Sanna ja Timo kapakassa. Yhdessäkö? Mitähän tässä nyt oikein on? Uskon, ei vaan tiedän, että nyt sai suomalainen journalismi sellaisen herkkupalan, että sillä se herkuttelee vielä kauan. Ja mikäs on herkutellessa, kun tarjoomukset ovat näin mahtavat. Nyt käännetään kaikki auki.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Jep. Niin pitääkin. Sen verran ymmärrän journalisteja, että nyt luvassa on lunta ja loskaa. Siitä nää baarikärpäset ei toivu helpolla, jos koskaan.
- Anonyymi
Sanna on naimisissa ja hänellä on lapsia. Ei oluella pistäytymisessä ole mitään pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna on naimisissa ja hänellä on lapsia. Ei oluella pistäytymisessä ole mitään pahaa.
Oluella, aamulla neljältä? Joopa.
- Anonyymi
Laukaus yössä, siellähän on persut työssä.
- Anonyymi
Tuhnusten touhuja, siksi ei luottamusta. Yöt on nukkumista varten, että jaksaa olla töissä.
- Anonyymi
Tapaus Halme tuli mieleen aloituksesta. Mitenkä lie samankaltainen loppu ?
- Anonyymi
Sanna Antikainen nimettiin lehdessä Vornasen seuralaiseksi.
- Anonyymi
Yhdessä aamuun asti. Tällä kertaa Timon ammuskelu …..
- Anonyymi
Onko lukkosepillä kysyntää Outokummussa ja Joensuussa näin viikonloppuna?
- Anonyymi
Ei oo ovet aukee yöllä kun ihmiset nukkuu, ihme kun ei vielä ole kukaan huomannut yön kulkijaa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470