Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä minä ajattelen uskovaisista

Anonyymi-ap

Osa on vanhempiensa ja lahkonsa aivopesemiä, joten he eivät ole sitä itse valinneet.
Mutta ne jotka sen itse valitsevat, ovat ihmisiä, joiden omat siivet ei kanna ja tarvitaan kantoapua jostain uskomuksesta, jossa ei ole päätä eikä häntää.

15

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ovessani lukee selkeästi (ei mainoksia kiitos) siitä huolimatta Jehovat änkää papereitaan sisään Jumalan sanasta, kaikilla muilla mainosten jakajilla menee kyllä perille.

    • Ei hitto,
      Ei päätä eikä häntää..

      No pää mulla on, häntää ei..
      Eikä häntä..

    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Usko ja uskonnot on huuhaata. Olen aikoinaan nuorena uskonut, mutta sittemmin herännyt todellisuuteen, että ainoa kuka täällä maailmassa meitä kaitsee on ihminen itse.
      On kaunis ajatus puhua taivaasta jne. Mutta taivasta tai muutakaan paikkaa ei ole.

      • Anonyymi

        Olemme hyvin eri ajatuksissa elämän arvojen suhtee
        Silloin mikään ei toimi!


    • Anonyymi

      Niin totta.

    • Anonyymi

      Niinhän ne jumalattomat toivoo, ettei mitään taivasta tai helvettiä ole. Se vaan ei todellisuus taivu teidän tahtoon. Jumala antoi tänään taas itselleni todisteen siitä että hän on. Jeesus kutsuu kaikki halukkaat pois noista harhakuvitelmista todellisuuteen. Hän ei pakota ketään, saatte harhailla jos siltä tuntuu. Saatta uskotella itsellenne vaikka mitä hölmöä ja typerää, ei se teidän olonne siitä parane. Paranisi jos tunnustaisitte Jeesukselle miten olette synneillänne itsenne ja toisenne rikkoneet ja alkaisitte lukea minkälainen Jeesus on ja mitä hän tahtoo.

      • Anonyymi

        .....
        Ei ihminen halua tulla nuhdelluksi teoistaan. Sitähän te pakenette, nuhtelua ja häpeää. Raamattu on siitä täydellinen ettei se katso ihmiseen. Se kertoo kaikille, että olemme syntisiä ja meidän tulee uskoa ja tehdä parannus. Se ei anna poikkeuslupaa uskoville tai epäuskoisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .....
        Ei ihminen halua tulla nuhdelluksi teoistaan. Sitähän te pakenette, nuhtelua ja häpeää. Raamattu on siitä täydellinen ettei se katso ihmiseen. Se kertoo kaikille, että olemme syntisiä ja meidän tulee uskoa ja tehdä parannus. Se ei anna poikkeuslupaa uskoville tai epäuskoisille.

        ....
        Ennen uskoontuloa omat ajatukseni taivaasta ja helvetistä olivat tällaisia: taivas on rikos ihmisen omaa persoonaa vastaan koska ihminen muuttuu toiseksi mennessään sinne ja että helvetti on epäoikeudenmukainen.

        No nykyisin ymmärrän, että taivaaseen menevät vain ne ihmiset jotka omasta tahdostaan haluavat sinne ja haluavat olla Jumalan kaltaisia. Tavallaan olin oikeassa ennen uskoontuloa, koska Jumala ei pakota ketään muuttamaan luonnettaan taivaaseen päästäkseen, se luonne muuttuu, koska ihminen itse niin tahtoo. En kaivannut taivaaseen, nyt kaipaan. Ja nyt myös ymmärrän miksi helvetti on oikeudenmukainen. Minäkin olin sellaisessa pimeässä mielentilassa, jossa kapinoin Luojaa vastaan. Se tila ihmisessä, on iankaikkista kapinaa. Ei se ole vain synnin tekemistä. Synti todistaa siitä kapinasta, mutta se kapina on ihmisen sydämessä ja sielussa, ja se kapinoiva ihminen palaa mieluummin vaikka iankaikkisessa tulessa, kuin vapaaehtoisesti tunnustaisi, että Jeesus on Herra ja Jumala.


      • Anonyymi

        Oletko sinä tai joku näyttänyt missä se jumala on?
        Niinpä. Sekopäiden kirjottamassa satukirjassa sanotaan niin ja näin

        Jeesus oli poliittinen kiihkoilija joka ei kyennyt pelastamaan edes itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....
        Ennen uskoontuloa omat ajatukseni taivaasta ja helvetistä olivat tällaisia: taivas on rikos ihmisen omaa persoonaa vastaan koska ihminen muuttuu toiseksi mennessään sinne ja että helvetti on epäoikeudenmukainen.

        No nykyisin ymmärrän, että taivaaseen menevät vain ne ihmiset jotka omasta tahdostaan haluavat sinne ja haluavat olla Jumalan kaltaisia. Tavallaan olin oikeassa ennen uskoontuloa, koska Jumala ei pakota ketään muuttamaan luonnettaan taivaaseen päästäkseen, se luonne muuttuu, koska ihminen itse niin tahtoo. En kaivannut taivaaseen, nyt kaipaan. Ja nyt myös ymmärrän miksi helvetti on oikeudenmukainen. Minäkin olin sellaisessa pimeässä mielentilassa, jossa kapinoin Luojaa vastaan. Se tila ihmisessä, on iankaikkista kapinaa. Ei se ole vain synnin tekemistä. Synti todistaa siitä kapinasta, mutta se kapina on ihmisen sydämessä ja sielussa, ja se kapinoiva ihminen palaa mieluummin vaikka iankaikkisessa tulessa, kuin vapaaehtoisesti tunnustaisi, että Jeesus on Herra ja Jumala.

        Jumala ja sarvipää on tasan ihmisen aivojen tuotetta. Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .....
        Ei ihminen halua tulla nuhdelluksi teoistaan. Sitähän te pakenette, nuhtelua ja häpeää. Raamattu on siitä täydellinen ettei se katso ihmiseen. Se kertoo kaikille, että olemme syntisiä ja meidän tulee uskoa ja tehdä parannus. Se ei anna poikkeuslupaa uskoville tai epäuskoisille.

        Raamatulla voi pyyhkiä vaikka per seen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä tai joku näyttänyt missä se jumala on?
        Niinpä. Sekopäiden kirjottamassa satukirjassa sanotaan niin ja näin

        Jeesus oli poliittinen kiihkoilija joka ei kyennyt pelastamaan edes itseään

        Jumala on kaiken yläpuolella. Sinä oletat että sinun järkesi on Jumalan ja kaiken muun yläpuolella. Mitätöit häntä. Jumala ei olisi Jumala jos ihminen voisi häntä tutkia niinkuin kiveä tai puuta, ikäänkuin jotain itseään vähäisempää. Kirja on mitä mainioin tapa Luojalle kommunikoida ihmisten kanssa.

        Et sinä halua uskoa, joten ihmettelen miksi pyydät näyttämään missä hän on. Haluat olla oman elämäsi mestari ja herra, palvoa omia mielitekojasi ja halujasi. Tuolla asenteella et ole kykeneväinen ottamaan vastaan mitään todistetta Jumalasta, niin kauan kuin itse luulet olevasi maailman napa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on kaiken yläpuolella. Sinä oletat että sinun järkesi on Jumalan ja kaiken muun yläpuolella. Mitätöit häntä. Jumala ei olisi Jumala jos ihminen voisi häntä tutkia niinkuin kiveä tai puuta, ikäänkuin jotain itseään vähäisempää. Kirja on mitä mainioin tapa Luojalle kommunikoida ihmisten kanssa.

        Et sinä halua uskoa, joten ihmettelen miksi pyydät näyttämään missä hän on. Haluat olla oman elämäsi mestari ja herra, palvoa omia mielitekojasi ja halujasi. Tuolla asenteella et ole kykeneväinen ottamaan vastaan mitään todistetta Jumalasta, niin kauan kuin itse luulet olevasi maailman napa.

        ....
        Ja tuo on todella yleistä nykypäivänä, että ihminen pitää omaa järkeään korkeimpana asiana ja korkeimman ymmärryksen tuottajana. Itsekin luulin, niin olevan, teenhän töitä logiikan ja järkeilyn parissa.


    • Kuumat tytöt odottavat taivaan porteilla tätäkin vanhaa ukkoa. ..

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe