Mielenkiintoinen.

Anonyymi-ap

Jopa hauskan hupaisa.
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
🍒 ­­Thaimaan kuumin vi++u ja asiakkaat https://aijaa.com/Ev5kaO

45

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintoista. Onko vajakki palstahäirikkö täyspäinen vai ei?

      • Anonyymi

        55555


      • Anonyymi

        No ei oo... on itte palstan mode, tämä pallomaha.


      • Anonyymi

        Heh...

        Onko Sensei Numballilla pallomaha...

        ...


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Ehdin lukemaan tuon poistetun viestin.
      Viestin poisto kertoo poistajastaan.

      • Anonyymi

        Aloittajako on se sama 63 vuotias herrasmies joka on laatinut tutkintapyyntöjä Suomeen siitä, kuka postittelee hänen itsensä postittamia kuvia ja tietoja?
        https://aijaa.com/B1WpXy Vastaus on jo tuossa kysymyksessä. Hän itse. Varsinainen draamakuningatar tämä sankari joka mielestään pelastaa ihmishenkiä menemällä kuvaamaan itseään onnettomuuspaikalle, jossa juuri on menetetty ihmishenkiä.
        Huomatkaa tarkkaavainen ja huolestunut ilme.
        Varsinainen kysymys kuuluukin että kuinka tyhmä tarvitsee aikuisen suomalaisen miehen olla, ettei tiedä että onnettomuuspaikoille ei sivullisilla ole mitään asiaa mennä hölmistelemään ja tämä sankari vieläpä räpsii kuvasarjoja itsestään ja vieläpä polliisista yhteiskuvat, joka on virantoimituksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajako on se sama 63 vuotias herrasmies joka on laatinut tutkintapyyntöjä Suomeen siitä, kuka postittelee hänen itsensä postittamia kuvia ja tietoja?
        https://aijaa.com/B1WpXy Vastaus on jo tuossa kysymyksessä. Hän itse. Varsinainen draamakuningatar tämä sankari joka mielestään pelastaa ihmishenkiä menemällä kuvaamaan itseään onnettomuuspaikalle, jossa juuri on menetetty ihmishenkiä.
        Huomatkaa tarkkaavainen ja huolestunut ilme.
        Varsinainen kysymys kuuluukin että kuinka tyhmä tarvitsee aikuisen suomalaisen miehen olla, ettei tiedä että onnettomuuspaikoille ei sivullisilla ole mitään asiaa mennä hölmistelemään ja tämä sankari vieläpä räpsii kuvasarjoja itsestään ja vieläpä polliisista yhteiskuvat, joka on virantoimituksessa?

        Tämä oli tuo ketjusta aiemmin poistettu viesti.

        Mitä tämä poisto ja toisaalta poistamattomat viestit kertovat poistajastaan?


      • Anonyymi

        Senssu on kertonut olevansa palstan mode.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu on kertonut olevansa palstan mode.

        Jep, niin ja koska senssu on oikeasti vain yhden mieleltään sairaan pallomahan mielikuvitusystävä, niin...


    • Anonyymi

      Eikös tämä sama herra myös toiminut palstalla stylistinä, kauluspaitojen ja kankaiden asiantuntijana, joka tiesi kertoa mikä soveltuu mihinkin tilanteeseen ja millainen kaulus on muodissa? https://aijaa.com/fr5Svo

      Hän varmaankin osaa kertoa jotakin tuosta hurmaavasta asukokonaisuudesta, joka on yllään tuossa onnettomuuspaikan otoksessa? Onko vihreä arvomaailma ja ekologisuuden vuoksi paitaa ei ole pesty moneen päivään ja se yllä on näköjään myös nukuttu hikisenä pieniä painajaisia katsellen?

      • Anonyymi

        Sanoipa tuo inhoavansa vaatteiden ostamista yli kaiken myös. Johtuu siitä että Thaimaassa maksimikoot on 2XL:n paikkeilla ja tämä herra on kokoa 4-5 XL. Ei ole mukavaa olla makkarankuoressa helteessä. Rytkynsä ovat kirppiksiltä hommattuja.
        Se on trendikästä nyt kierrättää vaatteet ja käyttää kirppiksiä, mutta ei siinä tulla kyllä miksikään muodin ja silkin asiantuntijaksi siinä määrin että alkaa neuvomaan materiaali ja muotiasioissa.


    • Anonyymi

      Mistä aloituksen kuva on otettu?

    • Anonyymi

      Jätähän laiffila tuo rouva 2010 rauhaan, sekopää... olet palstan heikoin lenkki. minä en täällä huorittele koskaan ketään, vaikka 2010 rouva on fantasiaa, antaa olla... kunhan korealaiset eivät siitä kärsi, jos 2010 luit kirjan viides lapsi.
      Taas oli eilen n.50 metrin päässä kuolemaan johtanut kolari, nuori lihava thaikku kaatui mopolla, sain jonkin sairaskohtauksen, sydän oli pysähtynyt, sitä yritettiin käynnistää, mutta turhaan, ambulanssi tuli kolmessa minuutissa, mikä on uskomaton suoritus, mutta kukaan ei voi kohtalolleen mitään, ambulansissa oli laite jota en ole koskaan ennen nähnyt, se suoritti painata elvytystä automaattisesti, mutta pulssia ei saatu... miehellä oli paha diabetes, vasen jalka oli turvoksissa ikää 35-45 välillä...

      • Anonyymi

        "sain jonkin sairaskohtauksen"? Siis sinä sait sairaskohtauksen kun lihava diabeetikko kaatui ja kuoli 50 metrin päässä?

        Kiiruhdit siis paikalle toljottamaan ja teit diagnoosin pahasta sokeritaudista hänen vasemmasta jalastaan ja kellotit ambulanssin saapumisajankohdan? Olet vissiin käynyt lääkiksenki, kun sujuu nuo diagnoosit vainajiltakin? Maailmassa ei ole lisäksesi toista lääkäriä joka tekee diabetes-diagnoosin katsomalla jalkaa.
        Joo sinä et koskaan huorittele ketään. Se on se Senssu joka niin tekee puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sain jonkin sairaskohtauksen"? Siis sinä sait sairaskohtauksen kun lihava diabeetikko kaatui ja kuoli 50 metrin päässä?

        Kiiruhdit siis paikalle toljottamaan ja teit diagnoosin pahasta sokeritaudista hänen vasemmasta jalastaan ja kellotit ambulanssin saapumisajankohdan? Olet vissiin käynyt lääkiksenki, kun sujuu nuo diagnoosit vainajiltakin? Maailmassa ei ole lisäksesi toista lääkäriä joka tekee diabetes-diagnoosin katsomalla jalkaa.
        Joo sinä et koskaan huorittele ketään. Se on se Senssu joka niin tekee puolestasi.

        Ehkäpä senssun kitaranmuotoista on hutsuteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "sain jonkin sairaskohtauksen"? Siis sinä sait sairaskohtauksen kun lihava diabeetikko kaatui ja kuoli 50 metrin päässä?

        Kiiruhdit siis paikalle toljottamaan ja teit diagnoosin pahasta sokeritaudista hänen vasemmasta jalastaan ja kellotit ambulanssin saapumisajankohdan? Olet vissiin käynyt lääkiksenki, kun sujuu nuo diagnoosit vainajiltakin? Maailmassa ei ole lisäksesi toista lääkäriä joka tekee diabetes-diagnoosin katsomalla jalkaa.
        Joo sinä et koskaan huorittele ketään. Se on se Senssu joka niin tekee puolestasi.

        En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani, diabetes vaikuttaa ensisijaisesti jalkoihin, tekee yleensä makuuhaavoja, joka johtuu ääreisverenkierron heikkenemisestä, en ole vastuussa senssun kirjoittelusta, en ole senssu..
        Laiffila sinä olet joka tapauksessa palstan heikoin lenkki...

        Monet lahkolaisista tekee diagnooseja valokuvien perusteella, jopa maksakirroosin...

        Minä kyllä osaan tehdä maksakirroosin diagnoosin ihan silmiin katsomalla, ne on keltaiset, mutta monella lahkolaisella on kertaiset silmät, mutta syy on yleensä toinen...

        Minä en pysy tekemään diagnooosia kuvan perusteella, mutta toisiaan lahkolainen pystyy, tosin osumatarkkuus on samaa tasoa kuin monessa muussakin asiassa eli päin persettä.

        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani, diabetes vaikuttaa ensisijaisesti jalkoihin, tekee yleensä makuuhaavoja, joka johtuu ääreisverenkierron heikkenemisestä, en ole vastuussa senssun kirjoittelusta, en ole senssu..
        Laiffila sinä olet joka tapauksessa palstan heikoin lenkki...

        Monet lahkolaisista tekee diagnooseja valokuvien perusteella, jopa maksakirroosin...

        Minä kyllä osaan tehdä maksakirroosin diagnoosin ihan silmiin katsomalla, ne on keltaiset, mutta monella lahkolaisella on kertaiset silmät, mutta syy on yleensä toinen...

        Minä en pysy tekemään diagnooosia kuvan perusteella, mutta toisiaan lahkolainen pystyy, tosin osumatarkkuus on samaa tasoa kuin monessa muussakin asiassa eli päin persettä.

        By NumBall HHN 63v.

        Heitä on monta kaikesta kaikkitietävää ja kaiken kokenutta.

        https://www.youtube.com/watch?v=8HylCXuVU9o

        Vain ylipappi vielä vaiti kankkusessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani, diabetes vaikuttaa ensisijaisesti jalkoihin, tekee yleensä makuuhaavoja, joka johtuu ääreisverenkierron heikkenemisestä, en ole vastuussa senssun kirjoittelusta, en ole senssu..
        Laiffila sinä olet joka tapauksessa palstan heikoin lenkki...

        Monet lahkolaisista tekee diagnooseja valokuvien perusteella, jopa maksakirroosin...

        Minä kyllä osaan tehdä maksakirroosin diagnoosin ihan silmiin katsomalla, ne on keltaiset, mutta monella lahkolaisella on kertaiset silmät, mutta syy on yleensä toinen...

        Minä en pysy tekemään diagnooosia kuvan perusteella, mutta toisiaan lahkolainen pystyy, tosin osumatarkkuus on samaa tasoa kuin monessa muussakin asiassa eli päin persettä.

        By NumBall HHN 63v.

        Osaatko tehdä diagnoosin mistä sensukan https://aijaa.com/fr5Svo pallomahattelu johtuu?


      • Anonyymi

        Home sweet home!

        Minä en ole lääkäri, mutta näen tuosta ihonväristäsi ja vartalomallistasi monta asiaa.
        https://aijaa.com/fr5Svo

        Kehonkuvasi on pielessä. Omasta mielestäsi olet ikäiseksesi sopusuhtainen ja lähes normaalipainoinen. Paino ei ole tässä se suurin ongelmasi, vaan liikkumattomuus ja lihasten puute.

        Ruokavaliosi on suht ok, mutta epäilen sinun kiskovan viinaa ja relaksantteja, kenties opiaattejakin, jotka tekee kropastasi velton ja löysän nestepussin.

        Koomapotilaat on herätessään samanvärisiä kanssasi. Mene aurinkoon rakas lapsi ja hikoile paha pois kropastasi!

        Laitoit kuvan jaloistasi. Ne oli valkoiset karvaiset nestepussit vailla lihaksia.
        Meillä jotka ulkoilee tropiikissa ja liikkuu paljon kuumassa, meillä ei ole karvaisia jalkoja eikä nestekertymiä.

        Selkäsi tekee S-kirjaimen ja koko ukko on kierossa kuin korkkiruuvi. Maksanseutusi on hurjan näköinen. Viisinkertaiseksi paisunut maksa ja nestettä vatsaontelossa.

        Tuossa ollaan ihan sillä liipasimella että tulee monielinvaurio. Avanteen kanssa viettelet sitten viimeiset päivät letkuissa, sillä lähtö on nopea.

        Mahasi painaa niin paljon, että joudut kulkemaan takakenossa. Vertaapas itseäsi tuohon vieressä seisovaan virantoimittajaan. Tuo pikkumies on 4-5 kertaa sinua vahvempi ja hänellä on lihakset.

        Selän kierouksia ja reumakipuja vältelläksesi olet opetellut joukon asentovirheitä, joka näkyy tuossakin kuvassa selvänä.

        Makoilu on kaikkein surkein hoitomuoto selkävaivoihin. Se pahentaa tilannetta. Vielä pahempi asento on istua pehmeän sohvan tai tuolin laidalla.

        Minä tiedän ja näen tämän omistakin kokemuksista. Skolioosi riivasi 30-40 vuotiaana.
        Syy siihen selvisi perinteisellä jäsenkorjaajalla ja se oli lantiossa se vika.

        Olin tehnyt raskasta työtä aina toispuoleisesti ja kantaen aina taakat oikealla olkapäällä.
        Samaten nekkaillessa olen "orthodoxi", eli ottelen vasen käsi ja jalka edellä.

        Lantiossa on 11 paikkaa jotka voivat olla paikoiltaan. Minulla oli 9/11. Jalat oli tuohon aikaan erimittaiset. Kaksi 45 minuutin käyntiä Jannella ja tadaa! -Ei koskaan enää skolioosia!
        https://www.si-nivel.net/kokeilu/

        Ei tuolla käynti reumaasi poista, mutta varmuudella helpottaa kivut ja vähenee asentovirheet. Samalla tulehdus lievittyy.

        Sinunkin lantiosi on täysin poissa paikoiltaan kuin onnettomuuden jäljiltä. Vasen puoli lantiostasi kulkee edellä 10-15 senttiä ja oikea jalkasi on jopa 5 senttiä pidempi kuin oikea.

        On aivan selvää ettet pysty kävelemään lähellekään normaalisti ja ilman tuskia.

        Ikäviä juttuja, ei ollenkaan harvinaisia suomalaisilla. Suomessa sinun kannattaa heti vaatia fysioterapiaa, kylmähoitoja ja ihan ensimmäiseksi kannattaa mennä tuolle jäsenkorjaajalle, joka laittaa tuon kammottavassa asennossa olevan lantiosi paikoilleen.

        Hän tekee sen täysin kivuttomasti ja ilman rusauttamista. Akupunktiolla poistaa jännitykset jolloin lukot aukeaa ja tulehdus lievittyy. Fyssarit eivät suostu tekemään mitään ennenkuin palikat ovat paikallaan ja tulehdus vähentynyt.

        2010

        PS: Minua ei haittaa herjasi laisinkaan, ne kumpuaa sieltä mielenterveysogelmiesi ja sosiaalisten ongelmiesi katkerista syövereistä, ja uit syvissä vesissä. Korealaiset on mielestäni maailman kauneinta kansaa, joten lasteni kutsuminen korealaisiksi on ihan ok.

        PPS: Voin tarjota sinulle kaksi käyntiä tuolla mainitulla vastaanotolla, koska epäilen sinun jukuripäänä epäilevän sen tehoa. Niin epäilin minäkin, mutta kun hierontapöydältä nousin niin sinne jäi kivut ja sinne jäi erimittaiset jalat sekä asentovirheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko tehdä diagnoosin mistä sensukan https://aijaa.com/fr5Svo pallomahattelu johtuu?

        Perustuu julkaistuihin valokuviin kuten pellenaamankin pläsiarvostelu.

        Harmillista että se on satuttanut sun pientä sielua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Home sweet home!

        Minä en ole lääkäri, mutta näen tuosta ihonväristäsi ja vartalomallistasi monta asiaa.
        https://aijaa.com/fr5Svo

        Kehonkuvasi on pielessä. Omasta mielestäsi olet ikäiseksesi sopusuhtainen ja lähes normaalipainoinen. Paino ei ole tässä se suurin ongelmasi, vaan liikkumattomuus ja lihasten puute.

        Ruokavaliosi on suht ok, mutta epäilen sinun kiskovan viinaa ja relaksantteja, kenties opiaattejakin, jotka tekee kropastasi velton ja löysän nestepussin.

        Koomapotilaat on herätessään samanvärisiä kanssasi. Mene aurinkoon rakas lapsi ja hikoile paha pois kropastasi!

        Laitoit kuvan jaloistasi. Ne oli valkoiset karvaiset nestepussit vailla lihaksia.
        Meillä jotka ulkoilee tropiikissa ja liikkuu paljon kuumassa, meillä ei ole karvaisia jalkoja eikä nestekertymiä.

        Selkäsi tekee S-kirjaimen ja koko ukko on kierossa kuin korkkiruuvi. Maksanseutusi on hurjan näköinen. Viisinkertaiseksi paisunut maksa ja nestettä vatsaontelossa.

        Tuossa ollaan ihan sillä liipasimella että tulee monielinvaurio. Avanteen kanssa viettelet sitten viimeiset päivät letkuissa, sillä lähtö on nopea.

        Mahasi painaa niin paljon, että joudut kulkemaan takakenossa. Vertaapas itseäsi tuohon vieressä seisovaan virantoimittajaan. Tuo pikkumies on 4-5 kertaa sinua vahvempi ja hänellä on lihakset.

        Selän kierouksia ja reumakipuja vältelläksesi olet opetellut joukon asentovirheitä, joka näkyy tuossakin kuvassa selvänä.

        Makoilu on kaikkein surkein hoitomuoto selkävaivoihin. Se pahentaa tilannetta. Vielä pahempi asento on istua pehmeän sohvan tai tuolin laidalla.

        Minä tiedän ja näen tämän omistakin kokemuksista. Skolioosi riivasi 30-40 vuotiaana.
        Syy siihen selvisi perinteisellä jäsenkorjaajalla ja se oli lantiossa se vika.

        Olin tehnyt raskasta työtä aina toispuoleisesti ja kantaen aina taakat oikealla olkapäällä.
        Samaten nekkaillessa olen "orthodoxi", eli ottelen vasen käsi ja jalka edellä.

        Lantiossa on 11 paikkaa jotka voivat olla paikoiltaan. Minulla oli 9/11. Jalat oli tuohon aikaan erimittaiset. Kaksi 45 minuutin käyntiä Jannella ja tadaa! -Ei koskaan enää skolioosia!
        https://www.si-nivel.net/kokeilu/

        Ei tuolla käynti reumaasi poista, mutta varmuudella helpottaa kivut ja vähenee asentovirheet. Samalla tulehdus lievittyy.

        Sinunkin lantiosi on täysin poissa paikoiltaan kuin onnettomuuden jäljiltä. Vasen puoli lantiostasi kulkee edellä 10-15 senttiä ja oikea jalkasi on jopa 5 senttiä pidempi kuin oikea.

        On aivan selvää ettet pysty kävelemään lähellekään normaalisti ja ilman tuskia.

        Ikäviä juttuja, ei ollenkaan harvinaisia suomalaisilla. Suomessa sinun kannattaa heti vaatia fysioterapiaa, kylmähoitoja ja ihan ensimmäiseksi kannattaa mennä tuolle jäsenkorjaajalle, joka laittaa tuon kammottavassa asennossa olevan lantiosi paikoilleen.

        Hän tekee sen täysin kivuttomasti ja ilman rusauttamista. Akupunktiolla poistaa jännitykset jolloin lukot aukeaa ja tulehdus lievittyy. Fyssarit eivät suostu tekemään mitään ennenkuin palikat ovat paikallaan ja tulehdus vähentynyt.

        2010

        PS: Minua ei haittaa herjasi laisinkaan, ne kumpuaa sieltä mielenterveysogelmiesi ja sosiaalisten ongelmiesi katkerista syövereistä, ja uit syvissä vesissä. Korealaiset on mielestäni maailman kauneinta kansaa, joten lasteni kutsuminen korealaisiksi on ihan ok.

        PPS: Voin tarjota sinulle kaksi käyntiä tuolla mainitulla vastaanotolla, koska epäilen sinun jukuripäänä epäilevän sen tehoa. Niin epäilin minäkin, mutta kun hierontapöydältä nousin niin sinne jäi kivut ja sinne jäi erimittaiset jalat sekä asentovirheet.

        Vastasin mutta poistivat, minulla on jatkuva seuranta ollut vuodesta 2019 kolmen kuukauden välein ainoa kipulääke mitä käytän on kipugeelit ja parasetamol, en voi edes käyttää buranaa tai vastaavia, koska minulla on verenohennuslääkitys, olen käynyt kiropraktrikolla vuosia sitten, fasilit nivet avattiin, ne oli lukossa, nämä oli joskus 2000 luvun alussa...

        Mitä tulee ruokailuuni, syön erittäin hyvin ja monipuolisesti, lattialiippareiden suurin ongelma on polvet paskana, minulla on kaveri saumaajana, oikea raksamies luki ensin sähköasentajaksi, mutta joku opetti saumaustekniikan ja on sitä tehnyt 30 vuotta, polvet, lonkat, ja olkapäät on paskana..

        Olen sairastanut 30 vuotta reumaa, tiedän tarkalleen mitä se on, minun ei tarvitse etsiä tietoa netistä, osaan ongelmat muutenkin, reuma on erittäin vittumainen sairaus, minun selkäranka on suora kiitos joka aamuisen rangan oikaisin reuma ei laita rankaa skolioosiin, vaan laittaa yleensä yläkaulasta etuasentoon, minulla sekin on kunnossa, eli kaularanka on suora ei eteenpäin nojaava...
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani, diabetes vaikuttaa ensisijaisesti jalkoihin, tekee yleensä makuuhaavoja, joka johtuu ääreisverenkierron heikkenemisestä, en ole vastuussa senssun kirjoittelusta, en ole senssu..
        Laiffila sinä olet joka tapauksessa palstan heikoin lenkki...

        Monet lahkolaisista tekee diagnooseja valokuvien perusteella, jopa maksakirroosin...

        Minä kyllä osaan tehdä maksakirroosin diagnoosin ihan silmiin katsomalla, ne on keltaiset, mutta monella lahkolaisella on kertaiset silmät, mutta syy on yleensä toinen...

        Minä en pysy tekemään diagnooosia kuvan perusteella, mutta toisiaan lahkolainen pystyy, tosin osumatarkkuus on samaa tasoa kuin monessa muussakin asiassa eli päin persettä.

        By NumBall HHN 63v.

        "En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani,"

        EARJK? Siis minkä olet suorittanut ja missä ammatissa tuo on pakollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin mutta poistivat, minulla on jatkuva seuranta ollut vuodesta 2019 kolmen kuukauden välein ainoa kipulääke mitä käytän on kipugeelit ja parasetamol, en voi edes käyttää buranaa tai vastaavia, koska minulla on verenohennuslääkitys, olen käynyt kiropraktrikolla vuosia sitten, fasilit nivet avattiin, ne oli lukossa, nämä oli joskus 2000 luvun alussa...

        Mitä tulee ruokailuuni, syön erittäin hyvin ja monipuolisesti, lattialiippareiden suurin ongelma on polvet paskana, minulla on kaveri saumaajana, oikea raksamies luki ensin sähköasentajaksi, mutta joku opetti saumaustekniikan ja on sitä tehnyt 30 vuotta, polvet, lonkat, ja olkapäät on paskana..

        Olen sairastanut 30 vuotta reumaa, tiedän tarkalleen mitä se on, minun ei tarvitse etsiä tietoa netistä, osaan ongelmat muutenkin, reuma on erittäin vittumainen sairaus, minun selkäranka on suora kiitos joka aamuisen rangan oikaisin reuma ei laita rankaa skolioosiin, vaan laittaa yleensä yläkaulasta etuasentoon, minulla sekin on kunnossa, eli kaularanka on suora ei eteenpäin nojaava...
        By NumBall HHN 63v.

        Tuo sinun herjailu on vitun lapsellista syömisestäni, itse asiassa herjaat thaimaalaisia, jokainen täällä asuva tietää että thaikut osaavat tehdä hyvin ruokansa, ostat sen mistä tahansa, en ole montaa kelvotonta annosta 10 vuoden aikana eteeni saanut, ja olen niitä syönyt joka päivä useita, vähintään kaksi joka päivä, se tekee tuhansia annoksia 10 vuodessa.

        Mutta länkkäri ruokia, varsinkin pihvejä eivät osaa, kun esille otetaan naudan lihaa, se on aina huonoa, minua ihmetyttää suuresti, sinä nimenomaan rakastat tätä maata, minä taas suhtaudun huomattavasti sinua kriittisemmin, miksi sinä herjaa thaimaalaisten ruuan laittotaitoja, en minä annoksiani koskaan tee, ne tulee aina jostain joka niitä ammatikseen tekee.


        Minun ainoa riippuvuus ruuan suhteen on lakritsa rakastan sitä yli kaiken muita riippuvuuksia minulla ei ole koskaan ollutkaan pentuna suklaa oli herkkua varsinkin taloussuklaa, nyt läkritsaa on huonosti saatu täällä, aikaisemmin tuli australiasta, en pidä haribon lakuista, paskaa, joten kunnollista lakukaan en ole saanut ostettua ainakaan kolmeen kuukauteen... voi olla ettei puoleen vuoteen haribolla on yksi syötävä, mutta sekin on ollut loppu...

        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani,"

        EARJK? Siis minkä olet suorittanut ja missä ammatissa tuo on pakollinen?

        Veikkaisin sitä lentomajurin koje-lentäjän uraa ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Home sweet home!

        Minä en ole lääkäri, mutta näen tuosta ihonväristäsi ja vartalomallistasi monta asiaa.
        https://aijaa.com/fr5Svo

        Kehonkuvasi on pielessä. Omasta mielestäsi olet ikäiseksesi sopusuhtainen ja lähes normaalipainoinen. Paino ei ole tässä se suurin ongelmasi, vaan liikkumattomuus ja lihasten puute.

        Ruokavaliosi on suht ok, mutta epäilen sinun kiskovan viinaa ja relaksantteja, kenties opiaattejakin, jotka tekee kropastasi velton ja löysän nestepussin.

        Koomapotilaat on herätessään samanvärisiä kanssasi. Mene aurinkoon rakas lapsi ja hikoile paha pois kropastasi!

        Laitoit kuvan jaloistasi. Ne oli valkoiset karvaiset nestepussit vailla lihaksia.
        Meillä jotka ulkoilee tropiikissa ja liikkuu paljon kuumassa, meillä ei ole karvaisia jalkoja eikä nestekertymiä.

        Selkäsi tekee S-kirjaimen ja koko ukko on kierossa kuin korkkiruuvi. Maksanseutusi on hurjan näköinen. Viisinkertaiseksi paisunut maksa ja nestettä vatsaontelossa.

        Tuossa ollaan ihan sillä liipasimella että tulee monielinvaurio. Avanteen kanssa viettelet sitten viimeiset päivät letkuissa, sillä lähtö on nopea.

        Mahasi painaa niin paljon, että joudut kulkemaan takakenossa. Vertaapas itseäsi tuohon vieressä seisovaan virantoimittajaan. Tuo pikkumies on 4-5 kertaa sinua vahvempi ja hänellä on lihakset.

        Selän kierouksia ja reumakipuja vältelläksesi olet opetellut joukon asentovirheitä, joka näkyy tuossakin kuvassa selvänä.

        Makoilu on kaikkein surkein hoitomuoto selkävaivoihin. Se pahentaa tilannetta. Vielä pahempi asento on istua pehmeän sohvan tai tuolin laidalla.

        Minä tiedän ja näen tämän omistakin kokemuksista. Skolioosi riivasi 30-40 vuotiaana.
        Syy siihen selvisi perinteisellä jäsenkorjaajalla ja se oli lantiossa se vika.

        Olin tehnyt raskasta työtä aina toispuoleisesti ja kantaen aina taakat oikealla olkapäällä.
        Samaten nekkaillessa olen "orthodoxi", eli ottelen vasen käsi ja jalka edellä.

        Lantiossa on 11 paikkaa jotka voivat olla paikoiltaan. Minulla oli 9/11. Jalat oli tuohon aikaan erimittaiset. Kaksi 45 minuutin käyntiä Jannella ja tadaa! -Ei koskaan enää skolioosia!
        https://www.si-nivel.net/kokeilu/

        Ei tuolla käynti reumaasi poista, mutta varmuudella helpottaa kivut ja vähenee asentovirheet. Samalla tulehdus lievittyy.

        Sinunkin lantiosi on täysin poissa paikoiltaan kuin onnettomuuden jäljiltä. Vasen puoli lantiostasi kulkee edellä 10-15 senttiä ja oikea jalkasi on jopa 5 senttiä pidempi kuin oikea.

        On aivan selvää ettet pysty kävelemään lähellekään normaalisti ja ilman tuskia.

        Ikäviä juttuja, ei ollenkaan harvinaisia suomalaisilla. Suomessa sinun kannattaa heti vaatia fysioterapiaa, kylmähoitoja ja ihan ensimmäiseksi kannattaa mennä tuolle jäsenkorjaajalle, joka laittaa tuon kammottavassa asennossa olevan lantiosi paikoilleen.

        Hän tekee sen täysin kivuttomasti ja ilman rusauttamista. Akupunktiolla poistaa jännitykset jolloin lukot aukeaa ja tulehdus lievittyy. Fyssarit eivät suostu tekemään mitään ennenkuin palikat ovat paikallaan ja tulehdus vähentynyt.

        2010

        PS: Minua ei haittaa herjasi laisinkaan, ne kumpuaa sieltä mielenterveysogelmiesi ja sosiaalisten ongelmiesi katkerista syövereistä, ja uit syvissä vesissä. Korealaiset on mielestäni maailman kauneinta kansaa, joten lasteni kutsuminen korealaisiksi on ihan ok.

        PPS: Voin tarjota sinulle kaksi käyntiä tuolla mainitulla vastaanotolla, koska epäilen sinun jukuripäänä epäilevän sen tehoa. Niin epäilin minäkin, mutta kun hierontapöydältä nousin niin sinne jäi kivut ja sinne jäi erimittaiset jalat sekä asentovirheet.

        Laita fotoo tuleen kun kauniit korealaisesi on sinun sylissäsi peukuttamassa kameralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin sitä lentomajurin koje-lentäjän uraa ;-)

        Saattaa se kuulua NASA:n erikoisjoukkojenkin kouluttajan koulutuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa se kuulua NASA:n erikoisjoukkojenkin kouluttajan koulutuksiin.

        Rakennusmestarin koulutukseen kuuluu oppia tietämään laastin ja betonin ero, eikä rakennusmestarit alipaineista eikä muuten ylipaineistakaan kotinsa kakkaviemäreitä, puhumattakaan että alipaineistavat ja sukittavat avo-ojia sun muita vastaavia viemäreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani,"

        EARJK? Siis minkä olet suorittanut ja missä ammatissa tuo on pakollinen?

        Red cross järjestää niitä. todennäköisesti vieläkin, tosin en ole enää moista kiinnostut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakennusmestarin koulutukseen kuuluu oppia tietämään laastin ja betonin ero, eikä rakennusmestarit alipaineista eikä muuten ylipaineistakaan kotinsa kakkaviemäreitä, puhumattakaan että alipaineistavat ja sukittavat avo-ojia sun muita vastaavia viemäreitä.

        "En olen, suorittanut earjk joskus 80 luvun alkupuolella, se oli pakollinen ammattissani,"

        EARJK? Siis minkä olet suorittanut ja missä ammatissa tuo on pakollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakennusmestarin koulutukseen kuuluu oppia tietämään laastin ja betonin ero, eikä rakennusmestarit alipaineista eikä muuten ylipaineistakaan kotinsa kakkaviemäreitä, puhumattakaan että alipaineistavat ja sukittavat avo-ojia sun muita vastaavia viemäreitä.

        Älä opeta isääsi naimaan. Minulle tarjottiin Pirkanmaalla sijaitsevaa kemiantehdasta aikoinaan joka valmistaa erilaisia valmisbetonituotteita sekä rakennusalan muita kemikaaleeja.

        Olin kahtena vuotena peräkkäin Suomen suurimman alan firman suurin asiakas. Saatan siis tietää näistä asioista hieman enemmän.

        Kaikki liimasideaineiset hiekkamassat ovat laastia, kuin myös betoni. Mitä hienompi hiekka tai tuhka, sitä sileämpi massan pinta. Sidosaineista riippuen määritellään onko kyseessä reaktiomassa vaiko vain liukenemiseen ja kuivumiseen perustuva.

        Kun betonimassaan lisätään hiekan ja liimasideaineksien lisäksi kevyempiä aineksia, saadaan kevyempi ja pehmeämpi massa aikaan, jota voi työstää sitten monin tavoin eri tarkoituksissa.

        Verhoiluun / pinnoitukseen käytettävät massat tehdään pehmeämmiksi ja kuohkeammiksi, jotta ne eivät valu ja toivottu pinnan muoto saavutetaan myös raekokoa muuttamalla.

        Ruiskubetonointi on betonointimenetelmä, joka nimensä mukaisesti perustuu betonimassan ruiskuttamiseen paineilman avulla betonointikohteeseen. Sen pääasialliset käyttökohteet ovat olleet betoni- ja tiilirakenteiden korjaukset ja kalliorakenteiden vah- vistus.

        Näin meillä ruiskutettiin pilareihin betonimassa, joka sitten sliipattiin ja maalattiin.

        Alipaineistus liittyi vain siihen että Pattaya Newsissa oli artikkeli kuinka se sama firma joka teki tulvaviemäriremontit, teki myös järjestelmän jossa Pattayan tärkeimpien ongelmaviemäreiden haisukohdista haisukaasut ohjataan taivaalle ilmakanavia pitkin, eikä viemäreissä ole enää niissä kohdin ritiläkansia.

        Jokohan lopulta lopetat jauhamisen asioista joista et tiedä yhtään mitään, etkä ymmärrä vaikka se tavattaisiin sinulle?

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä opeta isääsi naimaan. Minulle tarjottiin Pirkanmaalla sijaitsevaa kemiantehdasta aikoinaan joka valmistaa erilaisia valmisbetonituotteita sekä rakennusalan muita kemikaaleeja.

        Olin kahtena vuotena peräkkäin Suomen suurimman alan firman suurin asiakas. Saatan siis tietää näistä asioista hieman enemmän.

        Kaikki liimasideaineiset hiekkamassat ovat laastia, kuin myös betoni. Mitä hienompi hiekka tai tuhka, sitä sileämpi massan pinta. Sidosaineista riippuen määritellään onko kyseessä reaktiomassa vaiko vain liukenemiseen ja kuivumiseen perustuva.

        Kun betonimassaan lisätään hiekan ja liimasideaineksien lisäksi kevyempiä aineksia, saadaan kevyempi ja pehmeämpi massa aikaan, jota voi työstää sitten monin tavoin eri tarkoituksissa.

        Verhoiluun / pinnoitukseen käytettävät massat tehdään pehmeämmiksi ja kuohkeammiksi, jotta ne eivät valu ja toivottu pinnan muoto saavutetaan myös raekokoa muuttamalla.

        Ruiskubetonointi on betonointimenetelmä, joka nimensä mukaisesti perustuu betonimassan ruiskuttamiseen paineilman avulla betonointikohteeseen. Sen pääasialliset käyttökohteet ovat olleet betoni- ja tiilirakenteiden korjaukset ja kalliorakenteiden vah- vistus.

        Näin meillä ruiskutettiin pilareihin betonimassa, joka sitten sliipattiin ja maalattiin.

        Alipaineistus liittyi vain siihen että Pattaya Newsissa oli artikkeli kuinka se sama firma joka teki tulvaviemäriremontit, teki myös järjestelmän jossa Pattayan tärkeimpien ongelmaviemäreiden haisukohdista haisukaasut ohjataan taivaalle ilmakanavia pitkin, eikä viemäreissä ole enää niissä kohdin ritiläkansia.

        Jokohan lopulta lopetat jauhamisen asioista joista et tiedä yhtään mitään, etkä ymmärrä vaikka se tavattaisiin sinulle?

        2010

        Ruiskubetonoinneista näet näkyvimmät esimerkit tunneleiden katoissa ja teiden vieressä sijaitsevissa jyrkissä kallioseinämissä, joiden rapautumista ja kivien putoamista tielle estetään pinnoituksin.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä opeta isääsi naimaan. Minulle tarjottiin Pirkanmaalla sijaitsevaa kemiantehdasta aikoinaan joka valmistaa erilaisia valmisbetonituotteita sekä rakennusalan muita kemikaaleeja.

        Olin kahtena vuotena peräkkäin Suomen suurimman alan firman suurin asiakas. Saatan siis tietää näistä asioista hieman enemmän.

        Kaikki liimasideaineiset hiekkamassat ovat laastia, kuin myös betoni. Mitä hienompi hiekka tai tuhka, sitä sileämpi massan pinta. Sidosaineista riippuen määritellään onko kyseessä reaktiomassa vaiko vain liukenemiseen ja kuivumiseen perustuva.

        Kun betonimassaan lisätään hiekan ja liimasideaineksien lisäksi kevyempiä aineksia, saadaan kevyempi ja pehmeämpi massa aikaan, jota voi työstää sitten monin tavoin eri tarkoituksissa.

        Verhoiluun / pinnoitukseen käytettävät massat tehdään pehmeämmiksi ja kuohkeammiksi, jotta ne eivät valu ja toivottu pinnan muoto saavutetaan myös raekokoa muuttamalla.

