Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haluat siis kuulla

Anonyymi-ap

Sanoja... Oikeasti välitän susta ihan stanasti! Jpp sanat palstalla ei merkitse mitään!
Nyt ei vaan pysty toisin tekemään.

14

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin sinusta ihan viilin paljon Kulta..

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­m­­­f­­­o­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikä estää?

    • Anonyymi

      Mitkä jpp sanat? Ja kenelle tääkin onneks?

    • Anonyymi

      Mulla on pipi jalassa. Jos välittäisit pussaisit sen pois. Mutta ei niin ei.

      • Anonyymi

        Mitä on käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on käynyt?

        Siinä on pieni pintahaava.


      • Anonyymi

        Niinhän se menikin..


    • Anonyymi

      Tunnen niin paljon surullisuutta kun mietin häntä, en ikävästä enkä kaipuusta vaan siitä että miksi koskaan olen tuntenut häntä kohtaan tunteita koska mitä hän tekeekin tai on niin kaikki asiat saavat surulliseksi ja hän saa surulliseksi ja epämukavaksi olon. Siksi näin tämä onkin ollut, yksipuolinen tunne. Ei tositunne ja hyvä tunne saa surulliseksi eikä epämukavaksi, tuntuu että aistini, intuitioni ja tunnetilani yrittää viestittää, että anna hänen olla jo viimein ja pakene lopullisesti tunteistasi kun vielä voit!

      • Anonyymi

        Kauniita sanoja kaivatustasi. Minäkin rakastan sinua, sydän yrittää viestiä minulle sitä. Intuitioni ja tunnetilani yrittää viestittää, että taistele täydellinen virheetön rakkaasi itsellesi. Vaistoni sanoo, ettei sinulla ole koskaan ollut mitään vastoinkäymisiä, olet varttunut pumpulien seassa turvassa, kultainen lusikka perseessä ja suusta valuu kermavaahtoa. Nyt pieni ryppy rakkaudessa aiheuttaa valtavaa kärsimystä sinulle. Voi kyynel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita sanoja kaivatustasi. Minäkin rakastan sinua, sydän yrittää viestiä minulle sitä. Intuitioni ja tunnetilani yrittää viestittää, että taistele täydellinen virheetön rakkaasi itsellesi. Vaistoni sanoo, ettei sinulla ole koskaan ollut mitään vastoinkäymisiä, olet varttunut pumpulien seassa turvassa, kultainen lusikka perseessä ja suusta valuu kermavaahtoa. Nyt pieni ryppy rakkaudessa aiheuttaa valtavaa kärsimystä sinulle. Voi kyynel.

        Pimeitä :Dddd


    • Anonyymi

      Tahtoisin kuulla,sanoja, ja samalla tuntea kosketuksen. Palstalla se ei siis onnistu..

      • Anonyymi

        En saa häntä mielestäni. Olen jotenkin koukussa häneen mikä ahdistaa valtavasti. Puhtaasti hukkaan omaa aikaani tässä täysin olemattoman takia.🚮
        Kunpa tulisi joku ihana vastaan joka veisi niin jalat alta ja järjen että unohtaisin tämän kaiken haha


    • Anonyymi

      Onneksi kukaan ei kaipaa eikä muutakaan.
      Joskus jonkun kirjoitus tuntuu jotenkin osuvan itseen, mutta kun tiedän ettei mitään enää ole, se vihlaisee vaan kerran. Silti se tuntuu.
      Tokihan sitä miettii kun tulee ilkeä kommentti, että miksi edelleen jostain kauan sitten ..
      Täytyy vaan ohittaa ja vakuutella itselleen ettei hän voi olla noin ilkeä.
      En paljon vastaile kommentteihin jos ei tunnu yhtään osuvan. Öitä toivottelen joskus harvoin. Yritän pysyä pois täältä niin paljon kuin mahdollista.
      Vuoden verran täällä ollut vaan muutenkin hyvin satunnaisesti. Täytyy pikkuhiljaa lopettaa kokonaan kun se elämä ja uudet ihmiset on tuolla ulkona jossain ehkä odottamassa juuri minua.
      - a -

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe