Missä lieksan työttömät lymyää?

Anonyymi-ap

Haluaisin tavata aidon ja oikean työttömän, missä lieksan työttömät yleensä viettävät aikaansa?

46

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lieksan lehden toimittajalla on kamerassa tarvittavan pitkä teleobjektiivi jolla saa aina välillä ikuistettua harvinaisen ja ihmissäikyn työttömän. Heti kun näin tapahtuu lehteen laitetaan ympyräkuva

    • Anonyymi

      Me Lieksan säikyt työttömät vaadimme että meidät rauhoitetaan silloin ei voi esim. käskeä töihin🙋‍♂️

    • Anonyymi

      Olen noin 63-vuotias mies

    • Anonyymi

      Olen noin 60-vuotias mies

    • Anonyymi

      Olin ennen 57v mies, nyt olen 51v nainen 👩‍🦳

      • Anonyymi

        JÖSSES


      • Anonyymi

        Ransu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JÖSSES

        MOOLOK


      • Anonyymi

        Minä olin eilen 55 vuotias nainen ja tänään huomasinkin olevani 52vuotias miespuolinen.
        On tämä kummaksi mennyt. Vuosittain saa vaihtaa itsensä miksi haluaa. Nimikin on nyt eri, eilen olin
        Lyyli, nyt olen Jalmari eli Jallu.
        Pöksyissä voi olla mitkä vehkeet hyvänsä, oma ilmoitus riittää.


    • Anonyymi

      Olen noin 62-vuotias mies.

      • Anonyymi

        Laitetaan karenssia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaan karenssia!

        Lämmin kiitos! 🌹🌻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaan karenssia!

        Eikö millään kävisi että "laitetaan karenssia" vaihdetaan "pannaan Karlenssia"
        Mitä sitten tulee kysymykseen "Missä Lieksan työttömät lymyää?" niin lieksalaiset työttömät eivät lymyä missään siitä yksinkertasesta syystä ettei lieksalaisia työttömiä ole!
        Ei yhtään sen enempää kuin uuninpakkopoikia tai pulipenkkiläisiä. Kaikki väitteet sellaisista lieksalaisista on pahantahtoista vääristelyä ja valehtelua tarkoituksena halventaa lieksalaisten mainetta. Asialla ovat muun Suomen kateelliset asukkaat!


    • Anonyymi

      Ne on jossain humputtelemassa kun sinä käyt töissä.

      • Anonyymi

        Sataman puskoissa on kiva humputella


    • Anonyymi

      Työttömät liikkuu vain yöaikaan pimeällä.

    • Anonyymi

      Pimennetyin lyhdyin ei työttömän päässä järjen valo loista.

    • Anonyymi

      Olen ykä ja nämä ovat viimeiset tiristykseni.

      • Anonyymi

        Ei ole työttömänä varaa kalsareihin.


    • Anonyymi

      Olen noin 63-vuotias mies

    • Anonyymi

      Olen noin 109v ahnus.

    • Anonyymi

      Pankolla tai kuoleen äidin helmoissa. Jos sieltä ei löydy niin onnellasta kannattaa yrittää. Normi työttömät tekee töitä pimeenä esim Joensuussa.

      • Anonyymi

        Miten tehdään pimeenä töitä, pitääkö olla pimeetä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tehdään pimeenä töitä, pitääkö olla pimeetä?

        Ei tarvitse olla pimeä valoisuuden kyseessä ollen kun itse ovat pimeitä ja mitä suurimmassa määrin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla pimeä valoisuuden kyseessä ollen kun itse ovat pimeitä ja mitä suurimmassa määrin!

        Mitä ihmettä horiset...


    • Anonyymi

      Nyt tuli kiire horisemaan 🏃‍♀️🚴‍♀️

    • Anonyymi

      Huhuh mitä juttuja. JATKAKAA

      • Anonyymi

        Haluan jatkaa keskustelua, olen noin 47v mies. Itkettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan jatkaa keskustelua, olen noin 47v mies. Itkettää.