        Ruiskubetonointi on betonointimenetelmä, joka nimensä mukaisesti perustuu betonimassan ruiskuttamiseen paineilman avulla betonointikohteeseen. Sen pääasialliset käyttökohteet ovat olleet betoni- ja tiilirakenteiden korjaukset ja kalliorakenteiden vah- vistus.

        Näin meillä ruiskutettiin pilareihin betonimassa, joka sitten sliipattiin ja maalattiin.

        Alipaineistus liittyi vain siihen että Pattaya Newsissa oli artikkeli kuinka se sama firma joka teki tulvaviemäriremontit, teki myös järjestelmän jossa Pattayan tärkeimpien ongelmaviemäreiden haisukohdista haisukaasut ohjataan taivaalle ilmakanavia pitkin, eikä viemäreissä ole enää niissä kohdin ritiläkansia.

        Jokohan lopulta lopetat jauhamisen asioista joista et tiedä yhtään mitään, etkä ymmärrä vaikka se tavattaisiin sinulle?

        2010

        Kun puuroon sekoitetaan lisää nestettä niin siitä tulee velliä, etkä sinä tyttö ole ruiskutellut mihinkään pilariin betonia.
        Olet siis opiskellut G:stä kallioiden ruiskubetonoinneista, hyvä vaan kukaan ei ruiskubetonoi muutaman kymmenen sentin levyisiä pilareita ja sitten liippaa niitä.

        Missään lehdessä ei ole ollut mainintaa sukituksesta, vaan sinä viisaana "Rakennusmestarina" lausuit että sitä kutsutaan sukitukseksi, niin ei tee ainutkaan rakennusmestari.

        Haisukohtien haisukaasut on ohjattu taivaalle kanavilla, joita kutsutaan esimerkiksi vaikka tuuletuskanaviksi, eikä minkään viemärin ilmanpaine ole niiden johdosta muuttunut.

        Väitätkö siis että kun pieraset vessassa jonka poistoilmastointi on yhdistettynä kanavaan jonka päässä katolla on huippari, niin sun tuhnutteluhuonees on alipaineistettu ja sun haisukaasut poistuu taivaalle ..... sukituksen johdosta.

        Mene nyt nukkumaan, että jaksat ladata niitä sun seksilinkkejä kaikkiin palstan aloituksiin taasen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Red cross järjestää niitä. todennäköisesti vieläkin, tosin en ole enää moista kiinnostut

        Red cross ei järjestä mielikuvitus koulutuksiasi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miten nämä kommentitiset liittyy tuohon hauskan riemukkaaseen aloitukseen, eikö nuo kommenttiset ole jo julakistu toisaalla.

    • Anonyymi

      Pasanen kirjoitti:
      "Minun ainoa riippuvuus ruuan suhteen on lakritsa rakastan sitä yli kaiken"
      (Se on lakritsi, eikä lakritsa)

      Miten glykyrritsiinihappo vaikuttaa?

      – Glykyrritsiini hajoaa suolessa glykyrretiinihapoksi ja sen glykosidiksi. Glykyrretiinihappo estää munuaisissa kortisolin hajoamista inaktiiviksi kortisoniksi.

      – Kun lakritsia syödään yli 50 grammaa, kortisolin vaikutus munuaisissa voimistuu ja munuaisten suolahormonireseptorit aktivoituvat. Tämän seurauksena verenpaine nousee, kaliumarvo laskee ja syntyy turvotuksia.

      -Suuri määrä lakritsi- ja salmiakkimakeisia aiheutti kammiovärinään johtaneen vaikean hypokalemian, kerrottiin Lääkärilehdessä

      Lakritsi vaikuttaa siis olevan juuri sinulle oikea valinta, kun sopivasti on nesteturvotusta, verenpainetauti, sepelvaltimotauti, diabetes ja eteisvärinää?

      Äläkä valehtele siitä viinasta, sillä olet jo monasti kertonut että on maistunut ihan liikaa elämän varrella.

      • Anonyymi

        Kiva homma vaimolle ja lapsille kuulla että aviomies / isä rakastaa lakritsia yli kaiken, enemmän kuin heitä... :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva homma vaimolle ja lapsille kuulla että aviomies / isä rakastaa lakritsia yli kaiken, enemmän kuin heitä... :(

        Tyttö2010Neitinen99,9%Omanapanarsisti rakastaa itseään yli kaiken ja Faninsa Tyttöä myös yli kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö2010Neitinen99,9%Omanapanarsisti rakastaa itseään yli kaiken ja Faninsa Tyttöä myös yli kaiken.

        Parempi sekin kuin lakritsia, kuten Paksumaksa-Pasanen. Vain ryyppäämällä saa moisen pallon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi sekin kuin lakritsia, kuten Paksumaksa-Pasanen. Vain ryyppäämällä saa moisen pallon.

        Narsistille kaikki omat mielipiteet on parempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistille kaikki omat mielipiteet on parempia.

        Pallomaha ei ole mielipidekysymys. Jos mahan kohdalla on pallo, se on pallomaha.
        https://aijaa.com/fr5Svo Havainnollistava kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallomaha ei ole mielipidekysymys. Jos mahan kohdalla on pallo, se on pallomaha.
        https://aijaa.com/fr5Svo Havainnollistava kuva.

        Fiksun näköinen kaveri.


    • Anonyymi

      Koukku on taas päässyt elementtiinsä. On näköjään taas se vaihe päällä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe