖺̈𝖺̈𝗇 𝗏𝗈𝗂 𝗍𝗎𝗅𝗅𝖺.

    • Anonyymi

      Juu miestyyppini on sellaiset jotka kävelee kuin niillä ois kolikko pakaroiden välissä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe