http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1490/article/2029750/15/3/render/?token=9692f580db0834e75b150090c0659c3e&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.19.0&vl_platform=android
Marinin hallitus kausi oli täysi fiasko Suomea ja suomalaisia ajatellen. Teiltä sosialisteiltä puuttui kokonaan järki, onko sitä aikaisemminkaan ollut mutta nyt vielä vähemmän. Tuollaisia lakeja kuin SOTE ei pitäisi tehdä koska se tiedettiin jo alun alkujaan että KUSTANNUKSET MITKÄ TEITTE OLIVAT TAHALLAAN LASKETTU ALAKANTTIIN JOTTA SAISITTE YHTEISKUNNAN TUEN MUKAAN.
Noin sosialistit toimivat kansaa kusettaen.....KUINKA KEHTAATTE SAASTAT
Sdp ja Berg, heiltä puuttui järki taloudesta ja piti saada vain Sote läpi.
6
387
Vastaukset
- Anonyymi
Täysi demari pelle koko Kim B.
Sosialistit tekivät Suomesta velka valtion, pudottivat tahallaan meidät Kreikan ja Portugalin kanssa saman talous kurimukseen omilla ideologioillaan.
Heitä ei saisi päästään valtion talouden kanssa samaan pöytään. Sipilän hallituksen ajama talouden hoito ja valtion talous koki täys käännöksen neljässä Marinin vuodessa. Tietysti tulo korona, sitä ei kukaan kiistä, sitä piti hoitaa mutta olisi pitänyt muutakin hoitaa....pihistää muusta. Silloinen oppositio kyllä antoi ohjeita mutta kun sosialistit eivät kuuntele koskaan järjen ääntä. Sama se oli kun Niinistö antoi vinkin KORONAN HOIDOSTA ... HOITOON VETÄJÄ NIIN MARIN SUUTTUI.
Sellaisia ovat sosialistit...OMA NAPA JA OMA TAPA.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Demareilla ja naisilla oli näytön paikka hallitus työskentelystä viime kaudella mutta kaikki sen tietävät kuinka siinä kävi. Todella huonosti, niin ala kanttiini hoidettu talouspolitiikka, lisävelan otto ja eurojen hukkaaminen se oli akka laumat työnäytös.
Ja nyt sosialisti miehet "natsi " Liti ja röntgen Berg huutelevat oppositiosta Tuppuraisen lisäksi miten hallitus ajaa Suomea kurjuuteen mutta heillä ei ole mitään muuta annettavaa kuin meuhkaaminen. Kiurukin sieltä yrittää vääntää edelleen SOTESTA mutta itse väänsi siitä ruikut housuihinsa.
Miten saatanan tyhmää sakkia koko sosialistinen puolue onkaan. - Anonyymi
On tuo demareitten touhu aika säälittävää seurattavaa. Olisi paljon fiksumpaa pitää mölyt mahassa nyt, kun paljolti heidän aikaansaannoksiaan hallitus yrittää paikata.
TODEN TEOLLA TYHMÄÄ JA TOLKUTONTA TOUHUA....OMIASTA VIIME HALLITUS KAUDEN TEKEMISTÄ PÄÄTÖKSISTÄ PITÄISI KANTAA VASTUU.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789