Pitäisi vain yrittää rohkeasti tehdä valinnat elämässä mahdollisimman hyvin parhaansa mukaan niin ettei tarvitsisi ainakaan suuresti katua ja valinnat olisivat niitä asioita joita toivoo kaikkein eniten. Tuon ajatuksen kun saisi tuonne pään sisälle ja käytäntöön, niin elämäkin olisi nautittavampaa ja paljon antoisampaa. Vois ostaa sellaisen valintojen työkalupakin ruuvineen ja mutterineen, ja vaan tehdä reteesti.
Hyvät+huonot asiat
3
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin mietit asioita järkevästi, ehkä se kantaa aika pitkälle. Itse olen tehnyt paljon huonoja valintoja, ennen kuin olen oppinut niistä 😅 Olisin halunnut olla viisaampi monessa asiassa. Toisaalta en olisi se minä mikä olen, jos en olisi valinnut sillä tavalla mitä olen.
Mitä nuo valinnat oikein ovat mistä puhut?
Ja kuinka sinulla on elämässäsi niin paljon valinnanmahdollisuuksia olemassa, oletko kenties miljonääri tai jotain?- Anonyymi
Hikka ja sitruunoita.
Emmäätiiätikkari tai jotain
Yksi Teguila Sunrise
Huulikiiltoa
y2K y2K
Love is wicked pyjamabileet
Sambavirsiä, salmiakkimaitoa
Nahka vahvistuu,
pisara pisaralta identiteetin glitter asettuu
Ole oman ittesi huultenrajauskynä 🙃
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242680
- 951586
- 1211384
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371184- 751150
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251004- 53942
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270941MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216899Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall109843