        4H nuoret kieltää sinua osallistumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4H nuoret kieltää sinua osallistumasta.

        Itkettää enkä saa osallistua 😭


    • Anonyymi

      Olen noin 17-v "mies"

      • Anonyymi

        Teini homo.


    • Anonyymi

      Lymyän veneen alla, siltä välillä isken kuin miljoona volttia kauppaan hakemaan juoksukaljat 🏃‍♀️⚡⚡

      • Anonyymi

        Nopeaa, energistä ja dynaamista


    • Anonyymi

      Lymyän enimmäkseen pusikossa 😼

      • Anonyymi

        Oletko säikky? Liikutko vain öisin? 🤔


    • Anonyymi

      Lieksan työttömät viettelevät aikaansa niinkuin kaikki muutkin ihmiset. Mielestäni he ovat ihmisiä siinä kuin esim. Hesan työttömät. Missähän ne aikaansa kuluttavat?
      Tietääkö kukaan, kussa ne Suomen huippuyksiköt, älymystö ja huippukauniiksi leikatut ja muotoillut nuoret naiset majailevat? Entäs ne huippurikkaat sinkkupoliitikot, johtajat perijättäret ja entiset kulahtaneet missukat?
      Lieksassa ei ole mitään edellämainituista mutta ei ole Konginkankaallakaan.
      Onhan meillä näitä erilaisista kehittymättömistä maista tulleita komeita kiiltävänaamaisia uroksia.
      On myös riskin näköisiä nuoria venäläisiä uroksia, että kyllä kansainvälisyydestä löytyy.
      Meidän amiksemme tuntuu olevan hyvinkin suosittu, kuulin että siellä opiskelevat kokkilinjalla toiselta puolen maapalloa tulleet aikuiset urokset. Kaukana on opiskelupaikka heillä, mutta hyvä kello kauas kuuluu. Joku päivä saavat Lieksan keittiöt takuulla ammattitaitoisia makkarasopan ja läskisoosin hämmentäjiä, elleivät sitten ehdi livahtaa kotimaihinsa isompiin cityihin.
      Tälläistä Lieksassa, ihan kuin missä muussa pikkukylässä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Ihme avautuminen, oletko huumeissa? 🤔


    • Anonyymi

      Lieksan työttömät eivät lymyä missään erityisessä paikassa. He ovat osa yhteisöä ja liikkuvat eri puolilla kaupunkia. Jos olet kiinnostunut työllisyyspalveluista, Lieksan kaupungin työllisyyspalvelut järjestävät kuntouttavaa työtoimintaa Vauhdittamossa sekä kaupungin ja yhdistysten toimipaikoilla. Työttömät työnhakijat voivat selvittää TE-toimistosta, ovatko he oikeutettuja kuntouttavaan työtoimintaan1. Lieksan työttömyys on varsin korkealla tasolla, yli 16 prosenttia työvoimasta2. Toivottavasti tämä auttaa! 😊

    • Anonyymi

      No en todellakaan kerro missä olen! Aloittaja on te toimisto joka yrittää löytää ja pakottaa töihin!

      • Anonyymi

        Kela etsivät on eri ovella 👮🏾‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela etsivät on eri ovella 👮🏾‍♂️

        😰🥶😨


    • Anonyymi

      Olen ampunut työtöntä paljaalla naamaan.

    • Anonyymi

      Työttömät on pimeissä töissä yamalissa rakentamassa kisakylää ja saunalauttaa.
      Kuljetus työmaalle aamuhämärissä BMW-bussilla.

      • Anonyymi

        Ei kestä päivän valoa sauna kylän hämärät rakennus olo suhteet kuulin että siellä on joku Esa joka rottinkisella matto piiskalla laittaa työttömiin vauhtia


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe