Hyvää viikonloppua Satu

Anonyymi-ap

Hyvää viikonloppua Satu. Olet ilo silmälle.

30

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ps (mietit kuka, mitä. Älä turhaan liian vaikeasti mieti.Tiedät kyllä kuka. Tyylisi sopii sulle. )(Olet sopivan ikäinen )

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­­N­y­­m­f­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvää viikonloppua myös sinulle olet syypää mun hymyyn..

      • Anonyymi

        Kiitos paljon. Jos haluat jotain sellaista aikuisten juttua mistä ei ikinä muille jutella niin sinulla on siihen mahdollisuus. Vähitellen kohti kahden aikuisen seikkailua. Tule vaan rohkeasti jutuilleni.
        Ps (olet sopivan ikäinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon. Jos haluat jotain sellaista aikuisten juttua mistä ei ikinä muille jutella niin sinulla on siihen mahdollisuus. Vähitellen kohti kahden aikuisen seikkailua. Tule vaan rohkeasti jutuilleni.
        Ps (olet sopivan ikäinen)

        Ja syypää hymyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja syypää hymyyn

        Ja jutustella voit muuallaki kanssani nykytekniikan avulla.Viestisi on tervetullut. ( olet sopivan ikäinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos paljon. Jos haluat jotain sellaista aikuisten juttua mistä ei ikinä muille jutella niin sinulla on siihen mahdollisuus. Vähitellen kohti kahden aikuisen seikkailua. Tule vaan rohkeasti jutuilleni.
        Ps (olet sopivan ikäinen)

        En halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua

        Tuskin olet samaan usko, että hän sanoisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua

        Tuskin olet sama, en usko että hän sanoisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet sama, en usko että hän sanoisi noin.

        Ja jos olisi tuota mieltä silloin kunnioitan asiaa ja en ole missään tekemisissä enää hänen kanssaan milloinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos olisi tuota mieltä silloin kunnioitan asiaa ja en ole missään tekemisissä enää hänen kanssaan milloinkaan.

        Hän näyttäköön tämän asian muualla ja reagoin sen mukaan asiaan.
        Ei tarvetta olla missään tekemisissä ellei molemmat halua omien asioidensa puitteissa olla tekemisissä. Ja tämä kirjoittamani asia minun puutteeni olla tekemisissä. Ei mikään muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän näyttäköön tämän asian muualla ja reagoin sen mukaan asiaan.
        Ei tarvetta olla missään tekemisissä ellei molemmat halua omien asioidensa puitteissa olla tekemisissä. Ja tämä kirjoittamani asia minun puutteeni olla tekemisissä. Ei mikään muu.

        Puitteeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua

        Silloin kunnioitan asiaa ja en sinua enää ikinä noteeraa millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kunnioitan asiaa ja en sinua enää ikinä noteeraa millään tavalla.

        En näe sinua enää vaikka kävelisit päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän näyttäköön tämän asian muualla ja reagoin sen mukaan asiaan.
        Ei tarvetta olla missään tekemisissä ellei molemmat halua omien asioidensa puitteissa olla tekemisissä. Ja tämä kirjoittamani asia minun puutteeni olla tekemisissä. Ei mikään muu.

        Katson asiaa toukokuun aikana.Näyttäköön tuolloin mitä haluaa.Ellei mitään, sitten en itsekään noteeraa enää ikinä mitenkään häntä, vaan elän elämääni siten, etten häntä ikinä huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson asiaa toukokuun aikana.Näyttäköön tuolloin mitä haluaa.Ellei mitään, sitten en itsekään noteeraa enää ikinä mitenkään häntä, vaan elän elämääni siten, etten häntä ikinä huomaa.

        Koska en halua olla tekemisissä millään tavalla ellei tekeminen ole sitä mitä itse haluan.(koska miten itse olet joskus tehnyt minulle, kiinnostunut pelaillut ja sitten vetäydyit niin en halua olla tekemisissä millään tavalla kuin tavallani.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson asiaa toukokuun aikana.Näyttäköön tuolloin mitä haluaa.Ellei mitään, sitten en itsekään noteeraa enää ikinä mitenkään häntä, vaan elän elämääni siten, etten häntä ikinä huomaa.

        Ei ollut minulta sitten nuo en halua jutut TODELLAKIN HALUAN HÄNET MIEHEN RAKKAAN. Tuo ensimmäinen syypää hymyyn oli minulta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta sitten nuo en halua jutut TODELLAKIN HALUAN HÄNET MIEHEN RAKKAAN. Tuo ensimmäinen syypää hymyyn oli minulta..

        Luotan siihen mitä näen toukokuussa muualla. Ja tietenkin pyydän,että ellei hän halua kanssani näitä mitä tässä kirjoitin, kunnioittakoon minua sen verran ettei minua enää näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan siihen mitä näen toukokuussa muualla. Ja tietenkin pyydän,että ellei hän halua kanssani näitä mitä tässä kirjoitin, kunnioittakoon minua sen verran ettei minua enää näe.

        Muu, tämän paikan ulkopuolella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muu, tämän paikan ulkopuolella

        Muualla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en halua olla tekemisissä millään tavalla ellei tekeminen ole sitä mitä itse haluan.(koska miten itse olet joskus tehnyt minulle, kiinnostunut pelaillut ja sitten vetäydyit niin en halua olla tekemisissä millään tavalla kuin tavallani.)

        Joko tavallani tekemisissä tai ei ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tavallani tekemisissä tai ei ollenkaan

        Katson toukokuun aikana tämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en halua olla tekemisissä millään tavalla ellei tekeminen ole sitä mitä itse haluan.(koska miten itse olet joskus tehnyt minulle, kiinnostunut pelaillut ja sitten vetäydyit niin en halua olla tekemisissä millään tavalla kuin tavallani.)

        Päätät itse.
        Vai tavallani tai ei ollenkaan .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko mahtava peräsin ja pulleat purjeet?

    • Anonyymi

      Olet mies todella hyvännäköinen panisin

      • Anonyymi

        Kiitos .( kerron tuon muualla jutustelussamme mitä olen tuosta asiasta mieltä.)


    • Anonyymi

      F1👆

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe