Onkohan palstalaisilla

Anonyymi-ap

Kokemusta oikeasta rakkaudesta? Itse koskaan kokenut. Harmi sinänsä.

19

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On. Korkeimman huolenpidosta, rakkaudesta, ymmärryksestä ja kaikesta ihanasta, mitä Hänessä on.

    • Anonyymi

      On ainakin jonkinlaisesta, niin kauan kuin sitä kesti. En kyllä tällaista tuntenut silloin kun se alkoi. Uskon jotenkin että on olemassa se oikea kaikille. Minun tapauksessa se oikea ei voisi kuvitella edes näkevänsä minua sellaisena. On meinaan ikäeroa.

    • Anonyymi

      Rakastunut olen tällä hetkellä enkä oikein vieläkään ymmärrä miten..

      • Anonyymi

        Tunteet ei selittele.


    • Anonyymi

      Ei sellaista ole. Tutkittu juttu 😃

      • Anonyymi

        Lapsen tai pikkupippelin viesti.


    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta. Yli nelikymppinen olen. Ei vaan koskaan ole löytynyt muuta kuin yksipuolista välittämistä tässä elämässä.

    • Anonyymi

      On kyllä. Oikeaahan se aina on ollut ja tulee olemaan.

    • Anonyymi

      Ei.

      Kukaan nainen ei ole välittänyt minusta riittävästi eikä tuntenut vetoa sillä tavoin.
      Siten omatkaan tunteet eivät ole siitä kehittyneet, kerran olin hyvin lähellä, mutta suhde päättyi kuten kaikki aina ennenkin.
      Pitäisi vain tyytyä naiseen joka on jo hankkinut omat lapsensa, pannut ympäriinsä tai ei pidä huolta itsestään, jotta saisi "rakkautta".

      Ei kiitos.

      Sinällään ei harmita koska tajuan ettei sellaista naista vain ole tässä maailmassa minulle ja sen ymmärtäminen on vaatinut aikansa sekä vuosikausien unohtamista.

      • Pannut ympäriinsä? Mitkä pannut, teepannut, kahvipannut, keskuslämmityspannut. 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä rakkauteni on saunan lämpö johon kohta menen köllöttelemään. Saunaan ei tarvitse koskaan pettyä eikä se jätä kylmäksi ja ottaa aina lämmöllä vastaan ❤️💗

    • Anonyymi

      En kyllä osaa ottaa kantaa asiaan.
      Ei varmasti, koska se kestäisi ainiaan?

      (sivusta)

    • Anonyymi

      Oikea rakkaus löytyy ulkopuolelta.
      Vähiten kun osaa odottaa. Kohta vappu ja juhlijoita liikkeellä kukin tahollaan.
      Kannattaa lähteä liikkeelle koneen äärestä.

      • Anonyymi

        Pätee kenties niihin, joita kiinnostaa tutustua känniläisiin kylillä. Vapun juhlijat ei ainakaan itseä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätee kenties niihin, joita kiinnostaa tutustua känniläisiin kylillä. Vapun juhlijat ei ainakaan itseä kiinnosta.

        Minä olen kyllä ihan mukava pienessä sievässä. 😚


    • Anonyymi

      Lisään...

      Minä syksyä odotin, sitten jouluakin.
      Mietin rakkautta talvellakin.

      Elämän normaaleja mäkimaastoja, niitä nurkkapöydässä naurettiin. Kotona piilossa itkettiin.

      Hän sanoi: Meni nainen päästään sekaisin ja päälle voi joku nauraa vieläkin.

      Minä vain kaaduin asfalttiin,
      liukastuin loskaan ja katuihin pimeisiin.

      Nöyryytystä, pilkkaa, ivaa.
      Enää en vierellein ottaisi yhtään valehtelijaa.

      Niin on koittanut kevät ja vaikka vieläkin maahan painetaan, olen saanut jostain erilaista voimaa.

      Mukavaa iltaa ja voimia
      kaipaaville ihmisille!

      Uskokaa itseenne.

      ✨🖤✨

    • Anonyymi

      Just näin, uskokaa itseenne. Onni se saapuu odottamatta. Ja kulkee ohi, oikeastaan, minä tahansa päivänä, varhaisena aamuna, iltapäivänä, viikonlopun iltoina.

    • Anonyymi

      Oikeasta... No pidän itsestäni ja hänestä ja monista muistakin.
      Joku saattaa pitää minustakin, itseni lisäksi.

      Eli kyllä on kokemusta siitä että rakastan häntä pyyteettömästi. En halua muuta kuin rakastaa. Tuntea onnea siitä että hän on.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe