Kukaan ei ehkä tule hautajaisiini

Anonyymi-ap

Olen lähes 40-vuotias mies. Jos kuolen vanhempani ja veljen jälkeen, ehkä kukaan ei tule minun hautajaisiin. Ei ole kavereita eikä yhteyksiä sukulaisiin.

46

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on yleinen kohtalo Persuilla.

      • Anonyymi

        En kannata perussuomalaisia ja enemmän tuntuu että heillä on kavereita.


      • Anonyymi

        Olipa harvinaisen huono vastaus myös.


      • Anonyymi

        "Tuo on yleinen kohtalo Persuilla."

        En tiedä asioista mitään ja en halua sekaantua herkkään tilanteeseen.
        oliko sinun fiksua sekaantua, ei.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­­y­m­­­f­­o­­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­­y­­m­­f­­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      ymmärrän sen tunteen. Jos olisin itse samassa tilanteessa ajattelisin seuraavasti.

      yksi mahdollisuus olisi etsiä sopiva nainen, jolla in 1-2 tervettä lasta. Älä aseta naiselle suuria vaatimuksia ulkonäön johdosta. äläkä myös iän suhteen, kunhan on terveen oloinen, pienet säryt kyllä kuuluu nykypäivää.
      Katso peiliin ja etsi samalaista painon suhteen, saman tapaista, hieman samanväristä.

      HUOMAA älä innostu ja sorru pettämiseen. Aina pitää olla varovainen, ei mitään rahaa mihinkään tarkoitukseen ,,,,, jos ei heti saa jotain.
      Se täyden saaminen naiselta ei ole niin tärkeää, pelkkä hyväily riittää jo pitkälle jos se on molemminpuolista.

      Itsekin vaimon kanssa ollaan yksinäisiä, koska paljoa ei ole sukulaisiin eikä kavereihin yhteyksiä. Jopa kolme kaveria oli saman päivän lehdessä kuolleena, hiekkalaatikko kaveri, lenkkikaveri, työkaveri.

      ainoat on lapset, hekin asuvat 160-230 km päässä.

      • Anonyymi

        Kiitti vastauksesta, asiallinen


    • Onko tuo oikeasti suurin ongelmasi.

      Meinaatko että välität siitä enää sitten kun itse olet kuollut.

      • Heh... koitan sanoa toisin sanoin..

        Siis se merkitys minkä itse tuolle asialle annat on sen asian ainoa merkitys. Jos kukaan muu kuin sinä ei tule hautajaisiisi, niin kenellekään muulle sillä asialla ei ole merkitystä.
        Ainoastaan sinä itse teet siitä asiasta merkittävän.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        Heh... koitan sanoa toisin sanoin..

        Siis se merkitys minkä itse tuolle asialle annat on sen asian ainoa merkitys. Jos kukaan muu kuin sinä ei tule hautajaisiisi, niin kenellekään muulle sillä asialla ei ole merkitystä.
        Ainoastaan sinä itse teet siitä asiasta merkittävän.

        Niin tunnevammainen. Missä empatiakykysi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tunnevammainen. Missä empatiakykysi.

        En tunne empatiaa.

        Itse ajattelisin omalta kohdaltani sillä tavoin, että kun kuolen en tarvitse enää tätä kehoa, ja tehkööt muut jälkeen jäävät mitä haluavat sille, syöttäkööt ruumiini vaikka ketuille minun puolestani. Mitä sillä minulle enää on väliä siinä vaiheessa.

        Vaikuttaa niinkuin identifioituisit kehoosi, niinkuin se olisi kallisarvoisin asia mitä sinulla on. Vaikuttaa vähän siltä niinkuin olisit vain pala lihaa, ja kasa luita.
        En tiedä onko niin, sellaisen vaikutelman vaan saan.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En tunne empatiaa.

        Itse ajattelisin omalta kohdaltani sillä tavoin, että kun kuolen en tarvitse enää tätä kehoa, ja tehkööt muut jälkeen jäävät mitä haluavat sille, syöttäkööt ruumiini vaikka ketuille minun puolestani. Mitä sillä minulle enää on väliä siinä vaiheessa.

        Vaikuttaa niinkuin identifioituisit kehoosi, niinkuin se olisi kallisarvoisin asia mitä sinulla on. Vaikuttaa vähän siltä niinkuin olisit vain pala lihaa, ja kasa luita.
        En tiedä onko niin, sellaisen vaikutelman vaan saan.

        Ei tietenkään noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään noin.

        Mitenkä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tunnevammainen. Missä empatiakykysi.

        Ratkaisevaa on se miten elää, ei se miten kuolee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisevaa on se miten elää, ei se miten kuolee.

        Miten liittyy tuohon mitä on sanottu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratkaisevaa on se miten elää, ei se miten kuolee.

        Ja sinäkin paska et vain ymmärrä. On heikkoutta olla tunteeton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkin paska et vain ymmärrä. On heikkoutta olla tunteeton.

        no sitten ainakin sinä olet todella vahva ihminen........


    • Anonyymi

      Ei tarvitse mitään hautajaisia. Tuhkasi vie joku niille tarkoitettuun paikkaan.

      • Anonyymi

        Tai ruumiini. Eipä näytä haittaavan muita.


    • Anonyymi

      No silloinhan siitä ei itse tiedä mitään kun on kuollut.
      Joten se sama, minulla in sukulaisia mutta en usko että vaivautuvat liioin .

      • Anonyymi

        Tämän palstan aihe on yksinäisyys.


      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää.


    • Anonyymi

      Hyvä vaan. Mitä vähemmän porukkaa hautajaisissa, niin sen parempi. Paras olisi kun ei olisi kuin pelkkä pappi. Kaikkein parasta olisi kun voisi hävitä johonkin metsään tai kiven koloon, että katoaisi kartalta ja kaikista rekistereistä pysyvästi.

      • Anonyymi

        Puhu omasta puolestasi


      • Anonyymi

        Juu, tuo olisi hyvä, kun voisi hävitä pysyvästi ilman, että kukaan siitä tietäisi, ei viranomaisetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo olisi hyvä, kun voisi hävitä pysyvästi ilman, että kukaan siitä tietäisi, ei viranomaisetkaan.

        Olisikin mahdollista että saisi kadottua pois, saisi olla vapaa.


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan sitten järjestä niitä hautajaisiakaan. Mutta ole huoleti, kyllä jäännöksesi hoidetaan pois maan päältä!

      • Anonyymi

        Ei se mua huoleta kusipää.


    • Anonyymi

      Suomalaiset on jotenkin tökeröitä, suurin osa heistä vastauksista päätellen. Tunteettomia.

      • Anonyymi

        Mitä sitten luulit, mitä odotit?


    • Anonyymi

      Minä voin tulla, kerrot vain missä ja milloin?

      • Anonyymi

        Ei ne vielä ole mutta kiva kun voisit tulla. Kiitti siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne vielä ole mutta kiva kun voisit tulla. Kiitti siitä

        Eipä mitään, tykkään hautajaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mitään, tykkään hautajaisista.

        Erikoista. Miksi pidät niistä?


    • Anonyymi

      olet loppupelissä onnellisessa asemassa.

      • Anonyymi

        olet loppupelissä paska


    • Anonyymi

      Pitääkö sitäkin surra kuka tulee omiin hautajaisiin.Eihän sitä itse vainaja ole näkemässä. En ole moista edes ajatellut,tulkoon tai olkoot tulematta,menkööt nekin vähät tutut vaikka baariin,aivan sama.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tässä. Jope-vainaan tavoin kysyn, pitäisikö joka vainaan tursata itkua hautajaisissa?
        No ei tarvi johnei taho. Osoittais jo melekosta typeryyttää edes ajatella moista.
        . kapulamäen väki.


      • Anonyymi

        Okei sun mielipide. Tuo sama on jo sanottu jos jaksaisit lukea läpi kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tässä. Jope-vainaan tavoin kysyn, pitäisikö joka vainaan tursata itkua hautajaisissa?
        No ei tarvi johnei taho. Osoittais jo melekosta typeryyttää edes ajatella moista.
        . kapulamäen väki.

        Sä olet itse tyhmä.


    • Anonyymi

      Elä vielä kuolemaasi murehdi.
      Sinua vaivaa yksinäisyys. Oletko miettinyt mitä voisit tehdä asialle ja mikä on syynä tilanteeseen?

      • Anonyymi

        On paljon asioita joista voit saada sisältöä elämääsi ja seuraa myös siinä sivussa. Riippuu siitä mistä itse pidät. Seurakunnan toiminta, asukastupa, kansalaisopisto yms. kokeile ja katsele.
        Kesällä ihmiset ovat avoimempia ja liikkeellä enemmän, osallistu tapahtumiin. Ei voi tietää keitä kohtaat ja mitä siitä mahdollisesti seuraa. On monia muitakin yksinäisiä.
        Jospa ajatuksesi muuttuu kuolemasta elämään vaikka nykyaika on mikä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon asioita joista voit saada sisältöä elämääsi ja seuraa myös siinä sivussa. Riippuu siitä mistä itse pidät. Seurakunnan toiminta, asukastupa, kansalaisopisto yms. kokeile ja katsele.
        Kesällä ihmiset ovat avoimempia ja liikkeellä enemmän, osallistu tapahtumiin. Ei voi tietää keitä kohtaat ja mitä siitä mahdollisesti seuraa. On monia muitakin yksinäisiä.
        Jospa ajatuksesi muuttuu kuolemasta elämään vaikka nykyaika on mikä on.

        Just näin!Voi kohdata Jumalan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin!Voi kohdata Jumalan.

        Tai vaikka pullon hengen! kun ensin tyhjentää sen pullon kirkasta


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      261
      2641
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1725
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1549
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1363
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1259
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1202
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1106
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      111
      1002
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe