J Pääskyvuori loukkaa ikäihmisiä ja muita joilla pidätys ongelmia tai muita terveydellisistä syistä,kun Sanansaattaja ohjelmassa 15min.sit , haukkui virtsanhajuisia ikäihmisiä ja toivon että SE saa itse nämä vaivat , lopetan kaikkien ohjelmien katsomisen missä Pääskyvuori esiintyy tai vaan turpansa näyttää,itse ei virtsan hajuiset haittaa,koska tavallista palvelutaloissa ja lapsilla.Boikottiin koko olento,en käytä siitä sanaa Ihminen
Pääskyvuori loukkaa
Anonyymi-ap
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
miksi fossiilit ovat koko maailman keskipiste ?
Ei mitään järkeä. - Anonyymi
Aika törkeetä puhetta tv:ssä mediapersoonalta,rääväsuu ämmä,eiköhän ihmiset pidä asiasta huolen ja lopetta maikkarin katsomisen 🐷niin kauann kun Pääskysaari on mukana skeidaviihteessä,samat naamat joka ohjelmassa ja kansa kyllästynyt niihin lärveihin,jopa ne virtsanhajuiset
- Anonyymi
Pääskyvuori vai Pääskysaari?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253