n_n

Tuleva hääpari

Nyt on sormus hommattu, mutta onko 69€(Sormuksessa 5 sydämenmuotoista upotusta ja hieman leveänpi kuin kihla) liian huokea sormus vihkisormukseksi? O.o
Mieleinen kun ei ollut se myyjän kallein ehdotus.

4

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bootsimorsian

      mitäs sillä hinnalla on väliä, kun vaan pitää siitä itse. Ajatella, että hankkisi nyt sellaisen sormuksen mikä maksaa mansikoita eikä edes miellytä silmää....

    • Hanna

      Hitto jos tuohon hintaan mieleisen sormuksen löytäisin, niin olisin vaan onnellinen! :D

      Paljon onnea teille. :)

      • Tuleva hääpari

        Mulla sattuu olemaan aika edullinen maku. n_n
        Johtunee siitä että tyyli on aika omintakeinen, mutta ei kuitenkaan silmille hyppivä. Vaatteeni löydän parhaiten marketeista ja halpalaareista ^_^


      • typy
        Tuleva hääpari kirjoitti:

        Mulla sattuu olemaan aika edullinen maku. n_n
        Johtunee siitä että tyyli on aika omintakeinen, mutta ei kuitenkaan silmille hyppivä. Vaatteeni löydän parhaiten marketeista ja halpalaareista ^_^

        Kyl se on yks ja sama paljonko sormus maksaa, jos itte siitä tykkäät. Mul taas on kuulema kallis maku. Aina kattelen niitä sormuksia jotka maksaa maltaita vaikken tiedä vielä hintaakaan.... No kukinhan valitsee mistä tykkää, vaikka kyl sitä pitää aina kompromissi tehä kun ei täs mikääs rikas ole, opiskelijan tuloilla ei sitä sormusta saa minkä välttämättä haluaisi.... Onnea teille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe