Tikkien poisto

Anonyymi-ap

Missä Kajaanin terveyspalvelussa voi käydä poistattamassa tikit? Nykyisin kun omasotessa ei voi varata aikaa ja muutenkin yhteystiedot ja ohjeet tehty mahdollisimman sekavaksi (tarkoituksellako?) ettei ihmiset häiritse henkilökuntaa.

24

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rambo ottaa itse pois kouluttamalla ei edes huomaa

      • Anonyymi

        Siihen se taitaa mennä nykymenoa. Ainakin pienimmät leikkaukset tehtävä omakirurgina kotioloissa, seuraa vaan netin ohjeita🤔


      • Anonyymi

        Eli terveyskeskus ei tällaisia hoida?


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Missä sait tikit?Samalla kun tikit laitetaan varataan aika hoitajalle.Muuten varaa aika omahoitajalle.

      • Anonyymi

        Kaksilla laittoivat tikit. Antoivat hoito- ohjeet sekä ohjeet käydä ottamassa tikit pois terveyskeskuksessa (itse varattava aika), mutta kun terveyskeskukseen ei ole yhteystietoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksilla laittoivat tikit. Antoivat hoito- ohjeet sekä ohjeet käydä ottamassa tikit pois terveyskeskuksessa (itse varattava aika), mutta kun terveyskeskukseen ei ole yhteystietoja?

        Pyyvä äitis soittamaan sulle aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyvä äitis soittamaan sulle aika

        Soittamaan kun terkkariin ei ole numeroa olemassa nykyään ja äiti mullan alla😢


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En ole tarvinnut hoitajia kun vaimo otti tikit pois. Terävien fiskarssien kärjillä varovasti lähti ja lappu päälle pariksi päivää.

      • Anonyymi

        Niinpä. Itseltä ottivat ohimolta palan reumakokeeksi ja siihen kolme tikkiä. Peilin edessä oikeaan aikaan nyppäisin pois. Muutenkin vaikea päästä mihinkään niin homma hoituu varmimmin itse tekemällä.


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan Kajaanin Yleisessä sairaalassa sulkivat haavat rautalangalla ja eetteri oksetti ja yskitti monta päivää. Vuosi oli 1957. Taitaa olla kehittyneempää nykyään.
      Metsäkämpillä ei ollut mitään hoitoja mihinkään 50 luvulla.

      • Anonyymi

        Ennen oli kaikki paremmin, lääkärikin pystyi kirjoittamaan pirtureseptin.


    • Anonyymi

      No ite kotona pittää tehä..

    • Anonyymi

      Tikithän voi helposti poistaa itsekin! Kirurgin veitsellä tai paremman puutteessa vaikka puukon kärellä napsii langat poikki ja kiskoo ne pois. Ei moiseen hommaan mitää sotea tarvita, ihmiset on vain niin hyvälle opetettu, ettei kohta persettä osata pyyhkiä ilman hoitajan apua.

      • Anonyymi

        Mistä löytyvät Kainuun hyvinvointialueen julkiset haavanhoito ohjeet ?


      • Anonyymi

        Onnistuu se. Muista kuitenkin, että puhdistat desifiointiaineella ihon ja työvälineet ennen kuin alat hommiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu se. Muista kuitenkin, että puhdistat desifiointiaineella ihon ja työvälineet ennen kuin alat hommiin.

        Ohjeita potilaalle et tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyvät Kainuun hyvinvointialueen julkiset haavanhoito ohjeet ?

        Haavanhoitajiltahan ne löytyy. kilauta sine


    • Anonyymi

      Voi juma että voi olla vaikeaa.Kyllä nyt puhelinnumeron löytää ja ajan voi tilata omasotesta.

      • Anonyymi

        Omasoten kautta ei enää voi varata aikaa tikkien poistoon, näin on ohjeisiin kirjoitettu mutta ei numeroa minne voi soittaa tai muita yhteystietoja.


    • Anonyymi

      Ite voi ottaa,saksilla tikit poikki ja pinsetillä vetää pois,kutiaa vähän.koiraltakin olen 2 kertaa ottanut tikit pois,osas olla paikoillaan ihme ja kyllä.

    • Anonyymi

      Otin itse tikit pois, nenäleikkauksen jälkeen.
      Katsoin youtubesta infoa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      257
      2617
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1715
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1539
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1353
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      110
      992
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe